Muut miehet tuijottavat naistani...

  • Viestiketjun aloittaja A81
  • Ensimmäinen viesti
A81
Niin...otsikon mukaisesti, esim. kun ollaan salilla niin muut miehet tuijottavat naistani vaivihkaa.
Naiseni on näyttävännäköinen 175 cm tumma ja hoikka. Varmasti yleinen mielipide hänestä ihmisillä on että hän on kaunis, tai vähintäänkin hyvännäköinen.
Noh se miksi itse kirjoitan tänne on, että en ole varma missä tuo raja menee että tuijottelu "saisi" ruveta haittaamaan.
Itse olen 181 cm tumma, lihaksikas, urheilullinen ja hyvännäköinenkin mies, enkä koe kokevani mitään itsetunto ongelmia. Itse asiassa minulla on sanottu monesti olevan hyvä itsetunto. Ajatus vaan naistani vilkuilevista miehistä jotenkin ärsyttää. Se on totta että on ihan luonnollista että kaunista naista katsotaan, varsinkin kun tällä on lyhyet trikoo shortsit ym. päällään. Kyllä minuakin naiset katselevat aina toisinaan, eikä naiseni tunnu pitävän siitä. Ainakin huomauttaa minulle jos on huomannut jonkun katselleen "sillä silmällä".

Pointtini jutussa onkin siis se että missä teidän mielestänne kulkee sellainen "terveen" mustasukkaisuuden raja ja minkä verran tuollaista "katselua" kuuluu sietää?
Olen nykyään mielestäni kyennyt pitämään temperamenttini ja mustasukkaisuuteni hyvin hallinnassa, mutta pitääkö se aina "tuijottamiset" niellä?
Sen verran vielä että en varmasti ole mikään tossukka, vaan sanon suoraan asiat jos koen tarvetta siihen. Ajattelin että joku voisi antaa minulle vähän perspektiiviä asiaan?

Ollaan oltu vasta vajaa puolivuotta naiseni kanssa yhdessä, enkä usko että hän siitä "tuijottelusta" mitään saa. Ainakin sanoo rakastavansa ja kunnioittavansa minua, eikä todellakaan kiinnosta kuulemma muut. Joten mitä tehdä asialle?? Mielipiteitä kiitos.

Minä olen (mies) 32v. ja naiseni on 36v. P.S. Kaipaisin asiaan asiallisia mielipiteitä enkä mitään loan heittoa.
 
Silmälaput silmillä
Miten vastataan asiallisesti, että naisesi katselusta kiusaantuminen on typerää. Jos joku yrittäisi jatkuvasti tehdä tuttavuutta tai peräti kävisi käsiksi, niin sitten olisi aihetta. Ja silloinkin ensi sijaisesti naisellasi, ei sinulla.

Jos nainen ei itse osaa pitää puoliaan kuolaavia miehiä kohtaan, niin uskaltaako sitä silloin laskea lähikauppaankaan vahtimatta?
 
Käyttäytymisen Tutkija
Niin...otsikon mukaisesti, esim. kun ollaan salilla niin muut miehet tuijottavat naistani vaivihkaa.
Naiseni on näyttävännäköinen 175 cm tumma ja hoikka. Varmasti yleinen mielipide hänestä ihmisillä on että hän on kaunis, tai vähintäänkin hyvännäköinen.
Noh se miksi itse kirjoitan tänne on, että en ole varma missä tuo raja menee että tuijottelu "saisi" ruveta haittaamaan.
Itse olen 181 cm tumma, lihaksikas, urheilullinen ja hyvännäköinenkin mies, enkä koe kokevani mitään itsetunto ongelmia. Itse asiassa minulla on sanottu monesti olevan hyvä itsetunto. Ajatus vaan naistani vilkuilevista miehistä jotenkin ärsyttää. Se on totta että on ihan luonnollista että kaunista naista katsotaan, varsinkin kun tällä on lyhyet trikoo shortsit ym. päällään. Kyllä minuakin naiset katselevat aina toisinaan, eikä naiseni tunnu pitävän siitä. Ainakin huomauttaa minulle jos on huomannut jonkun katselleen "sillä silmällä".

