"#¤%&// Naapuri!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kimalle84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kimalle84

Aktiivinen jäsen
10.09.2008
5 284
2
36
Mä en käsitä mikä ihme siinä on jos tietää että meillä nukkuu vauva parvekkeella päiväuniaan niin täytyy tampata mattoja niin että kaikki p***a lentää meidän parvekkeelle?!!! Soittaa yötä myöten musiikkia, ruokkii lintuja ym...

Mä en enää kestä! Tästä olen siis soittanut useaan otteeseen huoltsikoille, eivät saa mitään kuria tohon ämmään! Mun pitäis kuulemma kirjottaa ylös millon se tekee tota ja sitten sitä hommaa alettais hoitaa eteenpäin että joskus sitten sais häädön ?? Nii, että mun täytyy tässä odotella ja tehdä muistiinpanoja ja olla hätävalmiudessa aina kun vauva nukkuu parvekkeella ettei saa naapurin p***oja niskaansa?

Olisin halunnut asiasta jutella isännöitsijän kanssa niin se ei koskaan ole tavoitettavissa, ja kun huoltsikat lupasivat että soittaa niin ei mitään kuulunut..

Maksetaan ittemme kipeiksi tästä prkl:n kämpästä ja sen vertaa ei osata tehdä että yks pelle saatais kuriin!!!!!!!!

Grrr!

Tolla naapurilla käy vielä jotain pikkulapsia kylässä harva se viikonloppu, syöttääkö se niille pölypussin sisältöä?

kirjoitin ensimmäisellä kerralla asiallisen kirjeen, jossa selitin että meille on nyt syntynyt vauva, joka nukkuu parvekkeella ja toivoisin että mattojen ravistamisen/tamppaamisen voisi lopettaa ettei vauvan päälle sada roskaa.. Ei mitään vaikutusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Tolla naapurilla käy vielä jotain pikkulapsia kylässä harva se viikonloppu, syöttääkö se niille pölypussin sisältöä?

kirjoitin ensimmäisellä kerralla asiallisen kirjeen, jossa selitin että meille on nyt syntynyt vauva, joka nukkuu parvekkeella ja toivoisin että mattojen ravistamisen/tamppaamisen voisi lopettaa ettei vauvan päälle sada roskaa.. Ei mitään vaikutusta.

Mene puhumaan ihan kasvoikkain?

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Oletko sanonut itse naapurille asioista?

Eli olisitko ystävällinen ja tamppaisit mattosi alhaalla jne.?

Se ei avaa oveaan jos oven taakse menee... Ukko meni kerran yöllä ovikelloa soittamaan kun musiikki soi taas sellaisella volyymilla että laulun sanatkin kuuluivat meille.

Huoltomiehet sanoivat samaa, ei avaa ovea..

mene sanoon sille suoraan..jos ei vaikutusta niin menet sen mattojen tamppauksen ajaks siihen kaiteelle ja rupeet huutaan sille kun hinaaja että sun päälles paskaa puistelee..ja rupeet kirjaan kaiken ylös..

Se ei avaa oveaan jos oven taakse menee... Ukko meni kerran yöllä ovikelloa soittamaan kun musiikki soi taas sellaisella volyymilla että laulun sanatkin kuuluivat meille.

poliisit jos mökää kuuluu yöllä..

Ja mä en oo meidän perheestä se jonka sinne oven taakse kannattaa mennä.. Valitettavasti.

Harvoin raivostun, elämäni aikana ehkä yhteensä sen 5 kertaa, ja en sitten pysty hillitä sitä.. Tässä kun on kyse kuitenkin mun lapsesta....

Alkuperäinen kirjoittaja lakana:

poliisit jos mökää kuuluu yöllä..

Näin mun täytyy tehdä.. Vaikka se mökä ei se päävaiva olekaan..

Tuskin poliisit mattojen tamppaamiseen puuttuu.. Ja isännöitsijää ei tosiaan saa kiinni, ja se viesti missä mua käskettiin pitämään kirjaa noista tamppauksista, tuli isännöitsijältä..

Ollaan koko ajan hakemassa uutta asuntoa, joten toikin jos alan kirjaamaan noita juttuja.. niin menee sinne häätöasteelle ehkä joskus sitten kun ei enää asuta tässä... Jos sitten sillonkaan..

Muoks. tässä tilanteessa ei siis ole oikein mitään tehtävissä.. Mutta ketuttaa vaan niin suunnattomasti.. Oli pari kk tossa välissä tamppaamatta noita mattoja, ja nyt aloitti siis uudestaan.. kuvittelin että olis tajunnut jo..

Yhteistyössä