Myin ihan kaikki vauvatavarat kirpparilla ja nyt oon raskaana :P

• Viestiketjun aloittaja näin tässä nyt kävi
  • Ensimmäinen viesti
näin tässä nyt kävi
Kaverit vähä varoitteli, että virheliike on myydä vauvakamat pois, kohta oot raskaana. Nauroin niille räkäisen naurun, mutta tässä sitä ollaan. Vauva sai alkunsa, vaikka koko ajan on ollu ehkäisy päällä. No, saapa taas shoppailla :D

ap
Alkuperäinen kirjoittaja kj:
No, ihanaa että pääset shoppaileen :) :)
no,on se kyllä toisaalta kivaa, mutta rahaa menee. ONneksi taloudellinen tilanne on huomattavasti parempi kuin silloin ku edellisiä vauvatarvikkeita hankittiin, joten ei tartte joka ostoksen kohdalla laskea joka kolikkoa. Joskin aion kyllä silti ostaa käytettynä esim sitterin. Rattaat meillä vielä on käytössä 2 vuotiaalla, että vaunuja ei kokonaisuudessaan tartte ostaa, riittää ku ostan vaunukopan noihin meidän rattaisiin (ratasosa on sen mallinen ettei siinä voi pitää vauvaa joten koppa on pakollinen). Tämän vauvelin jälkeen menee meikäläisellä sitte piuhat poikki, ettei tuu enää lisäylläreitä. 3 lasta on ihan riittävästi.

ap
se harmittaa ku myin ihan kaiken, jopa rintapumpun, tuttipullot ja kaikki muut pikkutavaratki. vaatteet samaten, ei oo yhtää vauvanvaatteita jäljellä. Oon nyt viikolla 9 enkä oo vielä kertonu kavereille. Ne nauraa tälle ainaki vuoden putkeen ja hokevat, että mehän sanottiin :D

Onnea raskaudestasi :flower: :D

Mulle on käynyt samoin peräti 2 kertaa. Tosin ihan kaikkia vaatteita en kerinnyt laittaa kiertoon, kun osan olen aina säilyttänyt lapselle muistona. Mutta syöttötuolia myöten tavarat on lähteneet kiertoon.
Meillä on lapset kestotettu, joten jokaisen vauvan kohdalla on jouduttu haalimaan aina uusia kestoja kun ne aikaisemmat on kierrätetty :saint:

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:

Mulle on käynyt samoin peräti 2 kertaa. Tosin ihan kaikkia vaatteita en kerinnyt laittaa kiertoon, kun osan olen aina säilyttänyt lapselle muistona. Mutta syöttötuolia myöten tavarat on lähteneet kiertoon.
Meillä on lapset kestotettu, joten jokaisen vauvan kohdalla on jouduttu haalimaan aina uusia kestoja kun ne aikaisemmat on kierrätetty :saint:
mä kans käytän kestoja ja juuri myin KAIKKI s ja m- koon kestot pois! Jäljellä on vain L-koko,jota 2v vielä käyttää...joudun siis kestovaipatki ostaa taas uudestaan...

Alkuperäinen kirjoittaja näin tässä nyt kävi:
Kaverit vähä varoitteli, että virheliike on myydä vauvakamat pois, kohta oot raskaana. Nauroin niille räkäisen naurun, mutta tässä sitä ollaan. Vauva sai alkunsa, vaikka koko ajan on ollu ehkäisy päällä. No, saapa taas shoppailla :D
No meillä ihan sama homma edessä! Harmittaa tosi paljon että kaikki saa taas uudelleen hommata.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

mä kans käytän kestoja ja juuri myin KAIKKI s ja m- koon kestot pois! Jäljellä on vain L-koko,jota 2v vielä käyttää...joudun siis kestovaipatki ostaa taas uudestaan...
Meillä 2 vee on kotona vaipoitta kun on oppinut käymään potalla, joten kerkisin laittaa jo osan hänenkin vaipoista kiertoon.....

ap

Meillä 2 vee on kotona vaipoitta kun on oppinut käymään potalla, joten kerkisin laittaa jo osan hänenkin vaipoista kiertoon.....
voi että... :) meillä 2v ei vielä oo osoittanu merkkejä kuivaksi oppimisessa, vaikka veljensä oli jo päiväkuiva samassa iässä. Kakalla käy kyllä vessassa, mutta ku oon kokeillu pitää sillä harkkahousuja niin pissat tulee housuun eikä sitä näytä yhtään häiritsevän, että on märkää.istuu ihan tyytyväisenä nahkasohvalla pissaisissa housuissa, joten oon nähny parhaaksi vielä pitää vaippaa.

Itse annoin toukokuussa tavarat kiertoon (uhallakin) vaikka yritys oli meillä jo päällä. Plussasin 1.6 :D Vaatteet meillä on kaikki tallessa kun vasta 1 ipana löytyy. Sopivasti tulee veronpalautukset niin saa ostaa uutta tilalle (käytettynä kuitenkin).

voi että... :) meillä 2v ei vielä oo osoittanu merkkejä kuivaksi oppimisessa, vaikka veljensä oli jo päiväkuiva samassa iässä. Kakalla käy kyllä vessassa, mutta ku oon kokeillu pitää sillä harkkahousuja niin pissat tulee housuun eikä sitä näytä yhtään häiritsevän, että on märkää.istuu ihan tyytyväisenä nahkasohvalla pissaisissa housuissa, joten oon nähny parhaaksi vielä pitää vaippaa.
Meillä on jokaisella lapsella kuivaksiopetellessa ollut kanssa se ongelma että jos on ollut jalassa vaippa, harkkahousut tai pikkarit niin ovat sitten saattaneet pissata niihin. Mutta jos jalassa ei ole mitään niin ovat menneet hädän tullen potalle. Tosin tämä juniori on siitä poikkeus että hän riisuu hädän tullen kotona vaipat jalasta ja painelee potalle :D

Yhteistyössä