Pointtini jutussa onkin siis se että missä teidän mielestänne kulkee sellainen "terveen" mustasukkaisuuden raja ja minkä verran tuollaista "katselua" kuuluu sietää?
Olen nykyään mielestäni kyennyt pitämään temperamenttini ja mustasukkaisuuteni hyvin hallinnassa, mutta pitääkö se aina "tuijottamiset" niellä?
Sen verran vielä että en varmasti ole mikään tossukka, vaan sanon suoraan asiat jos koen tarvetta siihen. Ajattelin että joku voisi antaa minulle vähän perspektiiviä asiaan?

Ollaan oltu vasta vajaa puolivuotta naiseni kanssa yhdessä, enkä usko että hän siitä "tuijottelusta" mitään saa. Ainakin sanoo rakastavansa ja kunnioittavansa minua, eikä todellakaan kiinnosta kuulemma muut. Joten mitä tehdä asialle?? Mielipiteitä kiitos.

Minä olen (mies) 32v. ja naiseni on 36v. P.S. Kaipaisin asiaan asiallisia mielipiteitä enkä mitään loan heittoa.

Kuitenkin olet tossukka kun tuota asiaa vatvot ja vatkaat. Itsetunnostakaan en olisi niin varma ilman pitempää analyysiä.
 
Viimeksi muokattu:
dfgfdhdjdjh
No minkäs katselulle teet?? Lyöt jokaista vastaantulijaa vai, tai naistasi.
Hän on sinut valinnut, niin ilmeisesti haluaa sinun kanssa olla. Ei voi muuta kun luottaa..
 
senttiä ja kiloa
Kyllä noin tarkka positiivisiksi koettujen ulkoisten seikkojen luettelointi vähän aikaa varmaan lämmittää itsetuntoa mutta jotain muutakin sisältöä horjuva minäkuva vissiin kaipaisi.
 
Älä ole typerä
Olen jättänyt kaksi ex-miestä sen takia, että he eivät kestäneet muiden miesten katselemista. Mikäli alat mustasukkailla miehille tai naisellesi, niin vaikutat vain epävarmalta idiootilta. Ei se ole naisesi vika, että miehet kuolaavat, jos hän kerran vain treenaa rauhassa. Älä siis tee siitä sellaista. Kasvata munat ja ole ylpeä kauniista naisestasi.
 
Ole ylpeä
Juuri niin, ole ylpeä kauniista naisesta, joka on valinnut sinut!

Katseleminen ei kuluta ihmistä. Jos nyt ihan törkeästi joku tuijottaa, voit vaikka mulkaista rumasti. Mihinkään muuhun ei ole mitään syytä. Flirttailusta, koskettalusta tms voi olla mustasukkainen, mutta pelkkä katselu ei ole sinulta pois.

Äläkä missään nimessä syytä tuijotuksesta tyttöystävääsi, muiden käytöshän ei ole hänen syynsä.
 
Pölhö Kustaa
Siis kelle olet mustasukkainen tuijottelusta. Niile miehille vai. Eihän nainen voi sille mitään että miehet katsoo, tosin jos on pelkkä naru perseessä niin kyllä siihen naisenkin katse jää kiinni. Samoin tisseihin. Paljas iho on vain sellainen ärsyke, ja siihen auttaa oikea pukeutuminen.
 
Katsoa saa, ei koskea
Minun mielestäni ei pitäisi olla mustasukkainen pelkästä katselusta, tai joskus siitä tuijottelusta.
Jotkut miehet pitäisivät siitä, että heidän naistansa katsellaan. Olisi aivan eri asia, jos käytäisiin käsiksi vaikka rintoihin taim peppuun, niinkuin minulle itselleni tapahtui nuorempana. Minä olen uhkea ja peppuni on pysty ja pyöreä ja minun rintoihin käytiin käsiksi ainkain viisi kertaa, vaikka minä käytän aina rintaliivejä. Kun olin yhtenä kesänä kaupan kassajonossa ja minulla oli tiukat shortsit jalassa, niin eikös yksi mies keksinyt nipistää minua pepusta oikein kunnolla, niin että sattui !
Kaikki naiset haluavat näyttää kauniilta ja he laittavat itseään hyvännäköisiksi muita naisia, miehiä ja itseään varten ja yleensä pitävät siitä, että heitä katsellaan.
 
Aikuinen
Olen ikäni liikkkunut komean miehen tai miesten kanssa, mutta en ole keksinyt alkaa vahtaamaan, katsotaanko niitä vai ei enkä sitä huomaako joku minut.

