naamakirjan nuoleskelijat ja tykkääjät

  • Viestiketjun aloittaja vetäydyn koko naamakirjasta
  • Ensimmäinen viesti
vetäydyn koko naamakirjasta
ärsyttääkö ketään muuta se alituinen tykkääminen, jos joku tietty henkilö laittaa ihan mitä tahansa statukseensa, on siellä heti samat tietyt nuoleskelijat tykkäämässä, tai kommentoimassa, lapsellista eikö?
 
olen huomannut että ne jotka ystävikseni lukeutuvat eivät kommentoi minun statuksiini vaikka ne olisivat jotain elämää suurempaa.kyllä laittavat heti perään yhteisen ystävän statukseen -tykkää- vaikka siinä lukisi et kissa kävi paskalla.ei tarvi tykätä ei!!!!!!!!!!!!
 
??
Alkuperäinen kirjoittaja :
olen huomannut että ne jotka ystävikseni lukeutuvat eivät kommentoi minun statuksiini vaikka ne olisivat jotain elämää suurempaa.kyllä laittavat heti perään yhteisen ystävän statukseen -tykkää- vaikka siinä lukisi et kissa kävi paskalla.ei tarvi tykätä ei!!!!!!!!!!!!
katkera??
 
...
Tykkää-nappia olen käyttänyt itse, kun joku kirjoitus on herättänyt positiivisia fiiliksiä, mutta en ole jaksanut kommentoida siihen mitään! Mielistelynä en sitä pidä. Mutta niitä nuoleskelijoitakin on, ja se ON todella ärsyttävää! Vai onko tässä kateutta :) Minuahan ei yleensä kukaan tule nuoleskemaan, koska en ole mikään yleinen suosikki :D
 

Yhteistyössä