Muumit tulevat, tilaatko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fanu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mää en ole ennen ostanut, mutta mää tykkää tosta viidakko kuosista =D joten sitä nyt on ostettava tytölle se hame ja poikien puolelta paita ja housut =) . Ja se en ole minä joka niistä muumeista sillä tavalla tykkää vaan enemmänkin tuo tyttö 3 vuotta on ihan hurahtanut joten kaippa sieltä pikku myy settikin mukaan lähtee tossuineen

Juu, tänään tuli sähköposti-ilmoitus noista muumipaidoista ja pakko oli rynnätä tilaamaan :) Pojalle niin vaikea löytää värikkäitä ja lapsekkaita vaatteita.

Tilasin jo! Ja sama syy, että värikkäitä ja sopivan lapsellisia pojalle, mutta ei kuitenkaan sellaisia ällöimeliä :D Mutta nyt jäi häiritsemään että ap sanoi että osa saapunut, eikö siellä ollutkaan vielä kaikki uutuudet?? *hipsii takaisin lindexin sivuille*

Löytyyhän noita liikkeistäkin vai onko netissä erit? Mulla on lindex 3 km päässä mutta en ole käynyt pitkään aikaan, pitääpä kaydä. Kivoja ja värikkäitä, poika tykkäisi.

[QUOTE="Anna";25271787]Löytyyhän noita liikkeistäkin vai onko netissä erit? Mulla on lindex 3 km päässä mutta en ole käynyt pitkään aikaan, pitääpä kaydä. Kivoja ja värikkäitä, poika tykkäisi.[/QUOTE]

Meilläkin Lindex on suht lähellä, mutta sieltä on pojan kokoiset vaatteet aina mennyt (eikä siellä ihan kaikki samat vaatteet ole) Ja siinä ajassa kun olen siellä ehtinyt käymään ja toteamaan että ei ole, niin nettikaupastakin on koot mennyt :D Joten kerrankin olin nopea ja tilasin netin kautta sinne myymälään nuo ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;25271798:
Meilläkin Lindex on suht lähellä, mutta sieltä on pojan kokoiset vaatteet aina mennyt (eikä siellä ihan kaikki samat vaatteet ole) Ja siinä ajassa kun olen siellä ehtinyt käymään ja toteamaan että ei ole, niin nettikaupastakin on koot mennyt :D Joten kerrankin olin nopea ja tilasin netin kautta sinne myymälään nuo ;)

Joo, täällä sama. Lindex on on kyllä aika lähellä, mutta helpompaa tuo netistä tilaaminen. Käyn sitten hakemassa sen pakettini sieltä Lindexin myymälästä. Ei tarvii arvuutella, että löytyykö siitä lempparipaidasta kokoa vai ei. Valikoima ei ole ihan sama myymälässä ja netissä, osa tuotteista näyttää löytyvän vaan jommastakummasta.

Yhteistyössä