myykö kukaan kotiäiti jotain tuotetta

eli onko tietoa jos alkais myymään esim.tupper tuotteita tai jotain muita vastaavia,pitääkö olla toiminimi tai yritys tai ja mitä lisä hanketta voi kotihoidontuella ollessa tehdä kotoa käsin??? kiitos vinkeistä!!
 
tiktak
minä lähdin mukaan myymään nature´s ownin tuotteita. ja voin sanoa että mukavaa hommaa on ollut B) tuotteita on noin 200 eli jokaiselle jotain. on meikkejä, kosteusvoiteita, hammastahnaa, vitamiineja, urheilijoille ja lapsille omat tuotteensa ja kotiin, autoon ja veneeseen pesuaineita ym ym. omaksi suosikiksi ja pelastukseksi olen löytänyt energia pore-tabletit! :p aloitus maksaa muistaakseni noin 250,- josta tuotteita on noin 200 euron arvosta. ne voit myydä tai pitää itse... paremmin osaa neuvoa tuo mirale, jonka mukana tähän lähdinkin! :D eikä vaikuta työttömyyspäivärahoihinkaan!!! tuotteita voit myydä vaikka urheiluseuralle, kampaamolle, lähikauppaasi, naapurille... juuri on auennut viro, ja pian aukeaa myös venäjän markkinat! ei muuta kuin mukaan! max tulot ovat noin 4000,-/kk. miinus tietty verot. kysy tuolta miralelta lisää, se tietää paremmin. B) ja tässä posti hoitaa kuljetukset, ei tarvitse jokaista tilausta pussittaa ja jakaa erikseen niinkuin tupperissa... esittelyitä ei tarvi pitää itse jos ei halua...
 
ropi
olen kuullut paljon hyvää tuosta nature´s ownin toiminnasta. onko se totta että kaikki raha ei mene sille joka on ekana lähtenyt mukaan tähän juttuun? niinkuin tuossa jussiloiden ternimaidossa, kaikki tekee rahaa vaan niille? olen itse käyttänyt urheilu tuotteita sekä vitamiineja, ja nuo ihonhoito-tuotteet ovat loistavia. mainitakseni spa-sarjan! :D
 
Minua houkuteltiin aikanaan tuohon nature's owniin, mutta en lähtenyt, sillä en todellakaan innostunut tuon tyyppisestä verkostomarkkinoinnista!
Nature's Ownissahan (myöhemmin NO) on tarkoitus, että kokoajan etsii myyjiä "alapuolelleen", jolloin tienaa (teoriassa) osuuden myös heidän myynnistään. Verkostomarkkinoinnin idea on se, että yläpuolella olevat tienaavat aina alapuolella oleviensa myynnistä. NO:ssa oli kuitenkin aktivoitumisjuttu eli sinun tulee tietyin väliajoin (oliko 4 vai 5vkoa) lunastaa sieltä tietyn hintainen paketti, jotta pysyt ketjussa mukana. Eli sinun on jatkuvasti syydettävä sinne rahaa, jotta voisit (teoriassa) sieltä jotain saada.
Ja vaikka kuinka yritin kysellä, en saanut NO:ta minulle mainostaneelta ihmiseltä tietooni paljonko jokin yksittäinen tuote maksaa. Siis, hän kertoi minkä suuruinen "aktivoitumispaketti" on (en sitä enää muista) ja näytti kuvaa esimerkkipaketista, mutta ei pystynyt minulle sanomaan paljonko esim.shampoo maksaa. Mutta yritti siis saada minua mukaan remmiin (enkä olisi saanut etukäteen tietooni edes minkähintaista shampoota lähden myymään...) netistä kuulemma hinnat löytyy, mutta eipä ollut nettiä siinä käytössäni..

