Naapuriin lähetetty

  • Viestiketjun aloittaja Jarkko75
  • Ensimmäinen viesti
Jarkko75
Olemme 45 v pariskunta, olleet yhdessä teini-iästä saakka. Naapurissa asuu samanikäinen pari, joille tuli ero. Vaimo muutti pois ja mies, Teppo jäi asumaan omakotitaloa, joka toinen viikko lapsineen ja joka toinen viikko yksin. Vaimoni on joskus meidän rakastelun aikana ja jälkeen sanonut, että "ajattele, Tepolla ei ole siellä mitään tällaista." Lisäksi tuntuu, että Teppo on tikusta asiaa tehden lähetellyt viestejä vaimolleni. Milloin on tarjottu jotain puutarhajuttuja ja milloin lainattu kananmunia. Vitsailin vaimolleni, että se taitaa haluta sinut sinne käymään. Joskus sitten vihjasin, että pitäiskö sun mennä ja vähän antaa sille muutakin. Vaimo ei ottanut kuuleviin korviinsa. Minua ajatus kiihtotti, mutta tosi paikan tullen en tiennyt miten suhtautuisin. Sitten viime viikonloppuna minä kävin lainaamassa Tepolta pari kananmunaa. Päivällä käytiin kaupassa ja ostettiin munia. Sanoin vaimolle, että sinä voit käydä palauttamassa. Hän kysyi, että uskallanko lähettää hänet. Tepolla oli lapsista vapaa viikonloppu. Lauantai-iltana vaimo sitten laittoi Tepolle viestiä, että voinko tulla tuomaan munat? Myöntävä vastaus tuli saman tien. Jäin kotiin sekavin tuntein, kun vaimo lähti illan hämärässä naapuriin. Uskomatonta kyllä, siellä oli tapahtunut se mistä olin vihjaillut. Vaimo oli ottanut ohjat käsiinsä. Teppo oli avannut oven saunatakissa. Vaimo oli sanonut heti eteisessä, että tulin maksamaan lainan ja napittanut samalla paitaansa auki. Alle oli laittanut joululahjaksi ostamani kirkkaanpunaiset rintaliivit. Teppo oli vain tuijottanut ja änkyttänyt jotain sekavaa. Vaimo oli kävellyt kohti, ajanut Tepon eteisen nurkkaan ja kysynyt, että haluatko panna? Teppo oli kysellyt, että mitä Jarkko siihen sanoisi? Vaimo vastasi, että se minut tänne lähetti. Sen enempää kyselemättä vaimo avasi Tepon saunatakin ja otti seisovan kullin käteensä. Kullia runkaten vaimo suuteli Teppoa, joka alkoi vastaamaan innokkaasti. Vaimo kyykistyi Tepon eteen ja otti kovana seisovan kullin suuhunsa. Teppo huokaili nautinnosta ja yritti vetäytyä ulos suusta. Vaimo kysyi, että mikä hätänä, eikö tunnu hyvältä? Teppo vastasi, että tuntuu liiankin hyvältä pitkän puutteen jälkeen. Vaimo otti kullin uudelleen suuhunsa ja imi koko varren pituudelta. Teppo tarttui vaimoa hiuksista ja sanoi, että pian tulee. Vaimo jatkoi samalla tahdilla ja pian Teppo ähkien ja täristen laukesi hänen suuhunsa. Vaimo määräsi heti Tepon makaamaan viereisen käytävän matolle. Hän riisui farkkunsa ja pikkuhousunsa ja esitteli karvaista pilluaan Tepolle. Vaimo asettui Tepon naaman päälle ja komensi tätä nuolemaan. Teppo nuoli ja vaimo vatkasi lantiotaan naapurin naamalla. Sitten vaimo oli noussut ylös ja kävellyt olohuoneeseen, istunut sohvalle alapää paljaana ja punaiset rintaliivit päällään. "Nyt saat panna naapurin rouvaa". Teppo oli tullut kulli pystyssä paikalleen vaimon jalkojen väliin. Vaimo oli omin käsin ohjannut kullin sisäänsä ja Teppo oli aloittanut panemisen. Vaimo kertoi, että Tepon kulli oli samanlainen kuin omani, mutta tilanne oli ollut niin kiihottava, että hän oli saanut orgasmin. Vaimo oli nostanut jalkansa yläs ja sivulle ja Teppo oli pannut innolla. Vaimo oli vielä laskenut rintsikan olkaimet alas ja paljastanut tissinsä. Tätä katsellen Teppo oli tullut taas huipulle ja lauennut vaimoni sisään. Koko tämä touhu oli kestänyt 10-15 minuuttia. Minä olin tietenkin koko tämän ajan kotona kuin tulisilla hiilillä ja minulla seisoi kovemmin, kuin pitkään aikaan. Vaimo tuli kotiin hymyillen leveästi ja arvasin mitä oli tapahtunut. Tartuin häntä kädestä ja suorastaan vedin yläkerran makuuhuoneeseen. Riisuin itseni ja kävin vaimoni kimppuun. Työnsin hänet sängylle ja vedin farkut alas, huomasin, että pikkuhousuja ei ollut. En koskenut sormella vaan työnnyin suoraan hänen sisään. Vaimo oli märkä ja lisäksi Tepon nesteet olivat sisällä. Kysyin että tuntuiko Tepon kulli hyvältä. Vaimo vastasi, että tuntui. En kestänyt kuin ehkä kaksi minuuttia ja laukesin. Tämä oli uskomattoman kiihottava tapahtuma.
 

Yhteistyössä