Muutettiin uuteen taloon 2kk sitten ja mies ei suostu laittamaan nauloja ikkunan päälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itku

Vieras
että saisin jouluvaloja ripustettua ikkunaan.Uusi koti ei tunnu enää miltään kun en saa laittaa joulua tänne ja minä olen aina rakastanut jouluvaloja.taidan muuuttaa takaisin kerrostaloon jossa saa tehdä kodista kodin.Miehen mielestä ei ole järkeä hakata reikiä uuteen taloon.

on olemassa sellasia koukku tsydeemeitä jokka jätetään ikkunan väliin niin saa ripustettua ilman reikiä... valitettavasti en vaan osaa sanoa et mistä niitä suomessa sais...

Onhan niitä muitakin tapoja laittaa jouluvaloja - ainakin jonkunlaisia. Onhan noita esim. imukuppikiinnityksellä, ja sit kynttelikköö pöydälle ja jouluvaloja lasiastiaan, jos ne seinät on niin pyhiä.

sanoi että jos joku menee hakkaamaan seinät pilalle niin saa kuulla kunniansa.En todellakaan ole menossa itse hakkaamaan seiniä enkä edes uskalla kun en tiedä missä menee sähköjohdot muuten olisin jo laittanut ne itse.Muualla on jo jouluvaloja mutta olisin tahtonut niitä myös ikkunaan.

en laittaisi minäkään missään nimessä uuteen taloon mitään nauloja. Onhan niitä sellaisia siistejä koukkuja joista ei jää edes jälkiä jne. Ei mitään mauttomia nauloja!

Voi hyvänen aika...........................mitä varten se koti rakennetaan, jos siellä ei saa elämisen jäljet näkyä? Siis pari naulan reikää. Haloo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Minä olen ripustellut jouluvaloja verhonipsuihin (rauta)lankojen avustuksella, ikkunaan kiittetettävillä imukupeilla ja kattokoukkuihin (amppelikukkien). Samoin roikkuu seinillä taulujen, lamppujen ja sarvien päällä.

Jos ihan uus, siis vasta rakennettu talo niin miksi ette ole laittaneet pistorasioita ikkunan yläpuolelle, niin ei periaatteessa tarvi mitään erillistä kiinnitys systeemiä. Joulutähdet meillä roikkuu verhotangoista.

Yhteistyössä