Muumimerkit

Ollaan siirrytty jokin aika sitten käyttämään pääasiassa vain muumi-housuvaippoja. Olen ottanut paketeista merkit talteen, mutta en tiedä onko siitä mitään hyötyä. Onko näillä vaipoilla sama homma kuin Liberolla ja Pampersilla, et sais jotain lahjoja?
Viime kesänä niillä tais ainakin saada alennusta muumimaan lipuista tai jotain...
 
niin ja muumi vaipoista ei kannata kerätä niitä muumi merkkejä vaan viivakoodeja, vain viivakoodeilla saa jotain! ja että saa jotain niin pitää olla mini tai midi vaipoista muutama ean koodi ja sit loput merkit mistä vaan! todella sekavaa ja hankalaa tuo muumin touhu. eli jos ei ei ole ihan pientä vauvaa että sais niistä mini tai midi paketeista ne koodit ni ei saa mitään!! olen valittanut muumille nuista muumi merkeistäkin kun ne johtaa harhaan, niitähän kaikki kerää kun ne kerta on siinä paketin kylessä! mutta kannattaa ne muumi merkitkin säilyttää, ku mistä sen tietää mitä ne taas keksii... :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.03.2004 klo 15:30 sanni kirjoitti:
Luin just tänään neuvolassa " 9kuukautta "-lehteä siinä ainakin oli et viivakoodeja keräämällä saa muumityynyliinan tai pyyhkeen. En tosin tiedä kuinka vanha lehti se oli.
Viime vuonna muumeista sai tyynyliinan tai pyyhkeen.
 
Muumimierkki -kampanja loppui vuoden alussa. Nyt ei ole voimassa mitään kampanjaa. Merkit kuulemma tullaan poistamaan paketeista, eli niitä ei kannata kerätä.

Tulisikohan kesälle samanlainen kampanja kuin viimevuonna? eli kuitteja vastaan saa pääsylipun huvipuistoon...?!

pitää kai seurata muumien sivuja, siellä kai kuitenkin näistä aina ilmoitetaan.

Minna :)
 
muumimaya
Muumimerkeistä sen verran että keräsin niitä joskus aikalailla mutta hyödyttä.. Minua kiinnostaisi että mikä on se mitä pitäisi pampers vaippa paketeista leikata irti??? Olen ostanut muutaman pampers vaippapaketin enkä ole huomannut/ymmärtänyt asiaa.. Ja mitä niistä merkeistä saa ja miten??? nim:"pönttö"
 
Pampers-paketeista kerätään nallejen kuvia.
Varmaan pampersin sivuilta löytyy tämänhetkiset lahjat.Täytyy varmaan liittyä "jäseneksi", että saa pampersilta postitse kupokeja lahjoja varten.( Poikani on 2-vuotta, eikä pampersilta ole enää tullut postia). Me olemme saaneet mm. nuppipalapelin ja pehmokirjan.
 
Liberolta on tullut ainakin sellainen T-paita ("Minäkö söpö? Näkisitpä vanhempani") ja sitten me ollaan saatu joku kirja, muistaakseni. Piti kuitenkin kerätä sekä pari-kolme vaippapakettimerkkiä ja sitten vastata johonkin kyselyyn. Kyselyitä tuli sieltä täältä ekan vuoden aikana, nyt on tahti rauhoittunut.
 
Ronsuli
Liberolta saa myös Legon lyhythihasen paidan kokoa 86 keräämällä 11 merkkiä. 3:lla merkillä saa liukuestesukat vastaamalla samalla asiakaskyselyyn. Housuvaippamerkeillä saa myös puhallettavan hiekkaämpärin ja pienen lapion. Sitten on semmonen Baby Björnin essu 11:lla merkillä. Ja vähän aikaa sitten sai Baby Björnin pehmeet lusikat.. Että semmosia! :)
 
anutti
Cittarissa satuin näkemään muumi-kamppanjan... kuiteilla pääsee huvipuistoon. nyt en muuta muista kun ei käytetä muumeja.

Liberoon olen ollut tosi pettynyt. Olen kerännyt merkkejä, mutta en ole saanut mm liukuestesukkia ja jotain muuta viime kesän tienoilla...

Pamppersilta sain kirjeen n kk sit. Piti kerää easy upp merkkejä ja viivakoodeja. niillä sai rahaa tilille... 2 merkkiä ja koodi 6e, 4 merkkiä ja koodi 10e. EI HUONO=)
 
Ronsuli
Nuo Marimekon jutut oli viime vuonna Liberon kampanjoita eli ei enää tänä vuonna. Tyhmää tuo kun Pampersillakin pitää nykysin sit kerätä viivakooditkin talteen!! Sekavaa. Luulis et ne nallet on sitä varten et niitä kerätään mut ei ku lisäksi pitää viel kerätä jotain hiton viivakoodeja!! :( Ei sieltä ees tuu mitään ikinä.
 
Noista Pampersseista kysyisin. Minkä ikäinen lapsesi on? Liberon ja Pampersin postitukset menevät ikäkausittain, joten kaikki eivät automaattisesti saa samoja posteja. Kiinnostaisi tuo Pampersin nallemerkit + viivakoodit -> rahaa takaisin. Eli onko minulla toivoa saada ko. sisältöistä postia vai ei. Oma lapseni on nyt 1v 1,5 kk. Housuvaipan sisältäneen näytteen olemme saaneet jokin aika sitten, mutta ko. kupongia kirje ei sisältänyt.
 

Yhteistyössä