myöhäinen ovis ja testaaminen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koskatestaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No eikös menkkojen pitäisi alkaa 14 päivää oviksesta? Eli jos ovulaatio on ollut kp 22, niin menkkojen pitäisi alkaa kp 36-37, eli testaisin aikaisintaan kp 38, jos menkkoja ei vielä näy.

kannattaa odotella niin ei sit tarvi tarpoa epätietoisuuden suossa...tai pettyä, mahdollisesti turhaan! ilman ovistestejä mulla ei varmaan olis vieläkään lapsia, en tosiaan voinu kuvitella että ovuloin noin myöhään. vuosikaudet hyödynnettiin vaan ne kp14-16 ja ilman tärppejä..sitten kun päätin kokeilla ovistestejä niin heti alkoi tapahtuun :)

Mulla ollu kierrossa aina tosi myöhäinen ovis.. kierron pituus 30pvää ja viimeisimmässä kierrossa tikutin ovulaatiota kp20 asti mut myöhemmin tehty verikoe vahvisti että olin ovuloinnut myöhemmin. ehkä kp22. Tein nega raskaustestin kp32 ja vasta haalean plussan kp 37, samana päivänä clearblue digitesti näytti "raskaana"
Nyt rv 10 menossa =)
Plussa tuulia !

kun musta tuntuu jo nyt että tärppi on käynyt. neljäs lapsi kyseessä ja oireita on.
kuivaa kautta ei ole ollenkaan vaan valkkaria lorottelee. rinnat on todella uhkeat kun ylensä on kun koiran korvat ja muutakin pientä..
en vaan vielä ole viihtiny testailemaan ruveta ja pohdin jotta koska sitä tohtii.

Yhteistyössä