K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Saanko kysyä että mikä oli syy? Siksi kysyn kun meillä on tyttö nyt 1v.2kk eikä vielä kävele ja alkoi vauvana myöhään ottamaan jaloilleen....eli kun piti sylissä niin ei ottanu ollenkaan jaloilla vastaan niinku vauvat yleensä. Käytiin n.15krt fysioterapiassa ja otti sit aika pian liikkumisessa muita kiinni. Mut nyt ei vaan oikein tuo kävely onnistu eikä pahemmin kiinnostakaan. Nousee jo ylös ja tukea vasten sekä taaperokärryllä menee, mutta ei millään uskalla lähtee.Jalkojen asento mua vaan huolettaa.Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:1v5kk oli nuorempi lapsi. Mutta oli jo vauvasta asti tiedossa että tulee viivästymään mm. kävelyn oppiminen =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Saanko kysyä että mikä oli syy? Siksi kysyn kun meillä on tyttö nyt 1v.2kk eikä vielä kävele ja alkoi vauvana myöhään ottamaan jaloilleen....eli kun piti sylissä niin ei ottanu ollenkaan jaloilla vastaan niinku vauvat yleensä. Käytiin n.15krt fysioterapiassa ja otti sit aika pian liikkumisessa muita kiinni. Mut nyt ei vaan oikein tuo kävely onnistu eikä pahemmin kiinnostakaan. Nousee jo ylös ja tukea vasten sekä taaperokärryllä menee, mutta ei millään uskalla lähtee.Jalkojen asento mua vaan huolettaa.Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:1v5kk oli nuorempi lapsi. Mutta oli jo vauvasta asti tiedossa että tulee viivästymään mm. kävelyn oppiminen =)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Saanko kysyä että mikä oli syy? Siksi kysyn kun meillä on tyttö nyt 1v.2kk eikä vielä kävele ja alkoi vauvana myöhään ottamaan jaloilleen....eli kun piti sylissä niin ei ottanu ollenkaan jaloilla vastaan niinku vauvat yleensä. Käytiin n.15krt fysioterapiassa ja otti sit aika pian liikkumisessa muita kiinni. Mut nyt ei vaan oikein tuo kävely onnistu eikä pahemmin kiinnostakaan. Nousee jo ylös ja tukea vasten sekä taaperokärryllä menee, mutta ei millään uskalla lähtee.Jalkojen asento mua vaan huolettaa.Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:1v5kk oli nuorempi lapsi. Mutta oli jo vauvasta asti tiedossa että tulee viivästymään mm. kävelyn oppiminen =)
Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Saanko kysyä että mikä oli syy? Siksi kysyn kun meillä on tyttö nyt 1v.2kk eikä vielä kävele ja alkoi vauvana myöhään ottamaan jaloilleen....eli kun piti sylissä niin ei ottanu ollenkaan jaloilla vastaan niinku vauvat yleensä. Käytiin n.15krt fysioterapiassa ja otti sit aika pian liikkumisessa muita kiinni. Mut nyt ei vaan oikein tuo kävely onnistu eikä pahemmin kiinnostakaan. Nousee jo ylös ja tukea vasten sekä taaperokärryllä menee, mutta ei millään uskalla lähtee.Jalkojen asento mua vaan huolettaa.Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:1v5kk oli nuorempi lapsi. Mutta oli jo vauvasta asti tiedossa että tulee viivästymään mm. kävelyn oppiminen =)
Niin, siis minun nuoremmalla lapsella on Downin syndrooma, joten oletettavaa oli että lähtee myöhemmin kävelemään kuin normaalisti lapset. Yllättävän nopeasti kuitenkin taidon oppi![]()
Toki varmasti tilanne huolettaa, mutta muistan lukeneeni että lapset normaalisti oppii kävelemään n 10kk-1v6kk iässä joten lapsesi ehtii vielä innostumaan ihan normi kaavan mukaan =)