Naapurin koira häiriköi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kootikko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kootikko

Jäsen
16.04.2010
775
0
16
Kertokaapas ihmiset mitä kannattaisi tehdä!!
Naapurissa on kaksi koiraa, joista toinen haukkuu ihan koko ajan, rodultaan chihuahua. Koira haukkuu, vaikka omistajat olisivat kotona - niitä ei siis kiinnosta kieltää koiraa. Koira saattaa haukkua päivässä 8 tunnin ajan yhteen menoon. Ja haukkuminen alkoi tänä aamuna jo kuuden jälkeen ja usein päättyy vasta 23 aikaan, yöt siis hiljaista ollut. Nyt on pinna niin tiukalla, kun itse on päivät kotona ja kuuntelee pientä räksytystä joka päivä monta tuntia. Naapureille on tästä sanottu, että on todella häiritsevää tämä haukkuminen, mutta sama jatkuu edelleen.. Naapurit muuttivat naapuriimme alle kuukausi sitten, itse tässä asuttu jo yli kaksi vuotta, kyseessä siis vuokra-asunnot..

näin kai se täytyy.. inhottaa vaan tämmönen, ku ei ne ite ota mitään vastuuta! Aamullaki olivat kotona ja koira haukkuu minkä ehtii, ja monta tuntia! en ymmärrä miten joku jaksaa semmosta haukkumista kuunnella

Alkuperäinen kirjoittaja Kootikko:
näin kai se täytyy.. inhottaa vaan tämmönen, ku ei ne ite ota mitään vastuuta! Aamullaki olivat kotona ja koira haukkuu minkä ehtii, ja monta tuntia! en ymmärrä miten joku jaksaa semmosta haukkumista kuunnella

Ootko sä sanonu niille naapureille siitä et häiritsee?Mä ite olisin kovin tyytyväinen jos naapurit sanois ensin mulle suoraan ennen varsinaista valituksen tekemistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
No eiköhän tolle isännöitsijälle voi muutenkin siitä ilmottaa, ilman että tarvii naapureitten kanssa puhua, valitus kun valitus.

Kyllä. Etenkin kun kertoo isännöitsijälle että koiran omistajille on asiasta kerrottu eivätkä he ole tehneet asialle mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:

Ootko sä sanonu niille naapureille siitä et häiritsee?Mä ite olisin kovin tyytyväinen jos naapurit sanois ensin mulle suoraan ennen varsinaista valituksen tekemistä.

Ap:han kertoi jo ekassa viestissään että on kerrottu.

Joo, ollaan niille sanottu asiasta, niinku tuossa aloitusviestissä sanoinkin.. sanoivat vaan, että aijaa, ja sama meno jatkuu! ja kyllä niiden täytyy olla tästä haukkumisasiasta hyvinkin tietoisia, ku koirat haukkuu ihan yhtälailla, vaikka ne omistajat ois kotona.

Joo, ollaan niille sanottu asiasta, niinku tuossa aloitusviestissä sanoinkin.. sanoivat vaan, että aijaa, ja sama meno jatkuu! ja kyllä niiden täytyy olla tästä haukkumisasiasta hyvinkin tietoisia, ku koirat haukkuu ihan yhtälailla, vaikka ne omistajat ois kotona.

Sori meni ohi...

Joo ei muutakun isännöitsijälle soitto.

No ei siinä oikein muukaan auta ellei oo valmis repimään hermojaan...Ymmärrän hyvin kuinka tollanen voi ärsyttää, mut aika veikee et ne ei ite reagoi siihen mitenkää, mulla ei kestä hermo kuunnella oman koiran pöhinää edes vaan sekin lopetetaan het alkuunsa... (siis pöhinä, ei koira... :p )

Yhteistyössä