Mutta alkuperäiseen kysymykseen vastaan, että ollessani kotihoidontuella, ryhdyin tupperware-jälleenmyyjäksi ja teen sitä edelleen harrastuksena, vaikka leipätyöhöni olenkin palannut. Plussia siinä hommassa on mielestäni se, että kun tuotteista tykkään ja niitä olin jo keräillyt, niin nyt saan niitä ostaa halvemmalla ja saan niitä myöskin ilmaiseksi meidän myyjien omista kampanjoista. Tupperware-esittelyissä tapaa paljon uusia ihmisiä ja olen saanut sitä kautta ihan ystäviäkin. Mitään myyntivelvoitetta ei ole (kuten esim.nämä "aktivoitumispaketit"), joten oma palkkiokin riippuu täysin tehdystä työstä.
Meneehän työhön oma aikansa esittelyissä, tavaroiden pussittamisessa ja toimittamisessa ym. mutta ei se ainakaan ole minua haitannut. Miehen mielestä haitta on se, että nyt meillä viimeistään pursuaa kaapit tupperwarea... ;)
 
tiktak
kattimatille:
sinua mukaan pyytänyt henkilö ei ilmeisesti ole mukana ajatuksella! jokainen joka minulta kysyy, minkä hintaista on shampoo, saa sen hinnan myös välittömästi!!! :eek: se maksaa 7,-. tilinsä tienaa, kun saa mukaan kaksi ihmistä. alla olevien tilauksista tulleet pisteet tulevat yläpuolella olevalle, joista koostuu tilitykset. aktivointi tilaus on noin 80,-/kk. siihen saa itse tilata mitä haluaa. nämä tuotteet voi myydä/antaa/käyttää itse. mukana oleva on alv ilmoitusvelvollinen ja maksaa itse verot. maksimi tulot ovat noin 4000,-/kk.
ja NO on nykyisin more for you. erotuksena niihin jotka käyttivät itsestään titteliä NO-markkinoija. he eivät maksaneet veroja ja koittivat vain saada ihmisiä mukaan ilman minkäänlaista koulutusta/tukea!
itse olen ollut tyytyväinen tuotteisiin ja aion niitä käyttää edelleenkin! sekä tehdä tätä työtä omaksi hyödyksi sekä auttaa muita mukaan lähteviä parhaani mukaan! sillä uusien ihmisten auttaminen on myös minun etuni! :eek: B)
 
Tää ei anna taaskaan kirjautua... :/

Mulla taas on huonoja kokemuksia tuosta natures-bisneksestä, jota sitäkin kokeilin silloin "alkuaikoina". Se ei toiminut kuten luvattiin, eikä ylälinjalta sitten saanutkaan apuja ( MISSÄÄN asiassa - enkä tarkoita alalinjan hankkimista "puolesta" ), kun olis tarvittu. Lisäksi kismitti nuo kuukausittaiset pakko-ostot, jonka takia kappien perällä on edelleen noita purteloita, vaikka olen niitä koittanut lahjoittaa eteenpäinkin. No, tuotteista olen varmaankin hieman "jäävi" sanomaan sen enempää, sillä edustan toista kosmetiikkafirmaa, eikä koskaan ole fiksua arvostella kilpailevia tuotteita... Mutta "kilpailemattomista" tuotteista, eli noista ravintolisistä ja pesuaineista voisin todeta, sen verran, ettei omasta mielestäni ainakaan hinta/laatusuhde ollut ihan kohdallaan ja vain muutaman pesuaineen totesin hyväksi. Moni tuttavani lopetti myös samasta syystä, eikä ollut kyse siitä, että odottelimme vain sohvalla, että ylälinja hoitaisi työt... Kyllä työtäkin tehtiin, mutta se ei vaan toiminut meillä. Hyvä, jos joku on saanut homman pyörimään ja onnea myös jatkoon. Mun juttu se ei ollut, sillä mä en oikein pitänyt noista pakko-ostoista ja ystävien / sukulaisten painostuksesta, jota homma olis vaatinut toimiakseen ja jos olisi aikonut jotain tienatakin. Enemmän siis meni, kun tuli.

Eli toimin erään saksalaisen suoramyyntikonseptin jälleenmyyjänä. jonka valikoimiin kuuluu kosmetiikka-, hygienia- sekä aloe vera tuotteet. Konsepti toimii, eikä se tuota tuloja pelkästään ylälinjalle ( ei siis ole perinteinen pyramidi ), vaan kaikilla mukana olevilla on samat mahdollisuudet onnistua ja päästä eteenpäin. Myöskään noita kuukausittaisia pakko-ostoja ei ole. Tässäkin on tietysti omat tulot kiinni siitä, kuinka paljon hommaa jaksaa tehdä ja "alalinjasta" maksetaan myös tiettyä provikkaa, mutta tuota "alalinjaa" ei ole pakko hankkia. Kukaan ei myöskään "painosta" ja työtä voi tehdä sen mukaan miltä itsestä tuntuu, eikä toisaan ole väliä, jos et jossain kuussa myy yhtään tuotetta, niin pysyt silti mukana ( eli riittää, kun teet tuon minimitilauksen n. 50e puolen vuoden välein ). Firmasta ja sen toiminnasta voi halutessa kysellä tarkemmin minulta joko y-viestillä ( kunhan tänne taas pääsee kirjautumaan ) tai sähköpostitse lr_miia@jippii.fi.

