Naapurin kakara hengailee jaktuvasti meidän pihalla?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ArGh!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ArGh!

Vieras
Ärsyttää niin suunnattomasti, kun naapurin kakara ei usko sanomista vaan on joka päivä meidän pihalla, vaikka meillä omat ovat esim. nyt koulussa!! Menis kotiansa tai jollekin kaverille leikkimään, joka on kotona!?!?!
Miten sille sais järkeä päähän?!? Ei näytä noi vanhemmatkaan älyävän mitään...

no jos ottaa noin kupoliin ja venhemmat ei asialle tee mitään niin soita lastensuojeluun ja kerro ettei vanhempia kiinnosta katsoa jälkikasvunsa perään etkä sinä halua toimia ilmaisena lastenvahtina

Minkäikäinen ja mitä se teidän pihassa tekee? Oletteko sanoneet vanhemmille asiasta? Käskette sen pois ja jos tulee takaisin, soitatte joka kerta sen vanhemmille ja käskette hakea pois.
Jos eivät hae, niin soitatte lastensuojeluun,

Ei noihin tehoa muu kuin että joka ikinen kerta käy vain sanomassa että nyt pois meidän pihalta. Jos leikkii teidän lasten kanssa voit sanoa että ne tulee hakemaan sitten kun ovat kotona. Ja siis kattoa perään että ne lähtee kans. Kestää ehkä viikon pari kun alkaa mennä jakeluun.

Laita sellainen kyltti teidän pihaan! Kuten lenkkipoluilla on, kakkaavan koiran kuva ja punainen ruksi päällä.
Laitat vaan hengailevan lapsen ja punaisen ruksin päälle. " No Hanging! "

Mä niin tiedän miltä susta tuntuu! Meidän naapurissa etäisän luona vierailee kaksi kouluikäistä lasta joka toinen viikonloppu. Ovat todella rasittavia, samoin kuin isänsä. Jos lähden viemään koiria, juoksevat perässä ja hiillostavat siihen asti, kunnes ärähdän. Juostaan luvatta hirveää kyytiä kohti koiria. Heillä itselläänkin on keskikokoinen koira, jota varsinkaan tyttö ei meinaa saada pidettyä hallinnassa. Eikä usko vaikka sanon, ettei sen koiran kanssa tulla mun koirieni lähelle. Ei tyttö eikä isänsä. Meillä on aidattu takapiha metsikköön päin. Nyt sitten alkoivat pyörimään siinä meidän aidan takana ja jämähtävät huutamaan siihen meidän kohdalle. Muuten olisi niin rauhallista istua iltaa omalla pihalla ja kuunnella lintuja niin nämä kaksi änkeää häiriköimään. Huomionhakuahan se on, mutta mä en jaksa enkä siedä sitä.

Miekään en pidä siitä, että meidän pihalla muiden lapset hengailee ja leikkiin meidän leluilla silloin ku omat ei ole ulkona. Oon käyny sanomassa, että ei ole tapana olla toisten pihalla, jos talon lapset eivät ole teidän kanssa. Samalla oon pyytänyt menemään omalle pihalleen. Oon joskus pitäny isommanki saarnan aiheesta ku ollaan tultu kotiin ja naapurin lapsi on potkutellu meidän lasten potkulaudalla meän pihalla ihan muina miehinä.

Samaa olen takonut omien lastenikin päähän. Muiden pihoille ei mennä, jos pihalla ei ole teidän kaveritkin!

Siinä ei ls-ilmot paljon auta, jos lapsen äiti on sitä mieltä, ettei se haittaa, että käy vähän muiden pihalla tonkimassa. Seurailee vaan omalta pihaltaan touhuja, ku eihän sitänoin pienet voi rajoja ymmärtää ja sitä että eilen sai mennä kaverin pihalle ja tänään ei...

Heti täällä on uusavuttomat roskaruoka -mammat soittamassa lastensuojeluun, kun on joku ongelma jota ei osata itse pienen aivotyöskentelyn jälkeenkään itse ratkaista. ..

tehkää aita ja siihen portti?? ja joka kerta vaan pitää sanoa sekä lapselle että vanhemmille! ja teille ketkä kyselette että onko kuka tiukkapipo, mitä vastaatte siihen JOS siellä vieraalla pihalla lapselle jotakin sattuu tai siellä menee vahingossa jotain rikki?? kuka on vastuussa tuolloin??? tähänhän ei voi huudella että ap on syypää jos tämä ei lasta pihalleen ja vastuulleen halua...

Alkuperäinen kirjoittaja mä...;29811805:
Mä niin tiedän miltä susta tuntuu! Meidän naapurissa etäisän luona vierailee kaksi kouluikäistä lasta joka toinen viikonloppu. Ovat todella rasittavia, samoin kuin isänsä. Jos lähden viemään koiria, juoksevat perässä ja hiillostavat siihen asti, kunnes ärähdän. Juostaan luvatta hirveää kyytiä kohti koiria. Heillä itselläänkin on keskikokoinen koira, jota varsinkaan tyttö ei meinaa saada pidettyä hallinnassa. Eikä usko vaikka sanon, ettei sen koiran kanssa tulla mun koirieni lähelle. Ei tyttö eikä isänsä. Meillä on aidattu takapiha metsikköön päin. Nyt sitten alkoivat pyörimään siinä meidän aidan takana ja jämähtävät huutamaan siihen meidän kohdalle. Muuten olisi niin rauhallista istua iltaa omalla pihalla ja kuunnella lintuja niin nämä kaksi änkeää häiriköimään. Huomionhakuahan se on, mutta mä en jaksa enkä siedä sitä.

Otan täysillä osaa "ihanien " naapureittesi vuoksi.Tämä oli terapeuttista luettavaa.

[QUOTE="anni";29812167]tehkää aita ja siihen portti?? ja joka kerta vaan pitää sanoa sekä lapselle että vanhemmille! ja teille ketkä kyselette että onko kuka tiukkapipo, mitä vastaatte siihen JOS siellä vieraalla pihalla lapselle jotakin sattuu tai siellä menee vahingossa jotain rikki?? kuka on vastuussa tuolloin??? tähänhän ei voi huudella että ap on syypää jos tämä ei lasta pihalleen ja vastuulleen halua...[/QUOTE]

Hyvä vastaus; harva tajuaa että vahingon sattuessa haetaan syyllistä ja vastuullista tahoa. Juttelin tutun isännöitsijän kanssa, joka myös neuvoi että joskus on parempi kieltää ja saada tiukkapipon maine kuin selvitellä oikeudessa kuka maksaa ja kenenkin haljenneen kallon.

Yhteistyössä