En myös mene kuntosalille olemattomissa vaatteissa, jos en mene sinne itseäni näyttelemään. Asialliset urheiluvaatteet ja se on siinä.
Hiukan liian ulkonäkökeskeisessä maailmassa elätte. Osaatkos tehdä naisellesi hyviä lihapullia ja osaako hän muuta kuin patsastella kuntosalilla? Noin kaunis ja hoikka ei sinne joka päivä syystä menekään, että ongelmasi on hyvi hetkellinen.
Kaikki ihmiset ovat nuorena melko näyttäviä ja kauniita, mutta monesti silkkoa sisältä. Tunnut äkki-ihastuneelta, mutta et rakastuneelta. Oletko vähän liian itsekeskeinen höperö?
 
eki-setä
Oletpa aika herkkähipiäinen. 20-vuotisen avioliittoni loppuvaiheessa muut miehet eivät pelkästään tuijottaneet vaimoani, vaan panivat häntä sen jälkeen.

En kuulemma olisi saanut olla asiasta milläänkään, koska "se tuntui niin oikealta". En siis suhtautunut "aikuismaisesti" asiaan. Minun olisi pitänyt ymmärtää, että "elämä ei ole mustavalkoista, vaan siinä on sävyjä" Olin siis henkilökohtaisine mielipiteinini väärässä ja hän oikeassa. Sådant är livet, sellaiset ovat liivit...
 
ölkjasd
Alkuperäinen kirjoittaja Pölhö Kustaa;11389332:
Siis kelle olet mustasukkainen tuijottelusta. Niile miehille vai. Eihän nainen voi sille mitään että miehet katsoo, tosin jos on pelkkä naru perseessä niin kyllä siihen naisenkin katse jää kiinni. Samoin tisseihin. Paljas iho on vain sellainen ärsyke, ja siihen auttaa oikea pukeutuminen.
Samaa mieltä. Jos pumppaa siellä jossain mikroshortseissa niin kyllä silloin päärynävartaloinen kyyttökin kerää katseita.

Sitten vielä semmoinen pointti, että liian niukka pukeutuminen kuntosalilla altistaa lihasrevähdyksille. Lihakset pitää olla lämpimässä, ettei tapaturmia tule.
 
poijölkn
Olen ikäni liikkkunut komean miehen tai miesten kanssa, mutta en ole keksinyt alkaa vahtaamaan, katsotaanko niitä vai ei enkä sitä huomaako joku minut.

En myös mene kuntosalille olemattomissa vaatteissa, jos en mene sinne itseäni näyttelemään. Asialliset urheiluvaatteet ja se on siinä.
Hiukan liian ulkonäkökeskeisessä maailmassa elätte. Osaatkos tehdä naisellesi hyviä lihapullia ja osaako hän muuta kuin patsastella kuntosalilla? Noin kaunis ja hoikka ei sinne joka päivä syystä menekään, että ongelmasi on hyvi hetkellinen.
Kaikki ihmiset ovat nuorena melko näyttäviä ja kauniita, mutta monesti silkkoa sisältä. Tunnut äkki-ihastuneelta, mutta et rakastuneelta. Oletko vähän liian itsekeskeinen höperö?
Sama täällä. Aina ollut hyvä maku miesten suhteen. Ei tulisi kyllä mieleenkään kuvitella, että mies on jotenkin minun omaisuuttani, ja kuluisi katseista. Ainahan varattu mies kiinnostaa muita naisia, jos se liikkuu yksinään, kukaan ei huomaa.

Enemmän olisi huolissani siitä, jos muijansa loisi viekottelevia katseita vieraisiin miehiin. Se silloin saattaisi osoittaa, että vieras liha kiinnostaa.
 
