aattelin vaan vihjasta jos jotakuta kiinnostaa
siellä oli lasten toppatakkeja (poikien puolella: musta , sininen ja vihreä) ja tyttöjen puolella pinkki ni 9,98
kokoja 170cm asti ja sit oli ihan snadimpiakin 
noi poikien väritkin oli sen verta unisex et menee tytöille
Product Detail | H&M FI
toi itseasiassa oli se takki ^^
siellä oli lasten toppatakkeja (poikien puolella: musta , sininen ja vihreä) ja tyttöjen puolella pinkki ni 9,98
noi poikien väritkin oli sen verta unisex et menee tytöille
Product Detail | H&M FI
toi itseasiassa oli se takki ^^