Ai nii, ei täälä voinukkaan tykätä.. ei tää ollukaan feisbuukAlkuperäinen kirjoittaja Rinoa:mun äiti 50v käyttää leggareita, ja joskus samanlaisia vaatteita ku mä..
miks? Missä niin lukee? Entä jos se ikä ei näy naamastAlkuperäinen kirjoittaja nuoremman näköinen:Onhan tuo nyt 35veele nautettavaa. Täytyy olla ikäisensä oloinen ja silti pukeutua kauniisti, ikään sopivasti. Itsellä ikää paljon enemmän, pukeudun kauniisti mutta en aivan teini ole.
Ja jotkut on töissä johtajina ja jotkut marketin kassalla. Kyllä palkkapussin näkee asustakin.Alkuperäinen kirjoittaja Maaret:Oletko kateellinen? Itse olen 37v. 4 lapsen äiti ja vartalo kuin teini tytöllä. ja teinityttöni vaatteita voinkin käyttää vaikka ovat hirmu pieniä xs ja farkut 25 tuuman. revi siitä. katos jotkut säilyy upeana eivätkä käytä tuulipukua
Ja höpö höpö. Piti tuota vanhaa palstapaskaa alkaa jauhamaan. Seuraavaksi aletaan nälviä koulutustasosta varmaan... Booooring. Ettet olis kade?Alkuperäinen kirjoittaja ???:Ja jotkut on töissä johtajina ja jotkut marketin kassalla. Kyllä palkkapussin näkee asustakin.Alkuperäinen kirjoittaja Maaret:Oletko kateellinen? Itse olen 37v. 4 lapsen äiti ja vartalo kuin teini tytöllä. ja teinityttöni vaatteita voinkin käyttää vaikka ovat hirmu pieniä xs ja farkut 25 tuuman. revi siitä. katos jotkut säilyy upeana eivätkä käytä tuulipukua
Ihan kuule arvostetussa ammatissa työskentelen, tiedä vaikka sinäkin olet käynyt vaivojasi valittamassa. En ole lääkäri mutta hoitoalalla ja usean potilaan otan päivän mittaan vastaan. Ja olen jopa pidetty työkaveri, häiritseekö? Mieti nyt ammattiani missä työskentelen lääkärien keskuudessaAlkuperäinen kirjoittaja ???:Ja jotkut on töissä johtajina ja jotkut marketin kassalla. Kyllä palkkapussin näkee asustakin.Alkuperäinen kirjoittaja Maaret:Oletko kateellinen? Itse olen 37v. 4 lapsen äiti ja vartalo kuin teini tytöllä. ja teinityttöni vaatteita voinkin käyttää vaikka ovat hirmu pieniä xs ja farkut 25 tuuman. revi siitä. katos jotkut säilyy upeana eivätkä käytä tuulipukua
Kuka arvostaa hoitoalaa?saatikka lääkäreitä? Palkkapussi on pieni kuin kunnanjohtajalla. Kyllä hoitoalan ammattilaiset on hassuja, kun ne luottaa tuohon yhteiskunnan "arvostukseen".Alkuperäinen kirjoittaja Maaret:Ihan kuule arvostetussa ammatissa työskentelen, tiedä vaikka sinäkin olet käynyt vaivojasi valittamassa. En ole lääkäri mutta hoitoalalla ja usean potilaan otan päivän mittaan vastaan. Ja olen jopa pidetty työkaveri, häiritseekö? Mieti nyt ammattiani missä työskentelen lääkärien keskuudessaAlkuperäinen kirjoittaja ???:Ja jotkut on töissä johtajina ja jotkut marketin kassalla. Kyllä palkkapussin näkee asustakin.Alkuperäinen kirjoittaja Maaret:Oletko kateellinen? Itse olen 37v. 4 lapsen äiti ja vartalo kuin teini tytöllä. ja teinityttöni vaatteita voinkin käyttää vaikka ovat hirmu pieniä xs ja farkut 25 tuuman. revi siitä. katos jotkut säilyy upeana eivätkä käytä tuulipukua
Siis mitä se on?Ja naapurin akan naapuri kirjoittaa kuin teinipissis.
Molemmat yhtä lapsellisia sekä kirjoittaja että 35 naapuri.Siis mitä se on?