V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitä väliä rodulla? Koira kun koira, irti se oli kai kuitenkin jos kimppuun pääsi?
Alkuperäinen kirjoittaja Señora;26340538:Mun mielestä taas kyseistä yksilö voi sellaiseksi kutsua, jos on kerran käynyt päälle. Mulla on itselläni "taistelukoira", enkä mä hernettä vedä nenään, vaikka sitä usein pedoksi sanotaankin![]()
"Vika on aina hihnan toisessa päässä" "Mikään koira rotu ei ole toistansa vihaisempi, vika on aina kouluttajassa"..Yms kaikkia muita fraaseja on tälläisisssä keskusteluissa ja yllinkyllin saatu luettua.
Asia vaan on niin, että jotkut koirarodut KYKENEVÄT jopa tappamaan ihmisen. Se, onko se koira koulutettu vai ei, j akuinka hyvin, vai ärsytetäänkö sitä koiraa vai ei, on ihan toinen lukunsa.
On vaan niin, että on koirarotuja, jotka ovat vaarallisempia kuin toiset rodut. Siksi, että niillä on voimaa ja taitoa tappaa.
Vertaus, ei ladattu pisttolikaan ole osaavissa ja vastuuntuntoisissa käsissä ytään vaarallisempi kuin nallipyssykään.
Mutta, kun ei koskaan tiedä kuka sen aseen laukaisee ja kumman niistä. Eipä kukaan voi myöskään varmaski sanoa minkään luontokappaleen käyttäytymstä.
Eipä kukaan voi myöskään varmaski sanoa minkään luontokappaleen käyttäytymstä.
"Vika on aina hihnan toisessa päässä" "Mikään koira rotu ei ole toistansa vihaisempi, vika on aina kouluttajassa"..Yms kaikkia muita fraaseja on tälläisisssä keskusteluissa ja yllinkyllin saatu luettua.
Asia vaan on niin, että jotkut koirarodut KYKENEVÄT jopa tappamaan ihmisen. Se, onko se koira koulutettu vai ei, j akuinka hyvin, vai ärsytetäänkö sitä koiraa vai ei, on ihan toinen lukunsa.
On vaan niin, että on koirarotuja, jotka ovat vaarallisempia kuin toiset rodut. Siksi, että niillä on voimaa ja taitoa tappaa.
Juurikin näin. Ja koira voi olla sairas, aivokasvain tms. minkärotuisella vaan, jolloin vika ei todellakaan ole hihnan toisessa päässä - tyhmä lause kaikkiaan, kuten kaikki aina-ylesitämiset.
henkilökohtaisesti ajattelen niin, että jos kumpijompi koiristani koskaan ketään ihmistä yllättäen varoittamatta purisi, se kyllä lähtisi ihan välittömästi eläinlääkäriin - piikille. Ikinä en koiraan enää pystyisi luottamaan, joten en sitä voisi enää pitää.