Muuttaisitko mielummin Helsinkiin kuin Kouvolaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kvl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse asun Kouvolanseudulla ja en todellakaan lähtisi lapsen kanssa Helsinkiin.

Varmaan enemmän sinkkunuorten hommaa ja unelmaa sinne lähtö, mutta jos yhtään on jalat maassa tyyppi ymmärtää kyllä että liika on liikaa :)

[QUOTE="Jeba";26496277]Itse asun Kouvolanseudulla ja en todellakaan lähtisi lapsen kanssa Helsinkiin.

Varmaan enemmän sinkkunuorten hommaa ja unelmaa sinne lähtö, mutta jos yhtään on jalat maassa tyyppi ymmärtää kyllä että liika on liikaa :)[/QUOTE]

Mutta kuitenkin Suomen parhaat koulut ja oppilaitokset peruskoulun ylimmistä luokista alkaen on Helsingissä. Ovatko ne kaikki lapset näissä kouluissa niiden "sinkkunuorten" lapsia?

Minä olen niin juntti että tää Kouvola on ihan hyvä. :D Enkä edes likimainkaan keskustassa asu vaan pienemmässä "kylässä". Ei ei, en lähtisi Helsinkiin, minä tykkään juntteilla. :D Vaan eikös se ole hyvä että ollaan tässäkin erilaisia, olisi Helsingissä ruuhkaa muuten! ;)

Minä olen niin juntti että tää Kouvola on ihan hyvä. :D Enkä edes likimainkaan keskustassa asu vaan pienemmässä "kylässä". Ei ei, en lähtisi Helsinkiin, minä tykkään juntteilla. :D Vaan eikös se ole hyvä että ollaan tässäkin erilaisia, olisi Helsingissä ruuhkaa muuten! ;)

Keksin kyllä monta pikkupaikkaa, missä (teoriassa) voisin asustella. Mutta Kouvola ei kuulu niihin.

Kouvola on Suomen Kouvola.

voi Kouvolassakin olla ruuhkaa, viime syksynä olin menossa Loviisaan ja muistini mukaan jumin Kouvolan ruuhkissa

Lapin miehelle tosin ruuhka on jo se että jää samoihin valoihin kahdeksi kierrokseksi

Ihana! Ajattelin vastata jotain, mut eihän mun tarvi, kun tää on ihan kun mun kirjoittama!

Ehkä en paremmasta tiedä, mutta viihdyn ihan hyvin täällä Kouvolassa. Täällä on mun perhe, tutut, työpaikka ja kaikki palvelut mitä tarvitsen. Itse asiassa en ole vielä montaa vuotta asunut Kouvolassa, vaan meidän vanha kaupunki liitettiin Kouvolaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26496382:
Keksin kyllä monta pikkupaikkaa, missä (teoriassa) voisin asustella. Mutta Kouvola ei kuulu niihin.

Kouvola on Suomen Kouvola.

No minä olen vasta reilut pari vuotta täällä asunut, mutta tähän asti ihan tyytyväinen ollut. :) Ja mulle sinänsä sama missä asun, tässä on kaikki tarpeellinen ihan vieressä, tämä on hyvä nyt. Ehkä joskus myöhemmin innostutaan johonkin muualle lähtemään, aika näyttää. :) Mistäs sitä koskaan tietää vaikka itsekin joskus sinne Helsinkiin innostuisi, mieli muuttuu kyllä kaiken suhteen kun ikää tulee. :)

Olen aina vannonut, etten ikinä muuttaisi Helsinkiin. Mutta jos vastakkain olisi Hki ja Kouvola, voisi se Hesa kuitenkin tuntua houkuttelevammalta. :D Emt, joku Kuusankosken seutu voisi ehkä olla kivakin, mutta ikävä kyllä koko Kymenlaakso on mielikuvissa synkkää tienoota.

No Kouvola tietenkin, koska täällä asun ja tyytyväinen olen. Minä en ole koskaan ymmärtänyt miksi Kouvolaa haukutaan niin kamalasti, samanlainen kaupunki tää on kuin monet muutkin, eipä taida erota muista vastaavankokoisista kaupungeista mitenkään.
Itse tykkään just siitä, että tää on tarpeeksi pieni paikka, täällä ei kuitenkaan jokainen vastaantuleva tunne toisiaan.

Yhteistyössä