naapurin akka 35 v pukeutuu kuin teinipissis

• Viestiketjun aloittaja levänen
  • Ensimmäinen viesti
nuoremman näköinen
Onhan tuo nyt 35veele nautettavaa. Täytyy olla ikäisensä oloinen ja silti pukeutua kauniisti, ikään sopivasti. Itsellä ikää paljon enemmän, pukeudun kauniisti mutta en aivan teini ole.

ai jai
mä oon 33, mut aina kysytää paperit jne, ja mä kyl pukeudun enempi miltä naama näyttää, en sillee ku henkkareis on ikä. Mä oooon niin pahoillani jos se jotain haittaileepi.

jaa
Alkuperäinen kirjoittaja nuoremman näköinen:
Onhan tuo nyt 35veele nautettavaa. Täytyy olla ikäisensä oloinen ja silti pukeutua kauniisti, ikään sopivasti. Itsellä ikää paljon enemmän, pukeudun kauniisti mutta en aivan teini ole.
miks? Missä niin lukee? Entä jos se ikä ei näy naamast

Maaret
Oletko kateellinen? Itse olen 37v. 4 lapsen äiti ja vartalo kuin teini tytöllä. ja teinityttöni vaatteita voinkin käyttää vaikka ovat hirmu pieniä xs ja farkut 25 tuuman. revi siitä. katos jotkut säilyy upeana eivätkä käytä tuulipukua

Mä en käsitä miks jonku esim.nyt yli 30veen pitäis pukeutua jotenki aikuismaisemmin? Ja mitä se sit niinku on? Hame vähän yli polvien ja jakku? Kukallinen pitsihorhelöpaita? Vai mitä niinku pitäs olla? Ja mikä tekee topista, legginsseistä ja minarista liian nuorekkaat kolmevitoselle? :O Mä en vaan käsitä! Jos on kuuma kesä ja muutenkin haluaa vaik rusketusta niin pitääks sitä silti verhota ittensä johonkin kun on "jo"päälle kolmekymppinen?

???
Alkuperäinen kirjoittaja Maaret:
Oletko kateellinen? Itse olen 37v. 4 lapsen äiti ja vartalo kuin teini tytöllä. ja teinityttöni vaatteita voinkin käyttää vaikka ovat hirmu pieniä xs ja farkut 25 tuuman. revi siitä. katos jotkut säilyy upeana eivätkä käytä tuulipukua
Ja jotkut on töissä johtajina ja jotkut marketin kassalla. Kyllä palkkapussin näkee asustakin.

vieras
Siis miksei sais minihametta käyttää leggareiden kanssa? Sehän on kuin olis housut jalassa. Ja narutoppi, onko se jotenkin niin irvokas, että yli 30 v:t ei saa sitä käyttää? Mä olen nähnyt 80-vuotiaita narutoppi päällä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Ja jotkut on töissä johtajina ja jotkut marketin kassalla. Kyllä palkkapussin näkee asustakin.
Ja höpö höpö. Piti tuota vanhaa palstapaskaa alkaa jauhamaan. Seuraavaksi aletaan nälviä koulutustasosta varmaan... Booooring. Ettet olis kade?

Maaret
Ihan kuule arvostetussa ammatissa työskentelen, tiedä vaikka sinäkin olet käynyt vaivojasi valittamassa. En ole lääkäri mutta hoitoalalla ja usean potilaan otan päivän mittaan vastaan. Ja olen jopa pidetty työkaveri, häiritseekö? Mieti nyt ammattiani missä työskentelen lääkärien keskuudessa

Pyh
Ihan kuule arvostetussa ammatissa työskentelen, tiedä vaikka sinäkin olet käynyt vaivojasi valittamassa. En ole lääkäri mutta hoitoalalla ja usean potilaan otan päivän mittaan vastaan. Ja olen jopa pidetty työkaveri, häiritseekö? Mieti nyt ammattiani missä työskentelen lääkärien keskuudessa
Kuka arvostaa hoitoalaa?saatikka lääkäreitä? Palkkapussi on pieni kuin kunnanjohtajalla. Kyllä hoitoalan ammattilaiset on hassuja, kun ne luottaa tuohon yhteiskunnan "arvostukseen".

Yhteistyössä