M
"Meikku"
Vieras
Olen myynyt auton yksityiselle,joka ei kuitenkaan luottotietojen puuttuessa saanut autoa omiin nimiinsä (eikä siis saa pakollista liikennevakuutusta). Laitoin vanhanaikaisen luovarin eteenpäin mutta asia on vielä kesken (kun soittelin sinne).
Ostaja kysyi haluanko lunastaa auton takaisin hiukan edullisemmin;liikennevakuutus on minun nimissäni ollut koko ajan,ainoastaan verot tulisi nyt minun maksettavaksi. Eli käytännössä saan auton takaisin ´samaan hintaan´,kun huomioitu se että olen vakuutuksia ja (tulevat) verot maksanut. Saan siis myydä auton sitten uudestaan eteenpäin.
Luulisi että riittäisi vaan se,että ilmoitan Trafille että auto on lunastettu takaisin?
Kokemuksia?
Voisin kuvitella että osamaksukaupassa tällaisia tilanteita voisi tulla?
Auton arvo vain n.1000 e
Ostaja kysyi haluanko lunastaa auton takaisin hiukan edullisemmin;liikennevakuutus on minun nimissäni ollut koko ajan,ainoastaan verot tulisi nyt minun maksettavaksi. Eli käytännössä saan auton takaisin ´samaan hintaan´,kun huomioitu se että olen vakuutuksia ja (tulevat) verot maksanut. Saan siis myydä auton sitten uudestaan eteenpäin.
Luulisi että riittäisi vaan se,että ilmoitan Trafille että auto on lunastettu takaisin?
Kokemuksia?
Voisin kuvitella että osamaksukaupassa tällaisia tilanteita voisi tulla?
Auton arvo vain n.1000 e