muutamia muruja punaista hiillosta takassa..uskaltaako jo pellin sulkea?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

häkä

Vieras
jotta pääsee nukkumaan vai nukkuuko sitä ikuneen.. pari sellaista vähn isompaa ja loput noin ehkä peukalon pään kokoisia mustia kekäleitä joissa vähän hehkuu puna kun myhensin talikolla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
saan varman aamulla huudot mieheltä kun on harakoille menny lämpö:) haha laitoin sne vähän auki nyt tuon luukun..

Herätä mies vahtimaan =)

no hän nyt oli tölvässy luukut kiinni jo ajat sitten ja minä ne avasin. hänen mielestään kun ne voi laittaa heti kiinni kun liekit on hävinneet. urpoperkele! avasin luukut ja nyt tässä olen odotellut että ei näy enään yhtään punaista.

ööh- eikös se ole niin, että kun sinistä liekkiä ei enää näy niin luukut voi laittaa kiinni? muutenhan hiilloksen lämpö tosiaan menee harakoille. hiillosta voi tarvittaessa vähän pöyhäistä, saattaa sininen liekki vielä ilmestyä.

mä nyt viel pöyhäsen kertaalleen ja sit meen nukkuun ja jätän tuon pellin puolilleen auki..kai tohon nyt jotian lämpö sisäänkin jää:) ainakin toivon mukaan ettei palelluta aamulla..

ei tuolla enään oikeestaan ole edes mitään hiiltäkään kun ne muutamat kekäleet. kaikki palanu mitä poltettu. nyt kun möyhäsin niin osa tippu sinne alas tuhkaluukkuun sen ritilän läpi..no jätän kuitenkin varoiks sen pellin auki yöks.. öitä.

Minä en laita kokonaan kiinni ennen kuin on täysin sammunut. Raolleen laitan pellin siinä vaiheessa kun siellä on hiillos eikä näy sinistä liekkiä. Meillä on kyllä häkävaroitinkin, luotan että se hälyttää jos on aihetta.

Yhteistyössä