Naapuri lellii meidän koiran ihan piloille, miten voisin sanoa nätisti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ääh

Vieras
Koiramme saa meillä luita jne ja jotenki ottaa päähän että naapuri on alkanu salaa viedä koiralle luita kun koira on ulkona, ja muutenki aina tuomassa jotain ruokaa... eli siis en halua että naapuri tuo meille enää yhtään raksua tai luuta. kyllä minä olen se joka antaa kaiken "hyvän" ja nyt on tulossa uusi pentu niin nyt olisi jo aika sanoa heille etteivät lelli tätäkin? mutta miten?

alkoi ärsyttää sun puolestas jo pelkästään kuin luin viestiä. Kovimman ärsyynnyksen laannuttua menisin naapurin luokse ja sanoisin asiallisesti että "oon muuten huomannut että oot alkanut antaa meidän Mustille luita ja nameja... joo katsos meidän Musti on erikoisruokavaliolla ja täytyy vähän katella mitä sen antaa syödä kun sillä menee niin helposti vatsa sekaisin. Plus jos me molemmat aletaan antaa sille luita ja nameja niin se alkaa lihomaan ja sitten tulee lihomisen mukana sairauksia jne. Mutta kiitos kuitenkin... on mukavaa että on ihmisiä jotka tykkää koirista mutta kyllä Mustin täytyy tästä lähtien syödä ainoastaan kotona. Ootko muuten harkinnut itte koira hankkimista kun vaikutat niistä tykkäävän? (Vihjaus siihen että hankkii oman koiran eikä tule sotkemaan Mustin asioita)."

Sit jos tää ei auta niin seuraavalla kerralla menen tosi tiukasti sanomaan, ja sit sitä seuraaval kerral menisin karjumaan ja sit sitä seuraaval kerralla soitan huolestuneena poliisille ja kerron että naapurustossa liikkuu ihminen joka jättää eläimille ruokaa ja pelkän että niissä on jotain myrkkyä, kun on ollut sellaista uutisissakin.

Yhteistyössä