Muutoksia alapäässä?! HELP?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelkääjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelkääjä

Vieras
Oon synnyttänyt muutama kuukausi sitten ja nyt huomasin ekojen menkkojen yhteydessä että mun alapää näyttää ja tuntuu ihan erilaiselta.

Se 'liha' siinä reiän ympärillä joka on aiemmin ollut pehmeää niin on nyt sellaista röpelöistä ja outoa. Pelästyin heti että eikai mulla ole jotain sukupuolitautia mutta sen ei pitäis olla mitenkään mahdollista.

Voisko olla vaan synnytyksestä johtuvaa?

Synnytyksessä laitettiin tikkejä vaan toiselle puolelle, välilihaan siis...

APUA, oon ihan paniikissa :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
se on sun immenkalvoa/sisemmät häppärit.. mullakin synnytyksien jälkeen näkyy selvemmin...

Siis ne on tossa ihan esillä kun vaan kunnolla avaan häppärit! Voiko olla siis noi??
Jos niin kiitos pelastuksesta, oon täällä ihan kaistapäänä ettiny jotain tauteja jotka vois aiheuttaa tollasta!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
se on sun immenkalvoa/sisemmät häppärit.. mullakin synnytyksien jälkeen näkyy selvemmin...

Siis ne on tossa ihan esillä kun vaan kunnolla avaan häppärit! Voiko olla siis noi??
Jos niin kiitos pelastuksesta, oon täällä ihan kaistapäänä ettiny jotain tauteja jotka vois aiheuttaa tollasta!

joo siinä ne on ympärillä, itsekin ihmettelin kun näytti niin oudolta...

mulla ainakin oli tosi erilaiset muutamia kuukausia. Tummemmat, tyhjemmät, ryppyisemmät. Raskauden aikana ne on turvoksissa ja monilla on jopa kipeänä loppuajan kun verisuonet on niin täynnä verta siellä. Sitten synnytyksen jälkeen ne tyhjenee ja turvotus loppuu, ja pikkuhiljaa palaa normaalimmaksi. Kun pidempi aika synnytyksestä niin sitten ne on ainakin mulla palautuneet aivan entisen laisiksi.

Yhteistyössä