myöhäinen plussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hippo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sissi:
Tuskin on plussa. Turhaan toivot. Kyllä ne negatestit tarkottaa negaa. Ihan toiveajattelua.

Mun negatestini 5 v 10 kk nukkuu parhaillaan tuolla lastenhuoneessa :D

Eli monta testiä tein, negaa vaan tuli, kiertopäivät jo jotain 60. Lääkäri otti veri- ja virtsanäytteet ja kas; raskaustesti oli positiivinen :heart:

Oireina kuukautisten poisjääminen ja alavatsan nippailu.

Tuskin on plussa. Turhaan toivot. Kyllä ne negatestit tarkottaa negaa. Ihan toiveajattelua.

kyllä mulla vaan kävi kolmannessa raskaudessa niin että näytti negaa vaikka oli oireita ja olin raskaana. vasta rv 5+jotain näytti plussaa. sitä ennen oli närästystä ja huonoa oloa. muissa raskauksissa olen testannut kp 28 (eli rv 4+0) ja ollut selvä plussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Äippänen x3:

kyllä mulla vaan kävi kolmannessa raskaudessa niin että näytti negaa vaikka oli oireita ja olin raskaana. vasta rv 5+jotain näytti plussaa. sitä ennen oli närästystä ja huonoa oloa. muissa raskauksissa olen testannut kp 28 (eli rv 4+0) ja ollut selvä plussa.

Oikeesti? Eli vielä on toivoa.. :) Kahesta ekasta olen plussannut jo 24/28 ja ihan oireista olen "tiennyt" olevani raskaana jo ennen testiäkin. No, nyt on oireita taas ihan tosissaan eikä testissä mitään. Ylihuomenna pitäs menkat alkaa että sinänsä aikasin taas olen liikkeellä, mutta tälläkin kertaa olin niin varma noista oireista että kyllä ihmettelin kun negaa näytti! No, pianhan tuo tässä nähdään.. :)

Yhteistyössä