Viimeksi muokattu:
oiahölk
Alkuperäinen kirjoittaja Älä ole typerä;11389120:
Olen jättänyt kaksi ex-miestä sen takia, että he eivät kestäneet muiden miesten katselemista. Mikäli alat mustasukkailla miehille tai naisellesi, niin vaikutat vain epävarmalta idiootilta. Ei se ole naisesi vika, että miehet kuolaavat, jos hän kerran vain treenaa rauhassa. Älä siis tee siitä sellaista. Kasvata munat ja ole ylpeä kauniista naisestasi.
Onko Suomessa oikeesti noin paljon miehiä, että voi tosta syystä jättää jonkun?
 
aoiöaoir
Niin...otsikon mukaisesti, esim. kun ollaan salilla niin muut miehet tuijottavat naistani vaivihkaa.
Naiseni on näyttävännäköinen 175 cm tumma ja hoikka. Varmasti yleinen mielipide hänestä ihmisillä on että hän on kaunis, tai vähintäänkin hyvännäköinen.
Noh se miksi itse kirjoitan tänne on, että en ole varma missä tuo raja menee että tuijottelu "saisi" ruveta haittaamaan.
Itse olen 181 cm tumma, lihaksikas, urheilullinen ja hyvännäköinenkin mies, enkä koe kokevani mitään itsetunto ongelmia. Itse asiassa minulla on sanottu monesti olevan hyvä itsetunto. Ajatus vaan naistani vilkuilevista miehistä jotenkin ärsyttää. Se on totta että on ihan luonnollista että kaunista naista katsotaan, varsinkin kun tällä on lyhyet trikoo shortsit ym. päällään. Kyllä minuakin naiset katselevat aina toisinaan, eikä naiseni tunnu pitävän siitä. Ainakin huomauttaa minulle jos on huomannut jonkun katselleen "sillä silmällä".

Mielipiteitä kiitos.

Minä olen (mies) 32v. ja naiseni on 36v. P.S. Kaipaisin asiaan asiallisia mielipiteitä enkä mitään loan heittoa.
Jestas, luulin hetken, että olette jotain alle parikymppisiä! Luulen, että muijaasi vaivaa suomalainen akka -oireyhtymä. Hän tälläytyy ja pukeutuu yliseksikkäästi kuntosalille sen takia, että hän on itse mustasukkainen ja haluaa tälläytymisellään ja ylipukeutumisellaan varmistaa olevansa kaikista hotein muija sillä kuntosalilla, ja että muut muijat jäisivät kaikkien katseilta täysin huomiotta.

Eli naisen oma epävarmuus sinun rakkautesi suhteen on kyseessä.
Ratkaisuna ongelmaan: järjestä muijallesi romanttinen ilta, jolloin vakuutat hänet tunteistasi ja siitä, että haluat vain hänet ja että hän on sinun silmissäsi ihka ainutlaatuinen tapaus ja muita vastaavia ei sinulla ole ollut.
 
Viimeksi muokattu:
samaa mieltä
Alkuperäinen kirjoittaja senttiä ja kiloa;11389104:
Kyllä noin tarkka positiivisiksi koettujen ulkoisten seikkojen luettelointi vähän aikaa varmaan lämmittää itsetuntoa mutta jotain muutakin sisältöä horjuva minäkuva vissiin kaipaisi.
Hyvä huomio.
 
Korvien välissä
Mitäpä, jos ostat naisystävällesi ja itsellesi uudet treenikamppeet, jotka ovat samanlaiset? Rauhoittaisiko se mieltänne? Siitäähän jokainen voi päätellä, jotta nuo ovat pari, niíhin ei kosketa, mutta ihailliaan kaukaa.

Se on kyllä aika inhottavaa, jotta toinen on mustis katselusta. Aina katsotaan kaunista ihmistä, mutta eihän silmä osaa ota. Oman itsensä vuoksi kukin meistä kuitenkin haluaa olla kuntosalillakin pukeutunut siten, jotta tuntee olonsa varmaksi eikä pelkää, jos joku katsoo. Sitäpaitsi luulen, jotta sinun naisystäväsi on nättinä sielläkin siksi, jotta miellyttäisi sinun silmääsi, etkä katselisi muita!

Hei häiskä, koulutapa itseäsi. Älä vedä turpiin tai mulkoile niitä ihailevia kavereita, vaan ole ylpeä siitä, jotta sinulla on nainen, joka on silmille ilo.

..mulla oli mustis mies, jolta sain turpiini. Olin kuulemma flirttaillut ja kerjännyt huomiota. Kauniiksi minuakin sanottiin, mutta takuulla en itse provosoinut ketään. Silti kärsin siitä ja siksi tuo kaveri onkin ex.
 
