Muumitietokone?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kimurantti:
Meillä ainakin on lapset kovasti tykänneet.Esikko sai sellaisen viime jouluna olessaan runsaat 2,5vuotias.Vieläkin sen kanssa tykkää puuhailla! =)

meillä myös näin... osa tehtävistä vielä 3,5-vuotiaalle haasteellisia, joten kyllä 5-vuotiaskin varmasti sen parissa vielä viihtyy (etenkin jos ei vielä osaa lukea ja kirjoittaa...)...

Onkohan tuo Fisher Pricen tietokone yhtä "hyvä" ? En oo muumitietokoneeseen missään törmänny mut tänään Anttilassa oli tuollanen Fisher Pricen ja neiti sitä tykkäs näpytellä =) Ikää 3v.
Oisko toi muumi parempi ? Rupeanko metsästämään sellasta :D

Mä kans mietin samaa.. koska meidän 6 vuotta täyttävä tyttö on pyytänyt jotakin tietokonetta itselleen synttärilahjaksi... sisko on luvannut ostaa tuon Fisher Pricen koneen. Katselin sitä, että se vois olla vielä tuon ikäisellekin kiva, kun ei osaa vielä lukea, mutta osaa jo vähän kirjaimia.

Jos joku vailla muumiläppäriä, mulla olisi ylimääräinen! Odottaa vielä noutoa postista. Tilasin tietämättäni että lapsen kummisetä oli jo sen ostanut. Kahta siis emme tarvitse. Jos kiinnostaa, laita yv:tä :D

Röllissä muistaakseni myös vieraita kieliä ym... Itse ostin viime jouluna 3 vuotiaalle tyttärelleni muumi tietsikan ja edelleen jaksaa sen kanssa pelailla. Oppinut siinä samalla kirjaimet/numerot. Osaa jo hieman kirjoittaakin/lukea,elikkä suosittelen lämpimästi.

Yhteistyössä