Yrityksen suomalaiset kotisivut: http://www.lr-international.com/index.php?id=223

Ja tuohon kodinhoidontukeen vaikuttamisesta en osaa yht' äkkiä sanoa, sillä ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta ehkä se kannattaa selvittää sieltä omasta kelasta, sillä täällä "maalla" tuntuu, että ne ei tiedä mistään mitään, vaan aina jotuvat kyselemään "korkeammalta". Itsekin jouduin joskus näyttämään yhdelle neidille kädestä pitäen, miten tuo osittainen työttömyyspäivärahan määrä lasketaan ( ihan heidän omia laskukaavoja käyttäen ), kun tein työttömyysaikana keikkahommia ja t-päivärahan ne maksoi muutaman kerran väärin...

Mutta toiseen kysymykseen vastaan, että yritystä Sinun ei tarvise perustaa. Tässä hyvä linkki keskusteluun, jonka kerran näin vauvalla: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=1830142&t=1830142&appid=&p=&mpage=1&key=j%E4lleenmyynnill%E4&language=single&tmode=&smode=&s=#1830142
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2004 klo 13:44 kissanminttu kirjoitti:
Moni tuttavani lopetti myös samasta syystä, eikä ollut kyse siitä, että odottelimme vain sohvalla, että ylälinja hoitaisi työt...
Hups! Sanamuoto meni väärin... Eli; ...eikä ollut kyse siitä, että olisimme odotelleet vain sohvalla... Siis tosiaan me EI istuttu siellä sohvan perällä odotelleen, että muut hoitaa homman, kuten tuo sanamuoto antoi ymmärtää... Sori!
 
Kakso
Itse olen tupperin jälleenmyyjä. 29% tuotteen hinnasta saa itselle, ei tarvitse yritystä, luottotiedot tarkistetaan ja veroja maksetaan, kun vuodessa on voittoa n. 8500 euroa. Jälleenmyyjän maksettavaksi jää emännänlahjat ja vieraslahjat ja painotuotteet.
 
Mä toimin kotigastrom jälleenmyyjänä. Kotigastromiin lähin aikoinaan mukaan koska tykkäsin heidän mausteistaan ym tuotteista... Eikä tässä ainakaan kukaan veloita kuinka paljon pitää milloinkin ostaa ja millä summalla. Ostan tuotteita silloinkun siltä tuntuu tai on asiakkaita jotka jotain tarvitsevat.
 
jälleenmyyjäkotiäiti
Minä myös mukana "tupperissa" jo pian 1 1/2 vuotta. Tupperware ei ole verkostomarkkinointia, ja hyödyt vain omasta myynnistäsi - toisaalta ei tarvitse houkutella muita mukaan.
Mulla on vain positiivista sanottavaa, ei ole vaikuttanut kotihoidontukeen, ja mikä parasta: aloitus on ilmainen ja siis täysin riskitön!! Laukullisen tuotteita saa aluksi lainaan, ja myynnillä ostetaan se ensin itselle, sen jälkeen myyntivoitto alkaa kertyä rahana.
Helppoa kotiäidille, voit todellakin itse päättää milloin myyt, eikä ole mitään myyntivelvotteita. Kokeile!
 
lellu-79
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.08.2004 klo 13:12 sannannaa kirjoitti:
Mä toimin kotigastrom jälleenmyyjänä. Kotigastromiin lähin aikoinaan mukaan koska tykkäsin heidän mausteistaan ym tuotteista... Eikä tässä ainakaan kukaan veloita kuinka paljon pitää milloinkin ostaa ja millä summalla. Ostan tuotteita silloinkun siltä tuntuu tai on asiakkaita jotka jotain tarvitsevat.
Sinäkin :whistle:
Oleks kauan myynyt? Mul tulee syksyl neljäs vuosi täyteen :)
Niin ja kotisivutkin löytyy jos jotakuta kiinnostaa käydä katsomassa
www.kotigastronomi.com mitä kaikkea meillä on myynnissä mm. keittiövälineitä mausteiden lisäksi ja herkullisia jälkiruokatuotteita :p
 
