Naapuri kulkee pihallaan alasti :x

  • Viestiketjun aloittaja Ei julkiselle nakuilulle
  • Ensimmäinen viesti
Ei julkiselle nakuilulle
Naapurin keski-ikäinen mies on kulkenut koko viikonlopun killuttimet paljaana pihallaan. Kyse ei siis ole kesämökistä, vaan ihan tavallisesta omakotitaloalueesta. Mua ällöttää ja tuntuu kiusalliselta, mut en kehtais sanoa asiasta mitään... mitä hittoa mä teen? Miten itse toimisitte vastaavassa tilanteessa?
 
Ap.
"vieras"
Oot saanu nudistin naapuriks. :D
Meitä on moneen junaan, ei alastomuus mua häiritse, ja jos lapset kyselisivät kertoisin miks joku haluaa olla ilman vaatteita.
Sen sijaan muna kädessä kulkeminen saisi mut soittamaan jo poliisit!
 
"sipsi"
Laittaisin netistä soimaan mahdollisimman kovaa Justimusfilmsin "Heiluvat kassit" :) Ja jammaiilisin iloisesti kappaleen mukana.

No, oikeasti, ihan piristäväähän tuo voisi olla. Meillä on noita paljastelijoita, kun lähinaapurissa lehmät hinkkeineen laiduntaa yötä päivää.
 
"vieras"
Yleensä kai nuo naturistit kulkee katseilta suojassa, eikä tolleen tule lähietäisyydelle tavisten kanssa ilman vaatteita. Telkassa oli joku 4D aiheesta. Oiskohan taas erikoisuuden tavoittelua...
 
Olisko ihan mahdoton ajatus ihan ystävällisesti pyytää josko hän voisi ihan yleisen ahdasmielisen siveellisyyden takia laittaa pihalle vaikka speedot jalkaan? Jos sä olet ihan solmussa siellä asian kanssa muttet herralle voi mitään sanoa, ei taida paljon olla vaihtoehtoja : /
 

Yhteistyössä