Keittiönoita
Nytkö tää sitten alkaa?
Onneksi ei mitään pahempaa, faija oli käyttänyt kuitenkin varmuuden vuoksi lääkärissä. Silmä menee luultavasti mustaksi, kun oli kasvoilleen tipahtanut.
Mutsi täyttää kesäkuussa 82 v. Onneksi asutaan kaikki kolme eli vanhemmat, systeri ja minä tässä samassa taloyhtiössä. Siskonpoika asuu 100-150 metrin päässä ja mun likka 1,5 km:n päässä. Ihan tarkoituksella asutaan näin...ei tule kenellekään kohtuutonta vaivaa toisen auttamisesta.Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:Minkäikäinen hän on? Kyllä vanhusten kanssa tulee kaikenlaista vastaan, vastuu kasvaa sillä lapsella joka sattuu asumaan lähimpänä.
Minä katsoin omieni perään monta vuotta, olin tavallaan omaishoitaja, vaikka olinkin töissä. Nyt pidän naapurin ikääntyviä silmällä, he tietävät sen ja informoivat minua kun ovat reissussa. Äsken tuli tekstari että ovat yön poissa ja tulevat huomenna.
Soittelin tossa isälle ja antoi luurin äidille. Ihan reippaalta kuullosti. Mutta kun vähän siinä jututin, niin oli äiti säikähtänyt itsekin.Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:82 on jo korkea ikä, ja kaatumiset ja tippumiset voi tehdä pahaa jälkeä. Minusta oli ikävää katsoa kun vanhemmillani päät pelasi, mutta kehot petti. Aivan selvästi huomasi että olisivat halunneet olla aktiivisempia mutta kun kroppa ei antanut olla.
Elämänlaatuhan siinä huononi ja samalla elämänhalu hiipui.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel