mykkäkoulu.....on kiwaa.

minä
Täällä harrastetaan parhaillaan.... suutuin kun meidän piti mennä ulos syömään ja mies alko skitsota aukioloajoista kun niitä ei löytyny netistä... aivan karmee meteli, no menemättä meni..... minä olisin halunnu, harvoin käydään missään..... ei ole mies anteeks pyytäny.... kysy välillä annanko pusun, sanoin vain ohi mennessäni että en.....

mä oon varsin hyvä siinä. yhelle nuoruuden kaverille en oo puhunu kymmeneen vuoteen, isän kanssa pidettiin mykkäkoulua puolisen vuotta (asuin silloin kotona!) ja mies sen saa kokea aika ajoin pain päivän mittasena..

Ei harrasteta. Jos joskus riidellään (tai paremminkin keskustellaan), niin tulee siinä juttelussa kyllä semmoinen tauko, jolloin molemmat jäsennetään asiaa mielissämme ja sen jälkeen päästään vähän hedelmällisempään keskusteluun.

nojoo,täällä kans.
mies otti nokkiinsa kun en halua hänen äitiään tänne illalla,hakis anopin töiden jälkeen eli ysiltä :eek: en halua ketään ihmistä tänne pyörimään jalkoihin joka ei edes pidä musta eikä edes puhu suomea.jumankauta,miks pitää yötä vasten tulla! |O
ja sit mies soitti suutuspäissään jonnekkin ja sanoi palauttavansa sormuksen jonka oli mulle ostanu joululahjaksi :snotty:

kumman täs pitäsi olla vihanen??

Yhteistyössä