Naapuri suuttui niin että melkein tuli väkisin ovesta sisälle

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Rollolainen
Me oltin naapureiden kanssa sovittu alustavasti että vaihdetaan asuntoja päittään, he ku tarvitsevat isoman ja me pienemmän.
Muuttopäivät eivät sitten sopineet yksiin,meille ku kävis vai viikonloput miehen työn takia ja he ovat joka viikonloppu jossain reisussa ja nitiä ei kuulemma voi perua. Ens vkonloppu heille olis käyvnyt vaihtoon, mutta eivät ymmärtäneet että voaihtoa ei noin vain tehdä, kun isännöitsijä ei ole vielä käynyt takistamassa asuntoja ja siännöitisjä on lomalla vielä ens viikon.
Me sitten haettiin asuntoa muualta ja nyt ovat meille raivostuneet tästä. MEIDÄN olis pitänyt pysytä joustamaan ja vaihtaa vuoroja, mutta kun ei niin vain käy jos on kesä/ sairaslomittaja.

Me ei kuulemma oltais saatu hakea asuntoa kaupungista ilman HEIDÄN lupaa. ja myös heidän mielestä olen riistänyt lapsilta kaverit, kun koulu ja kaveripiiri vaihtuu.

Me keskusteltiin myös lasten kanssa asiasta ja olivat sitä meiltä että on välillä mukavaa vaihtaa paikkaa, onhan tässä jo kuusi vuotta asuttukin =)

naapurin ukko sit tuli jotkin mussuttamaan ovelle ja meinais tulla siälle ku avasin, paiskaisn oven kiinni ja snoin että mun ei trvii sua päästää omana kotiinja mene pis tai soitan poliisile. jonkun aikaa mussutti, mutta ku kukaan ei kuunellut lähti pois.

Meillä on vuokrasopimus alekirjoitettu joten savat sit vaan odotta että muutetaan pois. Kaiken huippu on se että olettavat pääsevänsä tähän syyskuussa, mutta vuokrasopparissa lukee että pitää olla asunut VÄHINTÄÄN vuoden kas-asunnoissa etä voi vaihta ja nä ovat asuneet vasta muutaman kuukauden., vai jos vaihtaa päittään asuntoja voi vaihtaa ennen- jonossa voi ola muitekinjotka ovat odottaneet jo kauan isoon asuntoon pääsemistä. varmasti syyttävät tästä meitä
 
Rollolainen
Naapurien asunto olis ollut halvempi ja isompi, mutta ajattelin asiaa siltä kannalta kuitenkin että tuo 17v muutta pian pois, pitää sit kuitenkin hankkia sit pienempi asunto, että ei haitta jos nyt tuntuu vähän ahtaalta, me kestetään se pari kolme vuotta. Ajattelin kutienkin asuta tuossa useamman vuoden.
 
Rollolainen
[QUOTE="vieras";26716453]Ohhoh! sinuna en sanoisi enään mitään naapureille.[/QUOTE]

en ole puhunutkaan en edes enne sitä välikohtausta. kävelin vaih heidän ohi kun olivat tupakalal aj mies puhutteli mua nimeltä ja alkoi jotkian sönköttmään että mitä pahaa me ollaan tehty, no sanoin vai että haukuit mua facebookissa sossupumiksi ( Sen viestin näki jopa meidän tyttö) jäi sitten yksin tupisemaan jotakin, mä painuin sisälle. hetken kuluttua tuli soittamaan kelloa ja koputtamaan oveen.
eilien jälkeen en ole sanout sanaakaan, enkä sanokaan. en ole tehnyt mitään väärää, en ole heitä haukkunut missään ( ehkä kotona jupissut, mutta kotonaan saa jupista)
Olen poistnut kumatkin facebookista ja sen jälkeen tää vasta alkoikin. enenmmin jo pientä kettuilua kun ME EI VOIDA joustaa, mut pitäis ymmärtää plaa plaa plaa.....
 
ääh
No, olisihan se ollut ihan kohteliasta ilmoittaa naapureille, että haette asuntoa muualta eikä antaa toisten olla siinä luulossa, että mahdollinen asuntojen vaihto tapahtuu ennenmin tai myöhemmin.
Älä nyt viitsi nillittää. Mitä vattua se naapureille kuuluu kuka hakee asuntoa mistä ja milloin. Ja jos heille ei muutto sopinut niin siinähän nuolevat näppejään.Si naapuri ole tilivelvollinen tekemisistään
 
kyllä munkin mielestä olisitte voinut mainita naapureille etsivänne muualtakin asuntoa, tosin ettehän te mitään väärää kyllä tehneet.
mut nyt kannattaa kuitenkin miettiä mitä tänne kirjoittelee, ei niitä naapureita täälläkään kannata haukkua.Kohta pääsette sieltä pois ja voitte unohtaa koko jutun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ääh;26716510:
Älä nyt viitsi nillittää. Mitä vattua se naapureille kuuluu kuka hakee asuntoa mistä ja milloin. Ja jos heille ei muutto sopinut niin siinähän nuolevat näppejään.Si naapuri ole tilivelvollinen tekemisistään
No kyllä mä ainakin haluaisin tietää, jos olen sopinut naapurin kanssa asunnonvaihdosta ja loppujen lopuksi toinen osapuoli ei olekaan vaihtamassa, muttei viitsi ilmoittaa asiasta.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26716524]Mitäpä se niille naapureille kuuluu, mistä kukakin sitä asuntoa hakee, ja mihin muuttaa.[/QUOTE]

Jos kerran naapurin kanssa sovittu että vaihdetaan asuntoja niin melko vittupäistä muuttaakin mieltää kertomatta mitään.
 
ihan selvä
jos tää olisi jonku muun kuin rollolaisen aloitus niin oltaisiin ihan varmasti samoilla linjoilla,mutta jotkut ne on otttanut toiset hampaisiinsa ja pitää aina jotain narista aloittajan tekemisistä.
 

Yhteistyössä