Naapuri haki meiltä ilmaset ruuat!! :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja talkooemäntänä tänään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

talkooemäntänä tänään

Vieras
Ei hemmetti, mä olen ihan ällikällä joidenkin röyhkeydestä! Meillä on talkoot tossa pihalla, siellä on miehen kavereita ja muutama lähinaapuri rakentelemassa ja tekemässä puita ym. Mä olen koko aamupäivän laittanut ruokaa porukalle ja huoltanut tässä lapsia samalla etten ole niin tarkoin seurannut ketä kaikkia siellä on.

Tipotellen tuolta kävivät sit syömässä, mä katoin pöytää ja korjasin astioita samalla. Sit kun mieskin sieltä viimein tuli syömään niin sanoin sille vaan että olihan se "Reinokin" (tuosta parin talon päästä ) sitten ehtinyt mukaan vaikkei ensin pitänyt tulla. Mies siinä ihmettelee että eihän ollut, mitä sä oikein horiset. Siis tää ukko oli ihan pokkana marssinut meille valmiiseen pöytään syömään veikkei osallistunut koko talkoisiin!! :o Mä en tiedä itkisinkö vai naurasinko...

Alkuperäinen kirjoittaja taikatassu:
Jos se oli sen tytön mies joka aikaisemmin kirjoitti et 0 euroo ja tiistaina tulee rahaa :laugh:

En oo kyllä lukenut semmosta ketjua, mutta jotenkin veikkaan että mies, jolla jo aikuiset lapset, joku hieno auto tossa pihassa ja tosiaan iso omakotitalo ei VOI olla ihan niin pahassa jamassa ettei ruokaa löytyis kotoa... Onhan niillä hitto vie iso kasvimaakin siellä pihassaan, popsikoon punajuuriansa!!

Yhteistyössä