Kolmen äityli
Hei!
Minä olen mieheni kanssa alkanut käyttää ja myydä sellaisen firman tuotteita kuin Forever Living Products. Tuotteina AloeVera-tuotteet. Ne on ihan certifioituja ja sillä firmalla on 80% markkinaosuus koko maailman AloeVeran myynnistä. Kiva homma, hyvä tuote ja hyvät katteet. Olen siis tuotteiden itsenäinen jälleenmyyjä ja mielestäni se on ihan mahtava juttu. Mukaan pääsee myös minun kautta!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2004 klo 22:58 lellu-79 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.08.2004 klo 13:12 sannannaa kirjoitti:
Mä toimin kotigastrom jälleenmyyjänä. Kotigastromiin lähin aikoinaan mukaan koska tykkäsin heidän mausteistaan ym tuotteista... Eikä tässä ainakaan kukaan veloita kuinka paljon pitää milloinkin ostaa ja millä summalla. Ostan tuotteita silloinkun siltä tuntuu tai on asiakkaita jotka jotain tarvitsevat.
Sinäkin :whistle:
Oleks kauan myynyt? Mul tulee syksyl neljäs vuosi täyteen :)
Niin ja kotisivutkin löytyy jos jotakuta kiinnostaa käydä katsomassa
www.kotigastronomi.com mitä kaikkea meillä on myynnissä mm. keittiövälineitä mausteiden lisäksi ja herkullisia jälkiruokatuotteita :p
Mulla on takana jotain 6 vuotta muistaaksein... :D Vaa eikö ookki todella hyvii tuotteita niillä? On oikeen mukava kattoo aina maustekaappiin ko on niin komiasti erilaisii mausteita.. :whistle:
 
lellu-79
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.08.2004 klo 11:29 sannannaa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2004 klo 22:58 lellu-79 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.08.2004 klo 13:12 sannannaa kirjoitti:
Mä toimin kotigastrom jälleenmyyjänä. Kotigastromiin lähin aikoinaan mukaan koska tykkäsin heidän mausteistaan ym tuotteista... Eikä tässä ainakaan kukaan veloita kuinka paljon pitää milloinkin ostaa ja millä summalla. Ostan tuotteita silloinkun siltä tuntuu tai on asiakkaita jotka jotain tarvitsevat.
Sinäkin :whistle:
Oleks kauan myynyt? Mul tulee syksyl neljäs vuosi täyteen :)
Niin ja kotisivutkin löytyy jos jotakuta kiinnostaa käydä katsomassa
www.kotigastronomi.com mitä kaikkea meillä on myynnissä mm. keittiövälineitä mausteiden lisäksi ja herkullisia jälkiruokatuotteita :p
Mulla on takana jotain 6 vuotta muistaaksein... :D Vaa eikö ookki todella hyvii tuotteita niillä? On oikeen mukava kattoo aina maustekaappiin ko on niin komiasti erilaisii mausteita.. :whistle:
Valinnan varaa löytyy ;) Ja tooosi hyviä. Ei tartte kaupasta raijata vanhoja... Oleks tulos tampereel ens kuus :whistle: Sähän oot Tampereelt :D No Suomalaiselle ;)

 
Mä olen Oriflame kosmetiikan yhteyshenkilö =) Yleensä tulee kyllä ostettua vain itselle... En jaksa "myydä" tuotteita, mutta ystävät tilaa joskus kauttani niin siinä saa pikkurahaa. Tossa hommassa olis kyllä mahdollisuus päästä rahoihin, jos jaksaisi olla innokas ja kaupata kosmetiikkaa. Yhteyshenkilö maksaa tuotteista 25 prosenttia vähemmän kuin luettelohinnat on. Ehkä joskus saatan vaikka innostua aktiiviseksi myyjäksi :D Tätä nykyä hemmottelen vain itseäni sen verran kuin varaa on kotihoidontuesta.....
 
