Naapuri jättää autokatokseen autonsa aina ihan päin persettä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailijaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailijaaa

Vieras
Välillä niin, ettei meidän auto mahdu edes omalle paikallemme, koska heidän autonsa on puolittain meidän paikalla, meidän vieressä on tolppa sekä toinen auto, joten ei voi edes ajaa siihen sitten. Nytkin automme on vieraspaikalla, koska olivat ajaneet siihen ison pakettiauton ja en tosiaankaan uskaltanut siihen pieneen koloon ajaa, apukuski ei olisi mahtunut nousemaan pois autosta.

Huoh, olen asiasta laittanut isännöitsijällekkin, koska auton ovet ovat myös kolhineet meidän autoa, heippalappuja jätetty tälle ählämiperheelle, mutta eihän nuo tajua

Mitä tässä enää voi tehdä? Vielä pitäisi kuukausi odotella uutta autopaikkaa, vieraspaikatkin on vain max 6h ja parkkikiekollisia, joten sekään ei ole ratkaisu

Välillä niin, ettei meidän auto mahdu edes omalle paikallemme, koska heidän autonsa on puolittain meidän paikalla, meidän vieressä on tolppa sekä toinen auto, joten ei voi edes ajaa siihen sitten. Nytkin automme on vieraspaikalla, koska olivat ajaneet siihen ison pakettiauton ja en tosiaankaan uskaltanut siihen pieneen koloon ajaa, apukuski ei olisi mahtunut nousemaan pois autosta.

Huoh, olen asiasta laittanut isännöitsijällekkin, koska auton ovet ovat myös kolhineet meidän autoa, heippalappuja jätetty tälle ählämiperheelle, mutta eihän nuo tajua

Mitä tässä enää voi tehdä? Vielä pitäisi kuukausi odotella uutta autopaikkaa, vieraspaikatkin on vain max 6h ja parkkikiekollisia, joten sekään ei ole ratkaisu
Sä voit nauttia. Nauti nyt olostasi.

Valitatte ponnekkaammin isännöitsijälle. Oletan, että asutte vuokralla? Sääntöjen jatkuva rikkominen on peruste vuokrasopimuksen purkamiselle. Olen pari kertaa sellaisella uhannut ja se on auttanut.

Meillä on myös iso ja leveä auto erittäin pienessä parkissa. Ollaan nyt muutama vuosi pyydetty isännöitsijältä mahdollista vaihtopaikkaa johonkin reunaan, mutta ei auta, vaikka reunapaikka vaihtaa omistajaa. Apukuski ja lapset jätetään kyydistä pois ennen parkkiin ajoa, samoin joutuvat valitettavasti naapuripaikan omistajat tekemään.

Aluksi naapurit olivat v*tuuntuneita ja ajoivat aina meidän puolelle, jottei mahduttaisi omalle paikalle. Isännöitsijä pyysi ottamaan yhteyttä poliisiin. Poliisi pyysi odottamaan parkkipirkkoja.... ... Elämä on joskus vaikeeta.

Heidän paku mahtuu kyllä paikalle, mutta jättävät sen aina niin, että on melkein puoliksi meidän paikalla. Paikat ovat kyllä niin leveitä, että paku siihen mahtuu jos vain ajaa sen oikein omalle paikalle.

Eli meidän tapauksessa ei ole kyse siitä, että paikat olisivat liian pieniä.

Meillä naapuri ajaa kanssa autonsa tosi vinoon, jos meidän auto ei ole paikalla. Meillä apukuski aina hyppää ulos ennen varsinaista parkkeerausta. Vähän auttoi se, että sinne maalattiin kunnon rajaviivat paikkojen väliin, nykyään heidänkin auto rupeaa olemaan oman ruudun puolella, viivaa hipoen. Paikalle ajoa ei yhtään helpota toisella puolen oleva paksu betonitolppa ja se, että takapuolella olevassa rivissä samalla kohdalla oleva auto on aina jätetty ruudusta ulos, joten siinäkin suunnassa on kapea väli käännellä omaa autoa oikeaan suuntaan. Väliin ei montaa senttiä ylimääräistä betonipilarin ja naapuriauton väliin ajaa.

Mua ärsyttää noissa naapurivalittajissa se, että ne eivät itse osaa ajaa sitä autoaan parkkiruutuun. Meillä parkkiruudut on maalattu ja se mun auto on pysäköity oikein, kun se kerran on viivojen sisällä. Ei siis osu viivaan, vaan on sen sisällä. Silti naapurin akka, joka ei vain osaa ajaa, tulee valittamaan kun autoni on "liian lähellä viivaa".

Kerran hermostuin ja sanoinkin, ettei se sinun osaamattomuutesi ajaa autoa minun syyni ole. Siitäkös se riemu repesi :D Mutta kun tällä samaisella akalla on oikean puoleiset alumiinivanteetkin pahoilla naarmuilla, eli tienvarsipysäköinnissä se onnistuu myös raapimaan ne rikki osaamattomuuttaan.

Mua ärsyttää noissa naapurivalittajissa se, että ne eivät itse osaa ajaa sitä autoaan parkkiruutuun. Meillä parkkiruudut on maalattu ja se mun auto on pysäköity oikein, kun se kerran on viivojen sisällä. Ei siis osu viivaan, vaan on sen sisällä. Silti naapurin akka, joka ei vain osaa ajaa, tulee valittamaan kun autoni on "liian lähellä viivaa".
Katsotaan mikä nillitys sinultakin kuuluu, kun naapurit molemmin puolin pysäköivät autonsa juuri niitä sinun puoleisiasi viivoja hipoen :LOL: Varmaan kuulut niihin idiotteihin, jotka eivät parkkipaikalla osaa pysäköidä kuin toisen pysäköidyn auton viereen. Monesti jätetään lähes autiolla parkkipaikalla auto vähän kauemmaksi, ettei kukaan ole kyljessä kiinni ja saa ovet auottua kokonaan, etenkin turvakaukalon kanssa ne oli pakko saada auki kunnolla, että sen sai ulos ja sisään. Kummasti löytyy niitä idiootteja, joiden pitää pysäköidä kylkeen kiinni, vaikka parkkipaikalla olisi tilaa vaikka kuinka, jopa lähellä sitä liikkeen ulko-ovea.

^ Onko se noin? Siis että autot kannattaa pysäköidä mahdollisimman harvakseltaan niihin ruutuihin? Luulin, että ne pitää täyttää järjestyksessä :LOL:

Ei vaiskaan, jos vaan on mahdollista, niin itse pysäköin vähän kauemmas. Inhoan tuupata autoa ahtaaseen väliin. :poop:

Yhteistyössä