Muutama tyhmä kysymys naamakirjasta?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kis-Kisu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kis-Kisu

Jäsen
24.02.2009
890
1
16
Kiitos jo etukäteen jos joku osaa auttaa minua onnettoman toheloa.. :ashamed:

Mistä ja miten mä saan mun vanhan sukunimen sinne näkyviin?

Entäs mistä sinne pääsee kirjoittamaan muiden seinille? (kavereiden siis)

ja miksi se väittää mun lapsia käyttäjiksi kun ne ei oo?

Sukunimen saa näkyviin muuttamalla tietoja ja sit rastittamalla kohdan "näytä profiilissa" mä veikkaisin.
Muiden seinille voit kirjoittaa menemällä ko. henkilön profiiliin ja kirjoittamalla siihen ylhäällä olevaan viestikenttään ( huom! se ihan ylin viestikenttä on hakuruutu, ei siihen, vaan siihen, mikä on vähän alempana)
Onko facebookissa samannimisiä kuin sun lapset, siksi se voi väittää että ne on fb:n käyttäjiä. Laita pelkkä etunimi niistä lapsista, niin pitäis helpottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nauravanakki:
Mua kiinnostais myös tuo entisen sukunimen käyttö. Kun en halua sitä mun "käyttäjänimeen" lisätä.

Naurava nakki, oletko treelta??Silloin muinoin kun olin eri nikillä täällä, muistan tuon nikin, tapaamisillakin taidettiin olla samaan aikaan :)

Mä en enää muista miten, mut siel tais olla joku kohta et vanha nimi tms johon sit laitoin tyttönimeni, nyt mulla siis haku reagoi sekä nykyiseen et vanhaan nimeen ja profiilis lukee Sissi Sissinen ( Sissi Sisunen), luonnollisesti toi ei ole mun nimi! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:
Mua kiinnostais myös tuo entisen sukunimen käyttö. Kun en halua sitä mun "käyttäjänimeen" lisätä.

Naurava nakki, oletko treelta??Silloin muinoin kun olin eri nikillä täällä, muistan tuon nikin, tapaamisillakin taidettiin olla samaan aikaan :)

En oo Tampereelta. Itseasiassa löysin itseni ekaa kertaa täältä tänä iltana :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nauravanakki:
Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:

En oo Tampereelta. Itseasiassa löysin itseni ekaa kertaa täältä tänä iltana :)

Ok, eli eri dyyppi =) taisikin olla nauravainen nakki. Mutta ei mitään =)

käyttäjätili --> käyttäjätilin asetukset -->nimi-->vaihtoehtoinen nimi (tähän tyttönimi) ja ok vaihda vai mitä siellä lukee, jos sulla on englanniks niin mee kohtaan käyttäjätili oikea yläkulma, käyttäjätilin asetukset toisena ja sieltä name kohtaan.... oliko apua?

Yhteistyössä