Myyttekö likaisia vaatteita?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ostin täältä kirppiksen kautta yhden vaatteen ja se tuli tänään postissa. Muuten ihan ok, mutta oli tosi likainen. Laitoin pesukoneeseen ja suhteellisen puhtaana tuli sieltä ulos eli tahrat ei olleetkaan pysyviä. Hyvä niin. Joka tapauksessa pesen kaikki vaatteet, mitkä käytettynä ostan, mutta silti vähän ihmettelen miten joku kehtaa myydä likaisia vaatteita. Ne mitä olen itse myynyt, olen aina puhtaana laittanut eteenpäin, vaikka oletankin ostajan luultavasti pesevän vaatteen myös.

pallero
en myy likaisena. No, jotain villakangastakkeja en lähde pesulaan viemään, mutta siitä sitten mainitsen. Mutta norm. vaatteet pesen. Itse ostin täältä takin ja taskussa oli tupakka-askin kuoret... ja takki haisi tupakalle (en polta itse), edustassa tahra. Onneksi lähti pesussa pois. Kyse siis ulkoilutakista.

vieras
olen törmännyt tähän ja. kaiken kukkuraksi mun yks kaveri on sellainen ja. ostin häneltä pojalle talvipuvun hän oli laittanut sinne sit kyytipojaksi muutamat hanskat ja pipon ja kuinka ollakkaan pipo oli sisältä likainen ja hanskat oli suoraan hiekkalaatikosta varmaan otetut.kuivunutta kuraa. ei tod kivaa... peskää hyvät ihmiset ne myytävät vaatteet!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olen törmännyt tähän ja. kaiken kukkuraksi mun yks kaveri on sellainen ja. ostin häneltä pojalle talvipuvun hän oli laittanut sinne sit kyytipojaksi muutamat hanskat ja pipon ja kuinka ollakkaan pipo oli sisältä likainen ja hanskat oli suoraan hiekkalaatikosta varmaan otetut.kuivunutta kuraa. ei tod kivaa... peskää hyvät ihmiset ne myytävät vaatteet!!!!
Ostit häneltä talvipuvun ja antoi ylimääräisenä pipon ja hanskat, jotka olivat likaisia...? Ethän sää niitä edes ostanut vaan sait ilmaisena "kaupan" päälle...

Puhtaita vain. Tosin joissain voi olla tahroja jotka ei ole lähtenyt pesussa pois ja niistä tahroista on kyllä maininta myynti-ilmoituksessakin. Tällaisia vaatteita en silitä ettei tahrakohta jämähdä lopullisesti kiinni kankaaseen vaan ostaja voi halutessaan kokeilla tahranpoistoa.

vieras
Pesen tottakai ennen myyntiä! Mutta jos on esim pieni tahra, niin laitan myyntiin vaikka 10 centillä, eihän ne kaikkia haittaa ja jos joku tarvii niin sen hinnan siitä voi maksaakin jos muuten ok. Mutta tottakai kuvaan tahran ja mainitsen siitä erikseen!

tällä kertaa harmaana
just viime viikolla vastaanotin vaatteen, joka haisi ihan tupakalle ja siinä oli myyjän mainitsematta jättämä kämmenen kokoinen tahra takapuolen kohdalla.
kyse oli pienen tytön mekosta. lieneekö tahra tullut hiekkalaatikolla vai onko se kakkavahinko?

ap
Alkuperäinen kirjoittaja hemulin äiti:
...mutta pesen myös aina meille tulevat kirppisvaatteet uudelleen, vaikka olisivat "puhtaita ja silitettyjä"
Juu niin minäkin pesen jopa kaverilta saadut vaatteet, mutta siitä huolimatta ei niitä likaisena voi kenellekään myydä, vaikka ostaja hyvin todennäköisesti pesee vaatteet.

Yhteistyössä