naapurilta saatu treffi pyyntö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "apua"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"apua"

Vieras
sain naapuriltani treffi pyynnön,kieltäydyin kohteliaasti koska minulla on jo mies.nyt hän on vältellyt minua,vaikka ennen näin hänet usein ulkona.nyt tuli mieleen että mitä jos hän ajattelee että oli noloa pyytää minua treffeille ja noloa että kieltäydyin, eikä siksi näytä naamaansa missään. Pitäiskö mun sanoa hänelle ettei ollut noloa pyytää treffeille vai pysynkö ihan hiljaa vaan? Anteeksi epäselvä selitys...

Ehkä pysyn sitten vaan ihan hiljaa..Juttelin tän miehen kanssa joku aika sitten facebookissa,hän sanoi että on tosi ujo että oli vaikeaa kysyä treffeille,siksi aloin itse miettiä että eihän hänelle tullut nyt nolo olo..Noh kai tää tästä

[QUOTE="mie";26422670]No oliko se naapuri hyvännäköinen? :) tiesikö se että olet jo varattu?[/QUOTE]

Naapuri on ihan perus mies,ei ruma tai kamala,ihan ok :D En ole ikinä sillä silmällä katsonut,kun ei hän edes moikkaa rapussa,kulkee vaan pää painuksissa..En olisi uskonut ikinä että hän lähettäis mulla treffi kutsun..Nyt oon jo pari päivää miettinyt että toivottavasti en pahoittanut hänen mieltään..Ei varmaan tiennyt että olen varattu, en osaa sanoa.
Kuulostaako tää jo ihan tyhmältä..

Yhteistyössä