N. 174 cm pitkät, paljonko painatte?

• Viestiketjun aloittaja "anne"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
172cm ja 68kg

60kg painoin ennen lapsia ja se olisi kiva taas saavuttaa :) (aloitin viime viikolla kuntokuurin, tosin pääsiäisestä jäi vielä suklaita joten pikkuhiljaa tässä...)

aapp
[QUOTE="Helmi S";23718281]172 cm ja 74 kg. Ja onhan tuo liikaa. Sellanen 68 kg olis mulle sopiva.[/QUOTE]

Mä olen laihduttanut helmikuusta, jolloin paino oli 76 kg ja nyt 68 kg. Ajattelin et 62 kg vois olla hyvä mulle..

174cm/ 55kg oli viimeksi kun kävin vaa'alla viikko sitten. Raskausaikana tuli +18kg, nyt ssynnytyksestä vähän päälle kk aikaa, vielä olis 7kg matkaa lähtöpainoon mutta veikkaan että näille kieppeille jää ja hyvä niin :)

"Suurperhe"
[QUOTE="vieras";23718257]172cm ja 68kg

60kg painoin ennen lapsia ja se olisi kiva taas saavuttaa :) (aloitin viime viikolla kuntokuurin, tosin pääsiäisestä jäi vielä suklaita joten pikkuhiljaa tässä...)[/QUOTE]

Mä 173½cm ja painoin 30v asti ennen rakauksia 60kg nyt jotain 93kg (paljon lapsia)

Mä oon 173 pitkä ja painan 72. Kaks vuotta sitten painoin 65 . Haluisin kyl päästä tonne 58, mut tuntuu mahdottomalta. Ja nyt kun on työt alottanu, sen kaks vuotta sitte, ni ei oo aikaa kuntoillakkaan niin. Kuitenkin haluun viettää aikaa myös lasteni kanssa. Tosin ei mua ketään läskiksi oo kehunukkaan, mut se on se oma näkemys. Eikö se paino aina kaikkea kerro, lihakset painaa enempi, ku läski :) . Eikö pitäisi vaikka enemmin miettiä nuita muita mittoja.? Esim lantio ja vyötärö.. Tyhmä minä :)

"äiti"
[QUOTE="Helmi S";23718281]172 cm ja 74 kg. Ja onhan tuo liikaa. Sellanen 68 kg olis mulle sopiva.[/QUOTE]

Juuri samat mitat. Toiveissa olisi tiputtaa ja kiinteyttää vartaloa juurikin noihin 66-68 kilon paikkeille.

Yhteistyössä