Naantalin kylpylä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylpemään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hotelli hyvä, mutta se laiva ihan peestä, ruoat hyviä ala cartesta ainostaan tietoa, sauna osasto hyvä ei lapsia, aamupala tosi kattava ja täyttävä, hoidoissa aika moiset jonot eli kannattaa varat hyvissä ajoin, koska jos just sattuu joku seurue, niin hoitoja mahdoton saada.

been there done that!
en mä nyt ihan peeksi sitä laivaa sanois, onhan se sillai erikoinen mut sit kuitenki ihan kuin olis tavan hotellissa.
kylpyläosasto on siisti, mut joissakin altaissa aika viileä vesi :( ja altaat on syviä.
Aamupala tosi mainio, runsaasti on tarjolla kaikkea. hoidoista ei kokemuksia.

Aikuisten keskeiseen rentoutumiseen tarkoitettu, ja siihen aivan erinomainen. Lapsiperheen riemuja kuten liukumäkiä, aaltoja jne huvipuistomeininkiä hakevien kannattaa suunnata muualle.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Ollaan miehen kanssa lähdössä kaksisteen. Ja hoidot on etukäteen varattu =)

Sitten vaan nautitte ja nautitte. :) Kannattaa muuten mennä keskustaan rantaan kävelemään jos sattuu olemaan lunta silloin, on tosi idyllistä.

Ah, mua kosittiin siellä ulkoaltaassa... Satuttiin oleen kaksistaan miehen kanssa siellä silloin, lunta ja tähtitaivas. :heart: Tahtoo kans!

Ah, mua kosittiin siellä ulkoaltaassa... Satuttiin oleen kaksistaan miehen kanssa siellä silloin, lunta ja tähtitaivas. :heart: Tahtoo kans!

Ihanaa!!!!

Meilläkin ihan kutuloma tiedossa ja vielä anopin kustantama(!?)..

Yhdessä oltu nyt 13v. niin ihan mukavaa vaihtelua =)

mulla ois sinne paratiisipaketti vuorokauden 2 hengelle ruokineen.huoneessa joku kuoharipullo.
voitin lahjakortin 250,- ei oo käyttöö eikä ketään sukulaisiakaan kiinnosta kun on pitkä ajomatka.

Alkuperäinen kirjoittaja ei oo käyttöä:
mulla ois sinne paratiisipaketti vuorokauden 2 hengelle ruokineen.huoneessa joku kuoharipullo.
voitin lahjakortin 250,- ei oo käyttöö eikä ketään sukulaisiakaan kiinnosta kun on pitkä ajomatka.

Myy huutiksessa.

Mullakin on 2 lahjakorttia mutta ne oikeuttaa vain 2h allaskäyttöön. Eipä ole tullut niitä käytettyä vaikka vieressä asutaankin.

Yhteistyössä