myykö kukaan kotiäiti jotain tuotetta

Tupperiin ei tarvitse toiminimeä. Siitä vaan kokeilemaan, itse olen aloittanut maaliskuussa -08 ja nyt olen tiiminjohtaja. Tästä saa kivasti pientä lisää esim. kotihoidon tuella ollessa. Ja toisaan moni tekee tätä ihan ammatikseenkin.

Kysy ihmeessä lisää jos kiinnostaa :D kerron mielelläni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Feeniks:
Alkuperäinen kirjoittaja Mimmu:
Minä olen PartyLite-konsultti. Esittelen siis laadukkaita parafiinikynttilöitä, kynttiläsomisteita ja muita sisustusesineitä. Pidän esittelyjä 3-7 kertaa kuussa. Aloittavan konsultin palkkio on 20-25% myynnistä, "uralla" voi nousta saamalla alleen konsultteja, jolloin palkkio paranee. Aloittaminen ilmaista, ei tarvitse pitää varastoa, vahva ryhmätuki, ei myyntipakkoja (voi siis olla passiivinenkin konsultti), itselle saa tuotteita huimalla alennuksella ja myös ilmaiseksi myyntikampanjoista ja mikä parasta: tuotteet on aivan ihania!
Olen kotihoidontuella, eikä nämä tulot (200-700e/kk) ole vaikuttaneet tukeen.

Mimmun kirjoitukseen vielä lisätäkseni, että tärkein meinasi unohtua.. eli EI kuljetuksia/toimituksia. Emännän edut menevät Partyliten ei konsultin pussista. Aikaa säästyy huimasti kun ei konsultin tarvitse noutaa tukusta ja kuljettaa emännille. Mahdolliset reklamaatiot/vaihto-palautukset tai kaupan purut eivät jää myöskään konsultin tappioksi.

Jo ensimmäisellä päällikkötasolla tienaa n. 950e/kk.

Tätä kannatan minäkin! ei muuta kin yv.tä niin kerron lisää Konsultin työstä, harrastuksesta. Kotikutsuista
 
Itse myyn Avonia. Ovat todellakin halvempia kuin Oriflamen tuotteet ja ovat Amerikassa apteekki tuotteita. Olin 4 vuotta pPartyliten konsultti, mutta jätin vähäksi aikaa nuo hommat, kun tuli 2 iltatähteä ja mies käy 3 vuorotyössä, joten en usein päässyt kotiin esittelemään. Nyt myyn Avonia ja kaverit soittelee ja tilailee tosi paljon tuotteita, kun ovat niin halpoja. Kuukaudesa laitan aina noin 200-300?:n tilauksen menemään. Tsemppiä kaikille konsulteille!
 

Yhteistyössä