Mystinen 300 e ilmestynyt tilille :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nannannaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nannannaa

Aktiivinen jäsen
13.12.2007
3 378
0
36
Asumistuki tuli eilen, maksoin vuokran ja tilille jäi pari euroa. Nyt kävin katsomassa saldoa ja 300 e oli plussalla. Vuokra oli siis eilen jo mennyt kun katsoin, se on ok. Mutta tilitapahtumissa ei missään näy, mistä tuo 300 e on tullut. Pari katevarausta on, mutta ne ovat aika vanhoja jo, enkä ole ostanut mitään tms. viime aikoina. Mitä ihmettä?? :o :o

yritin soittaa pankkiin mutta siellä on kai lounastauko, kun ei vastattu. En tajua tätä juttua nyt ollenkaan. Normaalisti kai näkyis, jos jostain ois tullut rahaa.. Eikä pitäis tulla ennen kuin ensi viikolla. En uskalla edes käyttää noita, jos ne ei kuulukaan sinne :snotty:

Joku vanha katevaraus on jäny menemättä.
Mä olen saanu VisaElectronilla kerran tilin miinukselle noin. Sieltä oli tullu katevaraukset takaisin tilille kun ei niitä ollu laskutettu kuukauden kuluesa ja sitten joskus aikojen päästä kun se laskutettiin, tilillä ei ollukkaan rahaa.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä olen saanu VisaElectronilla kerran tilin miinukselle noin. Sieltä oli tullu katevaraukset takaisin tilille kun ei niitä ollu laskutettu kuukauden kuluesa ja sitten joskus aikojen päästä kun se laskutettiin, tilillä ei ollukkaan rahaa.
Tuo mullekin tuli mieleeni. Siis jos ei ole ylimääräisiä panoja, joku meno on jäänyt veloittamatta.

ei ollu mulle tullu, kävin trakistaa ;) että ei oo mitään pankin boonuksia jotka maksetaan rahana..
mutta oletko ajatellu et se asumistuki tulis oikeesti vasta tänään ja eilen se vaan näky et on tulossa? eli sulla oli "vanhoja" rahoja jo siellä mitkä käytit, ja nyt se tuli olis oikeesti tullu vasta tilille. kun ei kai kela maksa oikeesti maanantaisin? mikä on asumistuen maksupäivä?

Miten ihmeessä? En edes muista että olisin noin isoja summia jossain maksanut, yleensä kun kauppaankin menee vain sellaiset 50 euroa kerrallaan. Ihan hämärää, jos voi jäädä esim. neljän kaupassakäynnin katteet menemättä ja sitten myöhemmin vasta mennä :o Siis häh.

eikös aplle ole tullut liikaa rahaa? eikä mennyt mitään miinuksia?

Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
ei ollu mulle tullu, kävin trakistaa ;) että ei oo mitään pankin boonuksia jotka maksetaan rahana..
mutta oletko ajatellu et se asumistuki tulis oikeesti vasta tänään ja eilen se vaan näky et on tulossa? eli sulla oli "vanhoja" rahoja jo siellä mitkä käytit, ja nyt se tuli olis oikeesti tullu vasta tilille. kun ei kai kela maksa oikeesti maanantaisin? mikä on asumistuen maksupäivä?

Kyllä se oli siellä tilillä kun kerran vuokran pysty maksamaan, sitä ennen ei ollu ku parikymppiä tilillä - käytin edellisen viikon S-tililtä rahaa just sen vuoksi ettei OP:ssa ollu. Ainakin mulle on asumistuki maksettu kk ensimmäinen maanantai.

LisaMarie varmaan tarkoitti, että voi myöhemmin mennä miinukselle jos nyt noita rahoja käyttäis..

Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:

Kyllä se oli siellä tilillä kun kerran vuokran pysty maksamaan, sitä ennen ei ollu ku parikymppiä tilillä - käytin edellisen viikon S-tililtä rahaa just sen vuoksi ettei OP:ssa ollu. Ainakin mulle on asumistuki maksettu kk ensimmäinen maanantai.

ai, en tiedä tuosta tuesta mitään, tuli vaan mieleen kun mulla op näyttää kotihoidon tuen joskus siinä alhaalla tiliotteen puolella, mutta summa ei näy siinä ylhäällä vielä missä tilin saldo.

ai, en tiedä tuosta tuesta mitään, tuli vaan mieleen kun mulla op näyttää kotihoidon tuen joskus siinä alhaalla tiliotteen puolella, mutta summa ei näy siinä ylhäällä vielä missä tilin saldo.

Joo, näin tekee joskus, mutta tuossa vaiheessa raha oli jo tilillä :) Ei sitä pystyis muuten maksamaan sieltä pois :D

Mystisiä rahan tuloja :D Minäkin tykkäisin, tosin sillä eholla että ne kanssa olis minun!!!

Jokunen vuos sitten otin automaatilta pari kymppiä kun tiesin ettei siellä enempää ole.
Sain kuitin javähän aikaa katoin sitä että mitä hittoa :o
Tilillä olikin 1100e ja jotain. Vähän tuli kiire ottaa tapahtuma kysely ja kattoo näkyykö siinä mitään. Olikin kelalta tullu takautuvasti hoitotukia :whistle:
Vähän kyllä säikäytti ensin :D

Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:

LisaMarie varmaan tarkoitti, että voi myöhemmin mennä miinukselle jos nyt noita rahoja käyttäis..

Juurikin tätä tarkoitin, että ne katevaraukset on tullu jostain takaisin, kun ne kuulema on voimassa vaan kuukauden ja jos ei kuukauden kuluessa niitä veloiteta sieltä katevaraustililtä, ne palautuu tilille.

Yhteistyössä