Myisitkö äitiyspakkauksen vaatteita kirpputorilla (tai muualla)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gekkolisko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Gekkolisko

Aktiivinen jäsen
17.01.2007
8 486
0
36
Millaista hintaa voisit kuvitella pyytäväsi?

En itse ole myymässä, kyselen vain mielipiteitä. Kauhistuin, kun viikonloppuna katselin MONESSA pöydässä kirppiksillä pakkauksen haalareita, joissa hinta oli 15-20e! :o Ja käytön jäljet näkyvissä. Bodeja ja housuja hintaan 3-6e...

Mielestäni ne ovat käypää tavaraa, joita voi myydä, mutta kohtuuhinnalla kuitenkin. Haalarista liikaa tuollainen pyyntö, mitä noissa paikoissa näköjään pyydettiin. Joskaan en ymmärrä että käytetyistä vaatteista muutenkaan liikaa pyydetään, olipa siellä jo parhaat päivänsä nähneitä Reimatecin haalareitakin tyyliin 30-45e...

Vasta mulla oli kirppispöytä ja möin siellä kyllä äitiyspakkausvaatteita
Eipä edes käyny mielessä että niillä "ei saa rahastaa". Muistakkaan edes, et mitkä noista vaatteista on ite ostettu ja mitkä on äitiyspakkauksesta

Olen myynyt, mutta aivan pilkkahinnalla. Kunhan vaan olen niistä eroon päässyt. Useimmat vaatteet lähes olleet käyttämättömiä, pakkauksesta olen käyttänyt lähinnä makuupussin, bodeja ja potkareita. Mutta esim. toppahaalari lähes käyttämätön samoin hattu ja tumput. Itse olen myös ostanut esim. pakkauksen makuupusseja hyväkuntoisia ihan muutamalla eurolla. kauhistellut olen kyllä kun esim. huutonetissä voi pakkauksen haalarista joku pyytää 15e, en kyllä usko että kaupaksi menee...

Olen ostanut haalarin kympillä ja itse pyytäisin hyväkuntoisesta saman verran, tiedän menevän kaupaksi. Miksi pitäs ilmaseks luopua, kun en ole niitä ilmaseks saanutkaan. Verot on tullu maksettua vuosikausia.

Alkuperäinen kirjoittaja pripel:
Olen ostanut haalarin kympillä ja itse pyytäisin hyväkuntoisesta saman verran, tiedän menevän kaupaksi. Miksi pitäs ilmaseks luopua, kun en ole niitä ilmaseks saanutkaan. Verot on tullu maksettua vuosikausia.
Oli miten oli, minusta se ei ole ihan kympin väärtti...

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pripel:
Oli miten oli, minusta se ei ole ihan kympin väärtti...

No kukin maksaa sen hinnan, minkä parhaaks katsoo tai on maksamatta :D Makuupussista taisin saada vielä enemmän, myin pois, kun oli ruma enkä tarttenu kolmatta.

Mä en tajua menttaliteettia, että tarttis ilmaseks tai pilkkahintaan luopua hyvästä tavarasta. Itse oon ostanu ihan kaupastakin samanlaisia vaatteita ku pakkauksessa, eikä ne mitään ilmasia ollu :)

Mä ostin juurikin siistiä äp-vaatteita 20 cnt/kpl ja laitoin Venäjälle. Joskus kun oli ekoja vauvakassikeräyksiä ostin pari siistiä haalaria 5ekpl ja pidin sitä hyvänä kauppana. Omat ylimääräiset vauvanvaatteet menivät Venäjälle, en koe järkeväksi myydä mitään kirppiksellä kun ei realistisesti kannata pyytää kuin euro-pari per siistikään vaate ja pöytä kuitenkin maksaa jo 25e tai enemmän. Ja huutiksesta näyttäisi olevan enemmän vaivaa kuin hyötyä minkä ymmärtää jos ajattelee postikuluja, on helpompi ja usein halvempi varmaan käydä kirppiksellä.

:attn: Niistä -07 äp:n vihreäraidallisista paidasta ja potlkareista voisin hyvin maksaakin euron kpl jos ovat siistejä. Turkulaisille tiedoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä olen antanut ne äp-pakkauksen vaatteet, jotka olleet siistejä tai käyttämättömiä hyvälle ystävälleni ihan ilmaseksi.

peesi. niitä on niin paljon liikkeellä et se raha, jonka niistä sais, ei paljon lämmitä. siks annan ennemmin pois. mut jos ois esim käyttämätön makuupussi ni sen voisin myydäkin.

Myisin ja olen myynyt.
Haalareita muutama euro,
makuupussi 2,50e
bodyja 20 cent.
Kaikki menneet AINA kuin kuumille kiville.

-07 pakkauksesta käyttämättömiä huutonetissä, niitä limenvärisiä, ihmiset on maksaneet niistä hyvin

Alkuperäinen kirjoittaja Ippu:
Voisin myydä, mutta aika huokeaan hintaan, just siksi että ne on ollu itelle ilmaisia. Bodyt ehkä 0.50 e, haalari 5e jne...

samoin! Ja jotkuhan oikein haluaa ostaa tiettyjä pakkauksen tuotteita mitä ei itse saanut.
Toistaiseksi olen kuitenkin ihan ilmaiseksi antanut niitä tarvitseville.

Kiertoon olen antanut. Myös ne jotka olen ostanut käytettynä kirpparilta.
Tosin se mitä vaikka UFF niillä on tehnyt on eri asia.
Itse en kuitenkaan ole rahaa pyytänyt äp´n vaatteista yms.
Muutenkin me laitetaan paljon ilmasiksi eteenpäin.
Nyt pitäis laittaa pinnasänky kiertoon, kun vaan sais aikaan kerätä siitä rojut veks ja laitta ilmotus jonnekin.
Laiska minä :whistle:

Yhteistyössä