muumivaipat..

halvalla ei saa hyvää

Aktiivinen jäsen
26.11.2004
2 814
2
38
oli aika pettymys. eilen ostin ekaa kertaa paketin niitä housuvaippoja ja tänään lähti reklamaatiopaketti tehtaalle.. paketin 20 vaipasta 15 oli viallisia |O :headwall: jotenkin selkäpuoli oli jääny 5cm lyhyemmäks kun etupuoli ja vaipat oli liimaantunu kiinni niin ettei niitä saanu lapselle päälle :o hyvä tässä suosia sit kotimaista kun saa paketin täydeltä sontaa :headwall: |O oisin ymmärtäny jos ois ollu kakkoslaadun vaippoja, mut oli ihan ykköslaadun ja viel melkein yhtä kalliita ku esim liberot :/

muilla samankaltasia kokemuksia?

Mä ostin jätkälle yhden paketin ja kun vaipassa oli yks pissa, se painoi tonnin ja valui pois päältä.Noin huonoja vaippoja en ihan heti oo nähnyt. Esikoinen käytti aikanaan Muumeja ja ne oli hyviä, mitä lie noille tapahtunut muutamassa vuodessa :headwall:

Mä käytin pojalla sillon ku se viel piti vaippoja niin Muumin niitä sinisessä paketissa (oliko 12-20kg) olevia housuvaippoja, ei tullu pissat läpi niinku Liberoista tuli.. Eli itellä vaan hyviä kokemuksia.

Ihan hyviä vaippoja olivat. Yhteen aikaan tyttö ei muista olis huolinutkaan.

Okei, vauva-aikana kokeiltiin tavallisia teippimuumeja eikä ne sopineet. Vähän sellanen negat. kuva niistä monella muullakin on. Mutta kun ryhdyttiin käyttämään housuvaippoja homma olikin ihan toinen. Vaihdeltiin merkkiä välistä, ja muumit toimi aivan hyvin siinä missä muutkin. Sen sijaan pampers ei sopinut yhtä hyvin enää housuna.

Alkuperäinen kirjoittaja kahvipannu porisee:
Yhen kerran ostin, enkä enää ikinä osta.
Neidin kakat valu sen vaipan läpi housuun, ei siis sivuilta vaan sen vaipan läpi :/

meillä on tullu pissat sekä kakat näin..teippivaipoista tosin mutta jos tulee läpi niin sillon on kyllä vaipassa vika :/

Tykkäisin niistä muuten mut just kun 20 vaipasta puolessa voi olla enemmän tai vähemmän vikaa niin saapi jäädä mun puolesta kaupan hyllylle.
Ne on niin leveitä vaippoja et pitäis hyvin yöllä pojan pisut eikä kastuis joka yö paidanhelma.

Teippivaipat parempia, joskin koot ei oikein toiminu. Kilojen välillä suuret erot et joko pieniä tai sit aivan liian suuria. Vauvalla toimi, isommalla ei.