Naapurilta kirje, jossa valittaa mökästä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tuli kyllä puun takaa, että jatkuvasti kuuluisi meiltä melua öisin. Olen tässä lähinnä lapsen kanssa ollut ja yöt tosiaan ihan nukutaan. Lapsi on sen verran vanha, ettei itkekään. Pitäiskö mennä naapurin kanssa selvittää vai antaa olla? En kai mä nyt öisin unissaan mitään melua pidä?

Asutko kerrostalossa? Kerrostalossa ääniä on usein vaikea paikantaa ja voi olla, että naapuri on erehtynyt. Sinuna kävisin juttelemassa hänen kanssaan.

Asun kerrostalossa ja yläkerrassa, että en sitten tiiä. Voin kyllä taata ettei olla meluttu täällä. Joo ollaan voitu jutella esim. puolen yön aikaan vielä. Siis muutama sana vaihtaa, ei edes keskustelua.

Käy juttelemassa huomenna, voi olla että meteli kuuluu toisesta asunnosta ja naapurisi on erehtynyt. Meillä kanssa välillä kuulemma soitetaan kovaäänistä musiikkia yhdessä tän talon asunnossa mutta meille ei kuulu mitään kun asutaan talon eri puolella ja kerrosta alempana. Seinänaapurit siinä eniten varmaan kärsii, rakenteissa se ääni saattaa kaikua ja tulla esim. liesituulettimen kautta.

Miehelle oli tullut varoitus isännöitsijältä melu-päivämäärineen ym.

Mies oli soittanut isännöitsijälle, että eihän mikään ole supermies, joka lentelee toiselta puolelta maapalloa häiriköimään, oli silloin häiriön aikaan Usa-Meksiko-Havaji-suunnalla.

Tässä talossa esim. oli pariskunta joka piti mökää viikonloppuisin. Kuulin sen niin, että tulisi jostain alakerrasta (tiesin, ettei viereisestä voinut kuulua kun oli tyhjillään. Oikeasti kuului viereisen asunnon vierestä. Siis että välissä oli yksi asunto.

Melun suuntaa voi olla vaikea paikallistaa ellei naapurisi käy rappukäytävässä kuuntelemassa suoraan ovien takana. On varmaan mennyt lappu väärään asuntoon. Kyllä sä saat rauhassa kotonas telkkaria katsoa ja normaalia keskustelua käydä ja käydä vessassa jne, ei siitä voi naapurit häiriintyä. Hiljaisuus ei tarkoita että se aika pitää nukkua ja olla täysin hiljaa, kerro se naapurilles jos edelleen jatkaa eikä usko ettei meteli kuulu teiltä.

Onko teillä huono äänieristys talossa? Meille kuuluu ainoastaan kun seinänaapurin pesukone linkoaa tai koira haukkuu rappukäytävässä. Puhetta tm ei kuulu koskaan.

[QUOTE="vieras";28754299]Melun suuntaa voi olla vaikea paikallistaa ellei naapurisi käy rappukäytävässä kuuntelemassa suoraan ovien takana. On varmaan mennyt lappu väärään asuntoon. Kyllä sä saat rauhassa kotonas telkkaria katsoa ja normaalia keskustelua käydä ja käydä vessassa jne, ei siitä voi naapurit häiriintyä. Hiljaisuus ei tarkoita että se aika pitää nukkua ja olla täysin hiljaa, kerro se naapurilles jos edelleen jatkaa eikä usko ettei meteli kuulu teiltä.[/QUOTE]

Ei ole mahdollista tämä. On pyörätuolissa ja tämä on luhtitalo.

[QUOTE="vieras";28754303]Onko teillä huono äänieristys talossa? Meille kuuluu ainoastaan kun seinänaapurin pesukone linkoaa tai koira haukkuu rappukäytävässä. Puhetta tm ei kuulu koskaan.[/QUOTE]

On huono. Jatkuvasti kuulen naapurin lapsen itkevän ja puhetta kuuluu myös. Sanatkin erotan välillä. Niin ja entinen naapuri tykkäsi laulaa, biisin erotti helposti.

Ei yölläkään tarvitse olla täysin hiljaa, saa kyllä puhua normaalilla äänellä jne. Laita tosiaan asiallinen vastaus hänelle niin kuin muutkin ehdotti niin ei sitten jatkossa laittele sulle kirjeitä turhaan.

Mulle tuli kerran VAROITUS isännöitsijältä et ei saa nakata tupakantumppeja parvekkeelta. Ei auttanu selittelyt kun ne olivat mun parvekkeen alla, kukaan muu siinä rivissä ei kuulemma polttanut, naapuri jonka parveke sivummalla nakkas ne aina siihen mun parvekkeen alle.

Sinuna menisin naapurille selittämään, että kuuluu äänet jostain muualta. Ettei tule kohta isännöitsijältä valitusta :/

Mulle tuli kerran VAROITUS isännöitsijältä et ei saa nakata tupakantumppeja parvekkeelta. Ei auttanu selittelyt kun ne olivat mun parvekkeen alla, kukaan muu siinä rivissä ei kuulemma polttanut, naapuri jonka parveke sivummalla nakkas ne aina siihen mun parvekkeen alle.

Sinuna menisin naapurille selittämään, että kuuluu äänet jostain muualta. Ettei tule kohta isännöitsijältä valitusta :/

Kauheen kiva.. :/

Hei! Meille tuli just kanssa valitus isännöitsijältä, jossa kerrottiin melusta ja kolistelusta ilta ja yöaikaan. Sekä samoilla sanoilla "nakkailtu tupakantumppeja parvekkeelta". Ihan hölynpölyä oli koko väite, kun yöllä nukutaan ja miehellä joka polttaa on miljoona tuhkakuppia. Mitään ei koskaan olla heitelty parvekkeelta. Ja satavarma olen, että alakerran vanha ukkeli valitti, sillä hän kyylää aina meidän ikkunoihin, tuijottaa pihalla ja kummasti käy aina talon takana, juuri siellä missä parvekkeet ovat. Kirje tuli Joensuun Kodeilta. Laitoin takaisin vihaista viestiä perättömästä syyttelystä.

Onneksi asun omakotitalossa(y)

Yhteistyössä