Muumimaailmassa käyneet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miili

Aktiivinen jäsen
05.09.2004
6 745
0
36
Hei!
Mun tekis mieli muumimaailmaan B)! Lapset on 1 v (vielä ihan vauva) ja vajaa kolme vuotta. Miten te ootte järjestäny lasten syömiset ja päikkärit?
Eiks siellä mee ihan koko päivä? No päikkärit varmaan rattaissa, jos isompi malttaa nukkua ja pienelle purkkiruokaa, mut onko siellä semmosta ravintolaa mistä isompi sais kunnon ruokaa tyyliin lihapullat ja perunamuusi. Onko siellä hyvin vaipanvaihtopaikkoja?
Miten teillä päivä sujui? Pitäiskö mun malttaa vielä vuosi, että toi pieni ois vähän isompi? Mikä ois hyvä yöpaikka? Mielellään tietty Naantalissa ettei menis noihin siirtymiin niin paljoo aikaa. Paljonko Muumimaailmassa suunnilleen meni rahaa? Siis jos on lomamielellä eikä ihan joka penniä laske =) .
Kiitos!

no me oltiin just muumimaassa, meijän lapset on reilu kaks ja puol ja sit ihan vauva kans ja hyvin meni. Meillä oli kyllä omat eväät mukana, siel voi grillata esim makkaraa. ja on siellä kyllä ravintolaakin joka lähtöön. meil oli pienellä rattaat mukana mut isompi oli sit jalan liikkeellä, ja jaksoi ihan hyvin koko sen ajan kun siellä oltiin. Oli ihan kivaa suosittelen.

Alkuperäinen kirjoittaja muumi:
meil oli pienellä rattaat mukana mut isompi oli sit jalan liikkeellä, ja jaksoi ihan hyvin koko sen ajan kun siellä oltiin. Oli ihan kivaa suosittelen.

Kauanko te sit olitte siellä? Ehtiikö se katsoa muutamassa tunnissa? Mä oon kuullu et "koko päivä meni, eikä riittänytkään".

Turkuunkaan ole matkaa kuin parikymmentä kilsaa, joten ei siirtymisiin mene paljon aikaa, vaikka olisi Turussakin yötä. Muumimaailma on lapsille tarkoitettu paikka joten sieltä kyllä löytyy myös vaipanvaihtopaikatkin ja ilmaiset muumivaipatkin.

Ei meillä ainakaan ole koko päivää siellä mennyt... se alue ei loppujen lopuks ole kovin iso, se on nopeesti kierretty. Mutta onhan siellä uimaranta, jossa voi jatkaa päivää jos haluaa... ruokapaikkoja on kyllä joka lähtöön, mutta hinnat on semmosia huvipuistohintoja... eli siihen kannattaa varautua.

Eli jos Naantalissa yvytään ja aamusta lähdetään, niin voitais ehtiä vähän myöhästyneille päikkäreille takas hotelliin? Nyt on hotelli varattu, eli menossa ollaan =) .

Yhteistyössä