myöhäinen ovis ja terot??

Hei!

Itselläni on nyt ensimmäinen terolut-kuuri edessä ja tiedustelisin, että onko kellään ollut tilannetta jossa ovulaatio ei ole tullut kp 15 mennessä kun kuuri pitäisi aloittaa. Tai jos olette ovista tikuttaneet ja tulos on ollut haalea viiva, niin oletteko siirtäneet kuurin aloitusta muutamalla päivällä?
Paljon löytyy teroista juttua ja varsinkin mielipiteitä siitä, että terot estävät oviksen.
Olisiko siis kellään omakohtaista kokemusta teroista ja myöhäisemmästä oviksesta?

Kiitoksia kaikille ketkä viitsivät vastailla ja jakaa kokemuksiaan.
 
Mulla tulee hyvin harvoin ovis ennen sitä kp 15 syönyt tänä vuonna 2 kertaa 3kk satsin teroja joten mulla suurimmat mahdollisuudet on ollu tulla raskaaks niin että oon jo 2kk syöny teroja jolloin kierto on säännöllistynyt sen verran että ovis on tullut kp 14 joten odotella siinä kannattaa jotta se kierto tasaantuis omiin uomiinsa, kun mä oon sit taas käsittäny että jos ne alottaa hiukan myöhemmin oviksen toivossa ja ei satukkaan raskautuun niin se saa kiertoa vaan entistä sekasemmaksi, joten mä olen tunnollisesti noudattanut ohjeita, mulla nyt vaan ei näytä tää raskaus silti alkavan vaikka tän vuoden aikana mulla on 4 otollista hetkeä ollutki, kuulostaapa karulta, mutta joo siis oviksen oon bongannu itelleni molemmilla kerroilla kun teroja oon syönyt niin siinä ennen kolmannen 10 pillerin satsin alotusta ja sit tietty sen 3 satsin jälkeen kun en ole enää alottanu uusia teroja heti perään, oliko tarpeeks sekavasti selitetty! Koitahan jaksaa odotella rauhassa, vaikka se ikävää onkin,kun tietää että nyt jos otan tän pillerin niin ovis jää tulematta ja sitäkun tässä juuri kaipaillaan.. Niin joo ja esikoisen aikaan plussa tuli just tästä viimesten 10 pillerin jälkeen silloinkin söin niitä sen 3kk
 
Mulla nyt toinen terokierto menossa. Ennen aloittamista ovisplussa kp 26. Ekassa terokierrossa yritin pitkittää alotusta oviksen toivossa mut eihän se tullu, terot aloitin kp 17. Tässä kierrossa ovisplussa kp 16 eli kyllä ne on auttaneet! Nyt jälkeenpäin miettien ei olis kannattanu ekassa kierrossa niitä viivästyttää koska ovis noin myöhään... Vaikka eivät estäisi ovista, voi kiinnittymisaika jäädä liian lyhyeks, koska saavat sen vuodon aikaan. Yks kiertohan siinä vähintään menee hukkaan (joillain useampi) mut mulla niistä oli ainakin apua heti tokaan jo. Toivotaan että kolmatta ei tulis! :D
 
Isosti kiitoksia vastauksista!

Tuolta asiantuntija-palstaltakin jo kyselin ja ilmeisesti ei ole haittaa, jos parilla päivällä siirtää kuuria.. Noh, ekat terot pitäis sunnuntaina ottaa ja suunnittelin tikuttelevani pe-la-sektorilla.. Jos näkyy hailakkaa, niin sit varmaan odottelen päivän pari voimistuuko.. Jos ei, niin sunnuntaina pillerit kehiin ja parempaa tsäkää odotellessa..

OlussailuOnnea! Toivottovasti ollaan kohta tuolla plussanneiden ryhmässä! :)
 

Yhteistyössä