Muutto ongelma!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joopa joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Joopa joo

Vieras
Löydettiin kiva kämppä mutta tunnelmaa pilaa vaan eräs ihminen jonka kanssa on aikoinaan riitaannuttu.
Tuo kyseinen henkilö asuu siis viereisessä talossa.

Kannattaako muuttaa siihen vai EI??

Olisko mahdollista ottaa yhteyttä mainittuun ihmiseen ja keskustella on riita sovittavissa. Sen pohjalta jatkot. Jos kovinkin tulehtunut tilanne en muuttaisi..valitettavaa tällainen.

En ymmärrä, mitä sitten vaikka asuukin viereisessä talossa, ei kai sen kans tarvi missään tekemisissä olla? :o
Sitähän minäkin.

Jos joku, jonka olen deletoinut elämästäni, muuttaisi naapuritaloon, niin ei mun sen kanssa tarvitsisi olla tekemisissä ollenkaan. Siinäpä asuisi ihan rauhassa.

Ei kai aikuiset ihmiset yleensäkään ala räyhäämään törmätessään ihmiseen, jonka kanssa ovat riitaantuneet joskus syystä tai toisesta?

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Sen olen huomannut, ettei naapureihin törmää juuri ollenkaan, varsinkin jos eivät asu edes samassa talossa. Ja vaikka törmäiskin, ei tarvitse olla missään tekemisissä.

Kiitos kommenteista
Kyseinen henkilö sattuu juoruilemaan milloin mitökin, joten epäilyttää. Mietinnässä on kovastikin kyseinen paikka ja taidetaan sinne mennä. Ajatelkoon hän mitä haluaa.

Lisää kommentteja otetaan vastaan.

ja mitenkä kertoa lapselle, ettei tutustuta naapurin lapseen, kun me vanhemmat ollaan riidoissa! mutta asunto olisi meille unelma, iso, halpa, hyvällä paikalla jne.. jätämmekö nyt asunnon ottamatta tuon riita kaverin takia.

auttakaa!! mitä te tekisitte?

Yhteistyössä