:attn: En mä ainakaan luettele näitä raskausoireiksi, vaikka toivo onkin korkealla niinkuin viime kuussakin :/
Väsymys on ollut tänään hurjaa.. nukkunut olen 14.30 asti kun ei millään silmät auennut ja toinen on että koko ajan kuuma. Yöllä saa pitää ikkunaa auki ettei olis tukala olo, ja mies kahden peiton alla
Masukin on turvonnut kun housut puristaa..
Eilen tosin kattelin netistä r-testejä. Ja laitoinkin tilaukseen kaksi, vaan enpä sittenkään maksanut.. Jos vaikka kumminkin odotan perjantaille että onko täti kylässä vai ei.
Jeps, mäkin olen yrittänyt sinne aikaisemmalle sivulle kirjoittaa ja ärsyttävästi se "tallennus epäonnistui" herjasi vähän väliä.. milloin katos koko sivu ja milloin mitäkin.
Ja minulle sopii että päivitetään tohon listaan jatkossa kaikki niin ei tule turhia lisäyksiä ja mahdollisesti sivu pelaa paremmin, tiedä sitten.
Anniel Sinulla pelko että kierto on liian lyhyt ettet ovuloisi ja minulla että luteaalivaihe on liian lyhyt..
Nää "naistentaudit" on välillä aika ihmeellisiä.
Vaikka olis kovinkin yksinkertainen asia niin silti sitä kyselee ja miettii täällä. helpottaa omaa oloa
Ja tietää ettei ole yksin, kun ei se mies aina jaksa kuunnella
AI niin lisättäköön vielä että tein tänään ovistestin aamupissasta ja se näytti värillistä viivanpaikkaa. Testi on joko viallinen? Mistä tiedän?
Tai sitten se näyttää mahdollisen raskauden, mutta siltikään en tee vielä r-testiä.
:headwall: