Muumimuki asiaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Pakko hehkuttaa, jätin aikanaan ostamatta vihreän pikku myy (liukumäessä) mukin kun en tykännyt. Ja sit ne poisti sen ihan muutaman myyntivuoden jälkeen ja mä jäin ilman.
Mä en edelleenkään pidä siitä niin paljoa et maksaisin huutiksessa 50€ siitä.

Mutta oletteko huomanneet, Citymarket myy sitä 16,90€!!! Ja nyt mulla on se. Käykäähän hakemassa keneltä puuttuu, saa huutis-hamstraajat pitkän nenän kun hinta tippuu ja varastot ei tyhjene! :D

Ai en mä ole nähnyt. Niitä muita lopetettuja oon kyl nähny, mut ne mulla on jo. Mut tähän on selvä, ne on tajunnu jo sillon et porukat kerää näit ja varastoinu niitä. Kaupat varmaan maksaa niist enempi kun voivat sit pyytää niist enempi. Tai sit ne vaan tekee niitä lisää, kun oli vaan neljä vuotta toi muki myynnissä.
Mut ihan sama, se multa puuttu ja nyt se mulla on :)

ap

[QUOTE="vieras";23494966]Ai en mä ole nähnyt. Niitä muita lopetettuja oon kyl nähny, mut ne mulla on jo. Mut tähän on selvä, ne on tajunnu jo sillon et porukat kerää näit ja varastoinu niitä. Kaupat varmaan maksaa niist enempi kun voivat sit pyytää niist enempi. Tai sit ne vaan tekee niitä lisää, kun oli vaan neljä vuotta toi muki myynnissä.
Mut ihan sama, se multa puuttu ja nyt se mulla on :)

ap[/QUOTE]

Mitkä muut on lopetettu? Ennen keräsin, mutten kerää enää, joten mulla on vaan niitä vanhoja.

Eiks perhe ainakin nyt ihan hiljakkoin?
Ja sit on ollut niitä lautasia myytävänä, sellasia matalia, rumia ku mitkä.
Ruskeaa nipsua ei myöskään ole enää muutamaan vuoteen ollut, mut sitä ei ny ole näkynyt.
Ainut minkä viel haluaisin, on se 2004-2005 talvimuki...

ap

Mulla on kaiketi kaikki vuoteen 2008 saakka ja sen jälkeen jouluaiheiset. En tiennytkään, että ne vanhemmat mukit ovat jo arvossaan. Olen antanut lasten niillä leikkiä ja ihan arkikäytössä ovat.

Arvo kärsii jos käytössä. Siis nykytrendi on et säilötään laput kiinni ja myydään sitten käyttämättöminä.
Mut kyllähän noi tosi vanhat on arvokkaita käytettyinäkin. Mulla ei montaa kovin vanhaa ole, enkä niistä 90-luvin mukeista perustakaan. Mut kaikki kausimukit löytyy ja nämä "uudet" lopetetut. Ja kaikki siististi laput kiinni, sairasta eikö? ;D

ap

Onpa mennyt meno kummalliseksi. Enpä ala säästellä, annan olla lasten käytössä edelleen ja hajotkoon ja kulukoon. Lapset ovat parasta maailmassa, joten kenelle muullekaan niitä säästelisin.

Lapsille mäkin olen noi kerännyt ja noita myynnissä olevia hankin tuplakappaleet, kunhan kasvavat senverran että voivat niitä käyttää. Mut arvokkaammat pysyvät hyllyssä. Saavat sitten joskus ne kaikki jakaa keskenään, vaikka myydä jos haluavat, mut musta tää on tavallaan tapa säilöä jotain heidän lapsuudestaan ja kukaties niillä joskus on jotain arvoakin :)
Mut tosiaan, meidän lapset vielä niin pieniä, et ovat turhan isoja ja raskaita heidän käyttöön. Niiskuneiti ja Mymmeli on jo tilattuna :D

ap

Yhteistyössä