myyrmannin h&m:lla hyvät alet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wolt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wolt

Tunnettu jäsen
17.05.2009
3 950
186
63
aattelin vaan vihjasta jos jotakuta kiinnostaa
siellä oli lasten toppatakkeja (poikien puolella: musta , sininen ja vihreä) ja tyttöjen puolella pinkki ni 9,98€ :) kokoja 170cm asti ja sit oli ihan snadimpiakin :)
noi poikien väritkin oli sen verta unisex et menee tytöille :)
Product Detail | H&M FI
toi itseasiassa oli se takki ^^
 

Similar threads

Yhteistyössä