Myo-inositol ja D-chiro-inositol

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onko palstalaisilla kokemusta näistä?
Vaikuttaako muilla positiivisesti, kuin vain niillä joilla PCOS.
Ehkäisee vissiinki raskausajan diabetesta?

Mitä lisäravinteita suosittelet syömään ennen raskautumista ja sen jälkeen?

Tietääkö kukaan mistä saisi valmistetta, jossa myös tuota D-chiro-inositolia?
 
vierailija
minulla ei ole ainakaan diagnosoitu pcosia ja munasarjat normaalit ultrassa. Mutta söin tätä muutaman kuukauden ja kierrot, jotka jostain syystä yllättäen olivat viime vuoden aikana venyneet, säännöllistyivät heti ja raskauduin tokasta tai kolmannesta kierrosta jona söin donafertya. Mutta en toki voi vannoa että johtui tästä, saattoi olla muutenkin suosiollista aikaa kierrolle palautua.
 
vierailija
..mutta jos kierto sulla normaali ja ovuloit, en usko että tuo hyödyttää. Jos kumpikaan epäilyttää, ehkä sitten. Itse lopetin heti plussaan kun tutkittua tietoa raskauden ajalta on niin vähän. Muutoin söin vähän reilummin sinkkiä. Mutta nämä on yksilöllisiä eli kannattaa ennemmin lukea lisätietoa sen mukaan, millaisia oireita tai häiriöitä itsellä mahdollisesti on.
 
Mulla on PCO mutta ei syndroomaa, ei ole mm. todettu häiriöitä sokeriaineenvaihdunnassa. Lasta yritettiin 2v2kk ja kerkesin kuukauden syödä Inocapseja kunnes tulin raskaaksi. Toki oli myös lapsettomuushoidoissa löydetty uusi lääke, jonka myötä en kuitenkaan edellisestä kierrosta raskautunut. Ei sitä tosiaan voi vannoa mistä mikäkin johtuu, mutta placebollakin on varmaan paikkansa hedelmällisyydessä.
 

Yhteistyössä