myötähäpeää tuttavien facebook-profiilikuvista

• Viestiketjun aloittaja "rubiini"
  • Ensimmäinen viesti
"rubiini"
yhdellä on niin leveät sieraimet, että kun kuva on otettu viistosti edestä niin näyttää kuin sieraimia olisi kolme!
toisella poskipunat viivoina & huulipunat miten sattuu, kolmas bikineissä eikä kroppa ole edes kummoinen.. :LOL: :headwall:
pistää miettimään, eivätkö nämä ihmiset osaa yhtään hävetä?!

kun itsestäni ei siedettävää kuvaa saa, olen laittanut profiilikuvaksi kissani.
en halua, että salaa selkäni takana nauretaan

"haha"
Mua hävettää lähinnä sellaiset kuvat joissa henkilö ei näytä ollenkaan itseltään. Esim mulla on kaveri joka on oikeassa elämässä huonoihoinen ja aika paksu, eikä ikinä meikkaa ja tukkakin vaan roikkuu päästä. Hänellä on profiilikuvana joku ikivanha kuva missä on hirveesti meikkiä finnejä peittämässä, tukka kuin just kampaajalta tulleella ja näyttää normaalipainoiselta kuvassa. M en tajua kuin hän kehtaa pitää sellaista kuvaa itsestään kun kuitenkin kaikki hänet nähneet ihmiset tietää ettei oo lähellekään sen näköinen normaalielämässä.

"Hih"
Mua huvittaa yks kaveri, joka melkein joka päivä laittaa itsestään uuden tismalleen samanlaisen kuvan. Joudun aina miettimään, että eikö hän juuri eilen laittanut saman duck face -kuvan.

"Maca"
[QUOTE="tii-";28975818]Noloja on semmoset tyypit, jotka ei kehtaa laittaa minkäänmoista kuvaa itsestään, vaan jonkun lemmikin kuvan. Nauran niille salaa selän takana.[/QUOTE]

no samoin:)

samat
[QUOTE="tii-";28975818]Noloja on semmoset tyypit, jotka ei kehtaa laittaa minkäänmoista kuvaa itsestään, vaan jonkun lemmikin kuvan. Nauran niille salaa selän takana.[/QUOTE]
Aivan samaa mieltä. Alhainen itsetunto teettää sitä.

"vieras"
Nuo eläinten tai lasten kuvat profiileissa on niitä pahimpia. Jättäisi mieluummin kuvan laittamatta tai jonkun kuvan tosi kaukaata, niin ettei näy mitään piirteitä, jos on niin ruma.

"jepjep"

Tai vauvan kuvan. :D

Blue
Mua taas naurattaa ihmiset jotka eivät muka kehtaa esiintyä omalla naamallaan facebookissa koska luulevat että niitä kuvia vertaillaan (ja naureskellaan) vaikka kaikki tietävät miltä ko ihminen näyttää.

"vieras"
Kai ap tajuat että tuo sinun myötähäpeän tunteesi johtuu ihan vain siitä, että sulla on niin huono itsetunto itselläsi?
Et uskalla edes omaa kuvaasi laittaa ja oloasi helpottaa sitten pilkata niitä jotka uskaltavat.
Et voi myöntää omaa epätäydellisyyttäsi ja siksi et siedä sitä muiltakaan,saatika että muut olisivat sinut sen epätäydellisyytensä kanssa.

..........
Enemmän tulee myötähäpeää niistä sivun yläosassa olevista kuvista. Yhdellä keski-iikäisellä naisella oli kuva jossa istui "sexysti" haarat levällään moottoripyörän tarakalla uuden miesystävänsä takana x: Se oli naiurettavan näköistä.

hemh
[QUOTE="rubiini";28975772]yhdellä on niin leveät sieraimet, että kun kuva on otettu viistosti edestä niin näyttää kuin sieraimia olisi kolme!
toisella poskipunat viivoina & huulipunat miten sattuu, kolmas bikineissä eikä kroppa ole edes kummoinen.. :LOL: :headwall:
pistää miettimään, eivätkö nämä ihmiset osaa yhtään hävetä?!

kun itsestäni ei siedettävää kuvaa saa, olen laittanut profiilikuvaksi kissani.
en halua, että salaa selkäni takana nauretaan[/QUOTE]

En nyt oikeastaan tajua, mitä hävettävää noissa kolmessa esimerkissä on. Sinä taidat hävetä liikaakin. Älä jännitä!

"vieras"
Just. Ei sitten tullut mieleen että se lemmikin tai vauvan kuva voi olla siellä ihan muista syistä kuin että häpeää omaa kuvaansa. Käsittämättömiä johtopäätöksiä asioista joista ei edes tiedä miten ne oikeasti ovat.

ainnamunkaikkikestää
Ja taas opin uutta. Mulla on ollut niin kissat kuin koirakin profiilikuvassa ja en tiennytkään että silloin häpeän itseäni. Mutta no probs, nyt on ollut jo kuukauden ajan ihan oma kuva profiilissa ja häpeänkausi on taas hetkellisesti ohi. Lupaan kuitenkin että se on tilapäistä, lemmikki tulee pääsemään taas jossain vaiheessa uudestaan profiilikuvaan ;)

Yhteistyössä