Itse olen ollu jo monia vuosia verkostomarkkinoinnissa mukana, aloitin n. 8 vuotta sitten Cabouchon:in ítsenäisenä jälleenmyyjänä, aloituksen jälkeen noin 2 vuotta se meni konkkaan ja siirryin Zepter International:in porukkaan. Miulla on osa-alueina kosmetiikka, korut, meikit, lasten tuotesarja yms.. Ja mieheni toimii kanssa mutta siinä sivussa, mie oon ns. päähenkilö koko touhussa ;D Ja ollaan Suomen päädyn ainoita joilta löytyy nettisivut tuotteista.

Kun aloitin otin yhteyttä verotoimistoon ja arvioin noin kuukausiansiot ja joka vuosi olen itse täyttänyt kaksi veroilmoitusta itse, toinen on oma ja toinen tämä bisnes puoli. Miulla ei ole toiminimeä tai yritystä, vaan olen itsenäinen jälleenmyyjä. Eikä ole vaikuttanut tukeihin mitä saan. Onhan niissä joku raja minkä yli ei saa mennä, muistaakseni. :whistle:
 
-jansku-
minä lähdin mukaan sellaseen SFi Margetin grouppiin.
Jos kuka haluaa käydä kattomassa, niin tässä pari osoitetta niille sivuille:
http://www.moreinfo247.com/8738267/FREE
http://www.moreinfo247.com/8738267/VNU
http://www.moreinfo247.com/8738267/VCL
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.07.2004 klo 16:11 piia kirjoitti:
eli onko tietoa jos alkais myymään esim.tupper tuotteita tai jotain muita vastaavia,pitääkö olla toiminimi tai yritys tai ja mitä lisä hanketta voi kotihoidontuella ollessa tehdä kotoa käsin??? kiitos vinkeistä!!
[/quot hei. kahtokaa hyvät ihmiset että olette viisaampia ettette lähde natures, owniin mukaan se vei minulta 400 euroa yläpää ei hoitanut asioita oli vanhoillislestadiolaista porukkaa joka pelasi omaan sukuun. oma suku yritti haalia kaikki kyläläiset mukaan. ja sitten lopettivat itse toiminnan kun saivat riittävän monen maksamaan aloitus pkt:n. pysykää kaukana kyseisestä toiminnasta.
 
ropi
nää on just näitä... jos joku ei hoida hommiaan yläpäässä, niin heti koko ketju on maailman huonoin juttu?! tuokin NO, jos siihen lähtee mukaan, niin ei kaikki voi olla siitä kiinni että yläpuolinen ihminen ei hoida hommiaan. ei niitten tekemiset sinun tekemisiin liity mitenkään. jos ite hoitaa hommansa kunnolla, ja tekee itse alapuolelleen asiat kuntoon, niin miksi huutaa noin yläpään tekemisistä? tulikohan tää nyt sekavasti? tuolla alussa taisi olla tiktak kun sanoi että on ollut kaksi "haaraa" tuota NO:ta. ne ketkä myi vain pelkästään kallista aloitusta eivätkä maksaneet veroja eivätkä huolehtineet mistään muusta. mutta se onkin jo lopetettu! NO vaihtoi nimensäkin, että noista huijareista saataisiin hajurako! :eek: :D nykyään kulkee nimellä more for you. tässä ketjussa kaikki ketä itse tunnen, on ahkeria tekijöitä ja he maksavat veronsa ja kouluttavat alla olijoitaan. kuten minua. olen ollut tyytyväinen firman tuotteisiin eikä minulla ole mitään pahaa sanottavaa mistään.
ja erotuksena, moressa ei kaikki raha mene sille joka lähti ekana mukaan, niinkuin aqualla. eli jussilan ternimaito-hommissa!
 
Minä olen ollut mukana Swipen, Oriflamen ja pienen ajan myös NO:n hommassa.
Swipen ja Oriflamen myynnistä tykkäsin, mutta koska päätyö ja perhe vei mun ajan täysin, jätin ne.
NO:n pakko-ostot eivät tuntuneet kivalta. Ei meillä ainakaan kulutettu niin paljon että olisimme joka kuukausi tuotteita tarvinnut eikä tutut olleet innokkaita niitä edes kokeilemaan.

