Myöhäinen ovulaatio ja raskauden näkyminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myöhäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Myöhäinen

Vieras
Lopetin pillerit muutama kuukausi sitten. Kierto on ollut tasan 28 päivää ja ovulaatio siellä loppupäässä, kp 20-21.

Menkkojen piti alkaa kolme päivää sitten, mutta eipä noita ole kuulunut. Lisäksi mulla on outoja oireita, kuten rintojen kipeys ja turvotus, voimaksta nipistelyä alavatsassa (ei tavallisia kuukautiskipuja). Tein Clearbluen raskaustestin tänä aamuna (nyt kp 31), mutta negaa näytti.

Voiko olla mahdollista, että olen raskaana, mutta testi ei näytä sitä vielä, koska ovis oli niin myöhään? Mulla ei ole koskaan ollut menkat myöhässä.

Te, joilla on myöhäinen ovulaatio, milloin raskautenne näkyi testissä?

Alkuperäinen kirjoittaja Myöhäinen;11063252:
Lopetin pillerit muutama kuukausi sitten. Kierto on ollut tasan 28 päivää ja ovulaatio siellä loppupäässä, kp 20-21.

Menkkojen piti alkaa kolme päivää sitten, mutta eipä noita ole kuulunut. Lisäksi mulla on outoja oireita, kuten rintojen kipeys ja turvotus, voimaksta nipistelyä alavatsassa (ei tavallisia kuukautiskipuja). Tein Clearbluen raskaustestin tänä aamuna (nyt kp 31), mutta negaa näytti.

Voiko olla mahdollista, että olen raskaana, mutta testi ei näytä sitä vielä, koska ovis oli niin myöhään? Mulla ei ole koskaan ollut menkat myöhässä.

Te, joilla on myöhäinen ovulaatio, milloin raskautenne näkyi testissä?

Noin kaksi viikkoa ovulaation jälkeen kannattaa testata. Sillon näkyy varmasti, jos on näkyäkseen..

Täällä ihan samaa jännitän.. Menkat myöhässä viikon huomenna, mutta raskaustesti vielä edellispäivänä nega. Aattelin tehdä perjantaina uuden testin ja sitten vielä ens viikolla jollei ala kuulua kuukautisia. Lääkärissä (kun kävin ihan toisen asian takia) käskettiin jo ruveta elämään kuten tietäisin olevani raskauden aikana, koska se on kuulemma aika todennäköinen vaihtoehto.. Nyt vaan kylmii, että jos en olekaan raskaana, ehdin jo tottua ajatukseen, vaikkei suunniteltu juttu ollukaan..

Itselläni on kanssa tosi myöhäinen ovis. Tässä kierrossa kp 20 jälkeen luovutin ja ajattelin, ettei sitä tule ollenkaan. Plussasin vasta kp 37 vai oliko peräti 39 kohdalla. Eli menkat myöhässä reippaasti siihen kiertoon nähden mitä ennen pillereitä oli.

Yhteistyössä