NAAPURI KYTTÄÄ!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kesäpäivät sisällä viettäen.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:D Olisko nyt kuitenkin niin että teidän oma mielikuvitus kyttää?
Kait sitä saa katsoa omista ikkunoistaan? Vai eikö muka?
Koirilla ja ihmisillä on omat rytminsä, ja usein se on sama kuin muillakin! Ajatelkaa nyt hieman ihmiset.
Meidän naapuri on aina kaupassa samaan aikaan, kyttääköhän se? No ei, vaan se pääsee töistä, menee kauppaan, kokkaa, lähtee ulos koiran kanssa....kuten mekin. :)

No ikkunat ovat sitä varten että tulee valoa ja että saa katsoa ulos mitä siellä tapahtuu. Sen sijaan en ymmärrä niitä jotka katselevat toisten ikkunoista sisään.

Tuota en ymmärrä että tullaan ulos näpertämään jotain joka kerta kun joku liikkuu ulkona.

Jos naapuri haluaa tutustua nii vois tulla sitte kylää juttelee jos meidän seura on niin mielenkiintosta et pitää seurata.... Pitäis vissii huikata enskerralla kun sattuu samaan aikaan pihalle :D mutta jos ei tutustuminen kiinnosta niin olkoon sitte omissa oloissaan. Pitäisköhän tehdä sellaset verhot johon on printattu keskarin kuva...siinä olis naapurille sitten kivaa katsottavaa...lapsellistahan tuo kuulostaa.

Mitä haittaa tuosta ihan oikeasti on? Jos nämä "kyttääjät" vain katsovat, mutta eivät levittele perättömyyksiä tai käytä kuulemaansa/näkemäänsä muuten hyväkseen. Sitten ymmärrän, jos teillä kytätyillä on suuria salaisuuksia, tai juoruatte itse ettekä näin ollen halua "jäädä kiinni" juoruamisesta tms. Vanhemmat ihmiset ovat yksinäisiä ja lasten leikkien seuraaminen ON hauskaa hommaa.
Ajatelkaa nyt. Yksinäinen vanhus isossa omakotitalossa YKSIN ilman seuraa. Omat lapset maailmalla ja kaverit rauhannummella.. Monelle vanhemmalle naiselle tuo aika mitä me/te elämme oli sitä parasta aikaa. Lapset pieniä ja itse oli tärkeä ja tarpeellinen. Ehkä he katsellessaan elävät uudestaan sen ajan. Ehkä he vaan muistelevat. Ihan samalla tavalla, kuin me joskus jäämme katsomaan teinejä pieni hymynkare huulillamme ja muistelemme tähän astisen elämämme "kukoistuss kautta" ajatellen "voi luoja.. minäkin olin joskus noin nuori ja nätti ja timmi.." Joku saattaisi kokea sen ahdistavana kyttäyksenä, mutta sellaiseksi se ei suinkaan ole tarkoitettu.. se on aika luontainen reaktio pysähtyä ja muistaa jotakin vanhaa, hyvää ja kaunista :D

Eli seuraavan kerran, kun se naapurin vanha mummo kyttää ja vanha herra juoksee pihalle haravan kanssa "kuuntelemaan suuria salaisuuksiamme" niin yllätä. Hymyile kauniisti ja vilkuta tervehdys. Saatat pelastaa yksinäisen päivän ja samalla pääset itse vainoharhoistasi ;)
Sille naapurin vanhalle herralle voisi myös toivottaa vilpittömän hyvän päivän tai vaikka ihastella kaunista päivää tms. Näin tulet lähemmäksi tätä mahdollisesti epäluuloista vanhaa herraa ja saat hänet rauhoittumaan.. Koska nopea poistuminen, katsekontaktin vältteleminen, kireat hymyn tapaiset ja vastaavat eleet antavat sinusta epäilyttävän vaikutelman.. ehkä hän seuraa sinua siksi ettet pääse tekemään pahaa hänen omaisuudelleen...

Kaikkia hulluja maailmassa riittää. :D Mä luulen että noi pahimmat kyttääjät ja valittajat ei voisi asua paikassa jossa ei olisi lähellä naapureita. Aika surullista väkeä.
Käykää kertomassa oma tarinanne http://www.facebook.com/naapurit

Meillä on yksi tosi uskovainen, joka tuppaa kaikkien asuntoihin ja kyselee ihmisten kuulumiset ja sitten juoksee kertomaan muille kuinkas ollakkaan. Levittelee kauhujuttuja pitkin poikin. Ihan psyko

En kyl tiiä et mitä pitäis tehä tolle asialle. Uskon et varmaa tosi kamalaa. Mulla on semmonen n. Saman ikäinen naapuri ku mä eli 12 vuotias. Se on vähä ärsyttävää jos haluun olla meidän pihalla rauhassa nii se aluks kattoo ikkunasta mua sit se tulee toljottaa parvekkeelle tai sit se tulee sinne pihalle ja pyytää mua ulos. Ku ois kiva jos sais olla rauhassa ulkona.

Yhteistyössä