Naapurin ekaluokkainen paljasjaloin ulkona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naapurinkyttääjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naapurinkyttääjä

Vieras
Tuntui aika hassulta, kun naapurin ekaluokkainen hyppeli pitkin pihaa ilman kenkiä ja lyhythihainen t-paita päällä. Mulla oli itellä takki päällä ja paljon vaatteita ja meidän lapsilla myös, eikä meillä ollut yhtään kuuma. Ehkä jotkut on sit niin kuumaverisiä, et tarkenevat vähissä vaatteissa vielä, mut kyllä edes jotkut kengät, vaikka sandaalit ilman sukkia, olis hyvä olla näillä keleillä.

Juuri äsken huusin kurkku suorana ja naama sinisenä 11-vuotiaalle, joka tallusti pihalle suurin piirtein samoin vaatetettuna. Väitti, ettei palele ja leikeissä on tullut kuuma...

Ja muu perhe tappelee nuhakuumeen kanssa. Pöh.

Piika-äiti

no älähän mitään, ku siskon lapset laittaa oikein vaatetettuna ulos, ne itse riisuu itsensä teepaitasilleen ja pikkuhoususilleen heti ku silmä välttää :/ Itellä ei tulis mieleenkään hillua tuolla niin vähissä vaatteissa, pelkkä ajatus puistattaa. Mutta niin ne vaan tekee ja tosissaan saa komentaa että laittavat vaatteet takas päälle.

asutko meidän naapurissa? siellä meinaa pihalla viheltää just ekaluokkalainen poika ilman kenkiä ja ilman takkia. monesti oon kysyny eikö jalkoja kylmä mut kuulemma ei. ja menee ilman kenkiä vielä monia viikkoja.... ja lapsi ei siis ole minun vaan tuolta tien toiseltapuolelta.

Alkuperäinen kirjoittaja Muhku:
no älähän mitään, ku siskon lapset laittaa oikein vaatetettuna ulos, ne itse riisuu itsensä teepaitasilleen ja pikkuhoususilleen heti ku silmä välttää :/ Itellä ei tulis mieleenkään hillua tuolla niin vähissä vaatteissa, pelkkä ajatus puistattaa. Mutta niin ne vaan tekee ja tosissaan saa komentaa että laittavat vaatteet takas päälle.

Kun oliskin joku komentamassa...

minäkin kirmaan paljasjaloin ja pelkkä paituli päällä postilaatikolla vielä pitkäääääääään aikaa. yksi tuttu teki tämän läpi talven kun oikein treenasi. En tiedä pystyisinkö siihen. ehkäpä jos sää kylmenee pikkuhiljaa eikä äkkiarvaamatta tule ne 30 asteen pakkaset.
Mutta lapsista ja kylmästä... KUn keväällä "iso osa" pihaa oli sula mutta jossakin vielä niin johan lapsen ja kaverinsa piti kerran talon ympäri ilman kenkiä juosta. Ja elossa ovat edelleen eikä edes sairastuneet siitä.
Eri juttu kuitenkin hetki vähin vaattein vai pitkään ja palellen.
kunhan vain kiusallani poimin muutaman esimerkin elävästä elämästä :whistle:

Meillä samanlainen naapuritalon poika...
Tuntuu kyllä että siinä perheessä ei muutenkaan lapsia pueteta oikeanlaisesti.
Kun vielä oli lunta maassa, perheen 5v tyttö napapaidassa ulkona ja niin pois päin.

Yhteistyössä