Swipeen tai Oriflameen voisin palata vielä takaisin tai jos löytisi joku muu, niin mikä ettei. Näin kun käy töissä niin ei oikein kyllä jää aikaa mihinkään muuhun.
 
Minä myyn lisä-aineettomia ja vähäsuolaisia KotiGastronomi mausteita tuoreus takuulla.
Tuotteet on taattua tavaraa, ei siis väri- ja lisä-aineita sotkemalla saatu purkin täytettä. Ja sen huomaa jo mausta ;)
Ja tuote ei ole yli 2 viiikkoa pidempään paketissa ostajaansa odottanut!

Olen ollut toiminnassa mukana nyt neljättä vuotta ja juuri siksi pidän tästä, että minkäänlaisia myyntipakkoja edes jälleenmyyjille ei ole!
Jos et halua kuin omat ja sukulaisten mausteet ostaa edullisesti tukusta, se riittää.
Vuosimaksua on se vajaa 20?, eli ei paljon köyhdytä, pikemminkin rikastuttaa :)

Myyntipalkkiota tulee ihan hyvin esim. kutsujen pitämisestä.
Jos ajatellaan vaikkapa n. 150?:n myyntiä, palkkioksi itsellesi jää tuostakin jo reilu 40?. Eli oikein hyvä tuntiliksa.

 
vakkari nyt nikittä
tuolla alussa taisi ollatiktak kun sanoi että on ollut kaksi "haaraa" tuota NO:ta. ne ketkä myi vain pelkästään kallista aloitusta eivätkä maksaneet veroja eivätkä huolehtineet mistään muusta. mutta se onkin jo lopetettu! NO vaihtoi nimensäkin, että noista huijareista saataisiin hajurako! :eek: :D nykyään kulkee nimellä more for you. tässä ketjussa kaikki ketä itse tunnen, on ahkeria tekijöitä ja he maksavat veronsa ja kouluttavat alla olijoitaan.

Sinähän varmasti tunnetkin KAIKKI ketjussa mukana olevat...
Kyllä ainakin ne, jotka minua NO:n ketjuun mukaan halajivat, maksoivat veroja ja neuvoivat miten toimia. Ei vain pakko-ostoineen eikä verkostoidealla kiinnostanut, eikä kukaan tutuistani, noin 8 pariskuntaa, jotka samoihin aikoihin mukaan lähtivät, ole siinä senttiäkään tienanneet, vaan enempi tai vähempi menettäneet. Tosiasiahan on, että tälläisissä verkostomarkkinoinneissa, missä aluksi pitää rahaa syytää ja pakko-ostoja suorittaa, USEAMPI NE RAHANSA MENETTÄÄ KUIN SIELTÄ MITÄÄN TIENAA. Ei nämä muuten toimi...

Ja ainahan nämä niemnvaihdokset voi selitellä "parhaimman mukaan", vuosien kokemuksella voin vain todeta, että oli firma mikä tahansa, jos se hyvin toimii ja on rehellinen, ei sen nimeä tarvitse muuttaa...

Oriflame ja Tupperware(esim.) ovat Suomessakin toimineet jo kauan, jälkimmäinen yli 40v, rahaa ei tarvitse kumpaankaan syytää, eivät ole verkostomarkkinointeja, eivätkä ole nimiään vaihtaneet...
 
Sarita
Minä olen Herbalife-jälleenmyyjä. Tämä on myös verkostomarkkinointia. Tuotteet ovat ravintotuotteita, joita käytetään hyvinvointiin, laihdutukseen, urheiluun, kiireisten ihmisten avuksi saamaan täysipainoista "ruokaa". Rasva palaa siinä ohessa, kenellä sitä sitten onkin. Tuotteista saa voimia ja energiaa aivan älyttömästi! Laihdutustulokset ovat huimia ja ilman nälkää... tuotteissa on oma patukkakin joita saa syödä vaikka 2 per päivä. Ravintotuotteet käyvät vauvasta vaariin, meillä alkaa huuto, kun minä teen pirtelöä - kaksi pientä suuta ammollaan. Ulkoisen ravitsemuksen voi hoitaa Herbalifen ihonhoitotuotteilla. Lue lisää www.herbalifesuomi.com
 

Yhteistyössä