Älä ole typerä
Alkuperäinen kirjoittaja oiahölk;11390322:
Onko Suomessa oikeesti noin paljon miehiä, että voi tosta syystä jättää jonkun?
Helposti. Ei kenenkään kannata seurustella epävarman idiootin kanssa kun tarjolla on itsevarmempiakin miehiä, jotka antavat naisen olla nainen rauhassa ilman mustasukkaisuuskohtauksia ja riitoja.
 
ulkosuom.
Suomessahan tuijotetaan kaikkia kuin lehmä uutta porttia. Ei tarvitse edes olla missimittainen mikroshortseissa, ihan polvipituinen hame aivan tavan näköisen naisen päällä ruuhkabussissa riittää.
 
Ihan ok-näköinen nainen
Naistasi siis tuijotetaan ihailun takia. Voisihan sen kääntää jotenkin imarteluksi, mutta varmasti voisit myös koulia itsestäsi nuo toisten ihmisten teot ja ajatukset mieltä vaivaamasta. Mielestäni terveen aikuisuuteen kuuluu, että toisten sanomiset ja olemiset eivät pitäisi enää kiinnostaa, pääasia että keskittyy omaan juttuunsa ja elämiseensä. Aina löytyy joku jolla on mielipide, miksi se sinua kiinnostaa.

Suomalaiset ovat hyvin uteliasta kansaa. Minua tuijotetaan myös, mutta eri syistä. Mieheni on ulkomaalainen, tumma ja komea. Meitä tuijotetaan jatkuvasti, varsinkin kun menemme ostoksille. Minua katsotaan varsinkin, yritetään arvioida mikä on saanut suomalaisen naisen ulkomaalaisen pauloihin, yritetään etsiä vikoja kuten rumuus, lihavuus, huono itsetunto, jne. Minulta on jopa kysytty usein, miksi olen ottanut ulkomaalaisen miehen, siksi melkein arvaankin miksi meitä tuijotetaan. Tuijottelu on erilaista, se on vakavailmeistä ja pitkää, ei kuten sinun tapauksessasi. Jopa entinen työtoveri meidät nähtyään käänsi äkkiä päänsä ja kiiruhti ostoskärrynsä kanssa vihannesosaston taa piiloon. Ei edes 'hei'tä sanonut.

Alussa välitin mutta en enää. Jos joku haluaa tuijotella meitä, niin se on hänen oma ongelmansa. Me keskitymme elämään elämäämme ja tavoittelemaan päämääriämme.
Suosittelen sinulle samanlaista asenteen muutosta.
 
Varjotar
Siinähän kyylää, mitä siitä suuttumaan? Niin kauan kun vain katsoo, niin katsokoon, onpahan sitten jotain kerrottavaa kotona.
Minäkin saan kuulla, että äijät mittaa mua päästä varpaisiin välillä liiankin kanssa, mutta siinähän on mitanneet, ei paljon tunnu ja miehelle olen sanonut saman. Sitten ku iholle tullaan, ni sitten on liikaa.
 
hansu
Mistä syystä sitten tuijotetaan, ei se automaattisesti tarkoita, että muija on hyvän näköinen, voi olla muutakin, joku voi olla sitä mieltä, että epämielyttävä/outo tms. joten jätetään omaa arvoonsa tuijottelut, ei se automaattisesti tarkoita, että on prinsessa jos ukot kyylää.
Pikemminkin, että on erikoinen, näin koen omat tuijotteluni tai minuun kohdistuvat sellaiset...toisin enää en edes kiinnitä sellaisiin huomiota.Miksi miettiä toisten tekemisiä tai tuijotteluja, on muutakin mietittävää, se että kiinnittää huomiota itseen aina kertoo jonkinlaisesta narsismista.
 
Niinpä
Mistä syystä sitten tuijotetaan, ei se automaattisesti tarkoita, että muija on hyvän näköinen, voi olla muutakin, joku voi olla sitä mieltä, että epämielyttävä/outo tms. joten jätetään omaa arvoonsa tuijottelut, ei se automaattisesti tarkoita, että on prinsessa jos ukot kyylää.
Pikemminkin, että on erikoinen, näin koen omat tuijotteluni tai minuun kohdistuvat sellaiset...toisin enää en edes kiinnitä sellaisiin huomiota.Miksi miettiä toisten tekemisiä tai tuijotteluja, on muutakin mietittävää, se että kiinnittää huomiota itseen aina kertoo jonkinlaisesta narsismista.
Suomalainen nainen ajattelee, että mitähän tuo norsu tuumailee minusta...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä