MUUMIMUKI PINO

• Viestiketjun aloittaja Muumi
  • Ensimmäinen viesti
Muumi
Kuka kereilää muumi mukeja?
Meille on eksynyt lasten myötä jokunen ja äiskä tais nyt
lapsellisuuksissaan innostua :D

MINKÄLAISIA MUUMI MUKEJA LÖYTYY?
On tehty ja lopetettu? Oisko kuvia?
Haluaa nähdä muiden kokoelmia, ainakin kuulla :)

vieras
Mä oon aina päättäny että muumimukeihin ei saa hurahtaa (siis minä).. vaan kuinkas kävi :snotty:
Se vaan oli niin ihana se uusin delfiinisukellus muki :whistle: :D (Hattivatti mukia kaihoten)

miuku
15 kappaletta on ja niihin 10 syvää lautasta. Hintaahan niillä on. Mutta kyllä ihmetytti, kun huuto.netin sivuilla muutama päivä sitten jotkut oli pistäneet näitä muumimukeja myyntiin ja pyysivät niistä useita kymppejä. Siis myös uusista mukeista, joita saa vielä noin kymmenellä eurolla kaupoista, ainakin tarjouksessa olen nähnyt :0

vieras
Kaksi näistä samanlaisia, eli yhteensä 34 erillaista. Sekä kaikki kulhot ja lautaset löytyy.Oon keränny suurimman osan myös vanhemmista mukeista. Puuttuu vielä vihreä sarjakuva sekä muumipeikko unelmoi :)

fanittaja
Mulla on kans jotain 30 kpl erilaisia. Näitä sesonkimukeja (2 eri joulua ja 2 eri kesää) on vielä 2 kpl kutakin, yhdet oon säästäny ihan tarrojen kans.. Muita muumiastioita en oo ostanu, kun miellä on valkosta teemaa 12 hengen astiasto ja ne muumilautasethan (syvät ja matalat) on noita teemoja, joita jo kaapit siis pursuaa.
Mut mukit on ihania! :)

Farouk
pakko sanoo tänne että BARBABABAT on paljo ihanempia! Niitä keräilen!

Muumimukeja on muuten vaa kertyny kymmenisen kappaletta, lahjaks ollaan saatu, ovat kkyllä myös ihania

Vaniljatäti
Mulla 21 erilaista, mm. uimahyppy, delfiinisukellus, joulukuusi, talviyö, taikalyhty (vai mikäs tämä uusin oli nimeltään?).

Musta ne on tosi kivoja, mutta lautasia en ole ryhtynyt keräilemään, muutaman on joku tuonut kulhoja.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon aina päättäny että muumimukeihin ei saa hurahtaa (siis minä ).. vaan kuinkas kävi :snotty:
Se vaan oli niin ihana se uusin delfiinisukellus muki :whistle: :D (Hattivatti mukia kaihoten)
Nyt kun tämä ketju oli taas sopivasti esillä voisin tähän jatkaa, jotta hattivattia vielä odottelen, mutta uusin joulumuki löysi kotiin ja myös rakkaus. Taitaapa tyttö saada tuon hattivatti mukin lahjaksi =)

Ja siis eihän mulle näin pitänyt käydä.. :snotty: :D

Yhteistyössä